P4 1.8 willamette op Asus p4t > 2ghz?

Pagina: 1
Acties:

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb een asus p4t met daarop een (nieuwe) 1.8 ghz willamette. Deze draait nu heerlijk stabiel op 1976 mhz, maar ik wil eigenlijk meer :) Nu is het met de P4T zo dat je boven de 1.5 ghz de jumperless mode moet gebruiken om de proc. te kunnen draaien (zegt asus). Dus heb ik dat nu. In het bios kan ik alleen de proc. snelheid kiezen (wat dan resulteerd in een hogere FSB). Maar het lijst waar ik uit kan kiezen heeft 6 opties van 1800 tot 1976 mhz, hoe krijg ik 'm nog hoger?

P.s.: De temps zijn relaxed, 32 graden idle en flink stressed stabiel rond de 38 graden...

edit:

Typefout in topic titel, gaarne asus van maken aub ;)

Als deze naar modjes'mening in die hard overclocking hoort, excuus, maar leek mij niet :P

• pagani
  • Niet online
Schop...

• mlevd
  • Laatst online: 14-08 13:17
Niet zo snel schoppen hoor.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Inderdaad.. Check de FAQ Forumgedrag. De volgende keer gaat ie dicht.

Ik heb maar ook ff titelchange gedaan: ausu > asus

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
johnnyv.nl, wil je a.u.b. niet zo snel schoppen? Zoals in de FAQ vermeld staat mag je dit pas na 24 uur doen, dus graag even bij stil staan de volgende keer.

En title fixed (zat ook nog een 'i' teveel in 'willamette ;) )

Zegt je mobo boekje niet meer over dit geval?

Hmm, toch wat sneller tikken de volgende keer :P

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• pagani
  • Niet online
Abbadon schreef op 19 september 2002 @ 15:09:

Zegt je mobo boekje niet meer over dit geval?
Sorry voor de schop...

Het mobo boekje en de asus site zeggen dus alleen dat jumpermode niet werkt met een proc. hoger dan 1.5 ghz...

Verwijderd

Ik vind het knap dat je temperaturen zo laag blijven, heb zelf een 1.8 socket 478 willamette op 2025 draaien op een Abut TH7 II, en die wordt stressed toch al snel zon 56 graden, welke koeler gebruik je?? (ik heb een coolermaster heatpipe)

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 17:17:
Ik vind het knap dat je temperaturen zo laag blijven, heb zelf een 1.8 socket 478 willamette op 2025 draaien op een Abut TH7 II, en die wordt stressed toch al snel zon 56 graden, welke koeler gebruik je?? (ik heb een coolermaster heatpipe)
Een glacialtech Igloo 3300, staat er eigenlijk om bekend een lawaaierige koeler te zijn die niet veel beter koelt dan een intel koeler... (een graad of 2)
Pagina: 1