Geen geaard Stopcontact.

Pagina: 1
Acties:

• BasXcore
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 16:18
Ik heb wat problemen met het doorstarten van men PC, nu hoor ik dat het belangrijk is dat je stopcontact geaard is. Mijne is dat niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik dat wel krijg zonder een mega kabel te hoeven trekken. Zijn er een soort stekker dozen die dat kunnen ofzo? Of is er een andere oplossing.?

Verwijderd

Je kunt ook je kast aan de verwarming vast "kettenen" met iets dat geleidt.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
Heb ik ook niet, nooit problemen mee gehad.

Volgens mij kun je ook proberen om de contacten op de stekker met een draad te verbinden met een buis van de (centrale) verwarming.
Daar moet dan trouwens geen verf opzitten, dus direct op het ijzer.

Weet niet zeker of dit werkt en of het schade kan toebrengen aan je pc.
op eigen risico dus...

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
hoe weet je zo zeker dat het aan de aarde van je kast ligt ?

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Doorstarten van je PC? Is hij failliet gegaan en wil je er overnieuw mee beginnen? >:) Maar goed, je zult wel opstarten bedoelen. Of dat aan aarden ligt is niet zo duidelijk, maar het is wel zo verstandig je computer te aarden. Daarvoor moet je aarde halen uit een wel-geaard stopcontact en dat kan weleens een lange kabel betekenen. Het is echter zeer de moeite waard. Dit is al vaker aan de orde geweest, zoek maar eens op "aarden". (In OH, waar dit topic eigenlijk thuishoort.)

• BasXcore
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-07 16:18
Bekijk even mijn vorige posts hier : GigaByte 7VRXP KT333

Kort : Ik heb een Gigabyte 7VRXP die niet door als ie op 133 staat. Hij start wel door als ie op 100 staat.

Nu ben ik ermee terug gegaan en daar sluiten ze em aan en gelijk draaien. Enige verschil dat ik zie is dat hun een geaard stopcontact hebben. En ik niet...

Begrijp, ik nog nie namelijk....

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:44
Move PMG -> OH :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1