Toon posts:

nokia 3310 software resetten / updaten

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

mijn telefoon heeft kuren met de batterij zoals hier eerder al te lezen was in topics. Een klasgenoot van mij heeft dezelfde telefoon met hetzelfde probleem. Hij heeft hierop besloten een nieuwe accu te kopen.
Maar heeft dit probleem nu echter nog.

Nu hoorde ik dat het ook aan de software kan liggen. Weet iemand hoe je de software van een nokia 3310 kan resetten of updaten?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
met een datakabel en de juiste proggies alleen dat laatse heb ik nogsteeds niet kunnen vinden (teminste niet die goed werkten)

Verwijderd

Topicstarter
ja wat kost zo'n datakabeltje?
en ik hoorde iets van dat je dan je mobiel moest flashen ofzo?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zo'n kabeltje is een eurotje of 5/10 zijn te kopen op markten enzo of de zwarte markt in beverwijk hebben ze ze ook

maar ik zoek dus ook nog een goed progje voor 3310 dus als iemand wat meer weet graag

Verwijderd

Topicstarter
bij deze zoek ik ook een goed progje om de 3310 te resetten :)

• AdLentis
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-10-2025

AdLentis

Gadget Inspector

Ik heb dus zelf een datakabel met software gekocht, de Fone DataSuite. Die :r software die d'r bij zat werkt dus voor geen meter. :( En op mailtjes naar die lui heb ik ook geen zinnige reactie in fatsoenlijk engels gekregen. Amateurs. 17 Euro koste dat geintje. :/ Terwijl je bij http://www.stuntprijzen.net een losse kabel kan kopen voor 9 euro. 8)7 Nooit meer datakabels met software kopen dus. |:(

Maar goed, met de LogoManager kan ik nu prima communiceren met mijn mobiel. Wel ff de poort instellen op MBUS en 50 ms interval, anders werkt het niet echt lekker. Of je hiermee ook de software kan wijzigen weet ik niet. Ik neem ff contact op met een kennis van me die daar wat meer van weet (is hobby van 'm). ;)

Ik ben tenminste niet altijd hypocriet!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:33
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:33:
bij deze zoek ik ook een goed progje om de 3310 te resetten :)

Zie de Nokia website :)

Mocht het daar niet op staan, dan is het dus niet de bedoeling dat gebruikers dat zelf gaan doen.
Dat is dus ook de reden dat ik dit topic sluit.

Waarschijnlijk kun je hem overigens wel laten flashen bij een Nokia Service point oid :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.