Ik wil aan het eind van deze maand een Sony MZ-N505 NetMD kopen. Nou heb ik gelezen over de beveiliging die de Sony software automatisch op je MD los laat. Daarom was ik zo blij toen ik hoorde over Simple Burner, waarmee de beveiliging omzeild kan worden, maar toch dezelfde functionaliteiten heeft als de originele software.
Dus ik heb het programmatje gedownload, maar het wil niet opstarten ! Het kan zijn dat het komt omdat ik die NetMD nog niet heb en 'em er natuurlijk dus ook (nog) niet aan kan hangen.
In Windows 2000 krijg ik de doodleuke mededeling: ' The instruction at "0x0040b6cf" referenced memory at "0x0000000" The memory could nog be "read" '.
In Windows 98(SE) krijg ik een vergelijkbare foutmelding; nadat ik de DLL MSCVP60.DLL (of zoiets, kan ik nu even niet nakijken) moest installeren.
Mijn vraag: als iemand een vergelijkbare NetMD heeft (zijn er genoeg, dat weet ik
) en hij/zij probeert het programmatje te draaien zonder dat de Sony Software geinstalleerd is of zonder dat de NetMD er aan hangt, lukt het dan ? Dat zou ik graag even weten VOOR dat ik dat ding aan ga schaffen 
PS Het type weet ik heel zeker, daar hoef je geen reacties op te geven
Dus ik heb het programmatje gedownload, maar het wil niet opstarten ! Het kan zijn dat het komt omdat ik die NetMD nog niet heb en 'em er natuurlijk dus ook (nog) niet aan kan hangen.
In Windows 2000 krijg ik de doodleuke mededeling: ' The instruction at "0x0040b6cf" referenced memory at "0x0000000" The memory could nog be "read" '.
In Windows 98(SE) krijg ik een vergelijkbare foutmelding; nadat ik de DLL MSCVP60.DLL (of zoiets, kan ik nu even niet nakijken) moest installeren.
Mijn vraag: als iemand een vergelijkbare NetMD heeft (zijn er genoeg, dat weet ik
PS Het type weet ik heel zeker, daar hoef je geen reacties op te geven