PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B
Verwijderd
hmm
je uitleg is een beetje wazig maar misschien kan je het verhelpen met wat rubber.....
je uitleg is een beetje wazig maar misschien kan je het verhelpen met wat rubber.....
zitten er rubber pootjes onder de kast?? zoniet dat kan heel veel schelen, of zet de kast gewoon op de grond
Het probleem zit 'm denk ik eerder in een onderdeel van je kast dat dezelfde eigenfrequentie heeft en door het daaien van de koeler gaat trillen, maar ook het koelblok kan zo'n onderdeelz ijn. Je zou eens kunnen proberen of de fan op een andere snelheid te laten draaien door het voltage te veranderen (bijv 11,8 V ipv 12V) dmv een potmeter of wat weerstandjes....
overigens kan ik me niet voorstellen dat het aan de clip van ThermalTake ligt. Het is dezelfde clip als bij de Volcano 5, 7, 7+ etc en is in mijn ogen erg praktisch. Tevens gebruiken de meeste coolers die ik ken (ook de meeste CoolerMasters) maar één nokje ipv 3.
overigens kan ik me niet voorstellen dat het aan de clip van ThermalTake ligt. Het is dezelfde clip als bij de Volcano 5, 7, 7+ etc en is in mijn ogen erg praktisch. Tevens gebruiken de meeste coolers die ik ken (ook de meeste CoolerMasters) maar één nokje ipv 3.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]