Some extreeeeeeeeeeeeeeeeeeme flushing!! Jaja, we hebben het voor elkaar, we staan (2 dagen vroeger dan mijn stats oooooit hadden kunnen voorspellen) EERSTEEEEEEEEEEEE!! Daarmee nemen we afscheid van team switch, die met een supermooie 1e plek vertrekt naar D-Folding zoals ze gisteren bekend maakten. Het wachten is nu op de ontwikkelen van TCF, CC, LMM, en alle andere teams van DPC, en natuurlijk of BIO zijn mooie 90%-van-de-power-tijdelijk-offline-maar-weer-online-als-die-koeien-voorbij-komen-verhaaltjes waar kan maken... Keep it @ this DPCH, want er staat ons nog veel te wachten in de toekomst! Help mee tegen anthrax, pokken en ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows en help ons naar de top!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by: ColdFusion 5.0 Stats generated by: griz statz 1.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Nogmaals gefeliciteerd. Ik ben benieuwd of die grote mond van die italianen nog iets gaat opleveren.
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Ik heb het een beetje gevolgd, al doe ik ECCP en Seti. Bij deze toch gefeliciteerd.
Echt een geweldige prestatie van alle hier actieve leden. Feest
Mr. Garrison: Sorry kids, I just can't trust something that bleeds for five days and doesn't die.
23. (1) 1897 QUCCC 44 (12)
24. (1) 1869 WiseGuy 0 (84)

Next: Elteor
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Anoniem: 62102
Gefeliciteerd jongens, ik doe eccp maar doe maar een biertje van mij Top ! 
DPC aan top
* geintje geniet nog na 
gisteren was een mooie dag
gisteren was een mooie dag
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Anoniem: 55143
well done guys, tis vandaag n mooie dag voor DPC, ga zelf maar uitzoeken wat er nog meer allemaal gebeurd is vandaag 
Gefeliciteerd allemaal!
Gefeliciteerd allemaal!
Anoniem: 52135
WHOOT!!!! EN nu kijken of we deze plaats ook blijfen houden natuurlijk !
Maar petje af jongens we hebben het gehaald!
Maar petje af jongens we hebben het gehaald!
Een hele mooie flush
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Anoniem: 55232
Gefeliciteerd allemaal, well done
Nu een lekkere voorsprong opbouwen tot er weer een team actief begint mee te flushen
Nu een lekkere voorsprong opbouwen tot er weer een team actief begint mee te flushen
gefeliciteerd allemaal!
Specs van mijn bak Hier!
Anoniem: 61398
Ook de powerpinguins hebben lekker geflushed:
100 door mn 1800 XP'tje
4 door mn PII 300 mmx (hmm, isie nie helemaal geschikt voor, nouja alle beetjes helpen
)
We did it! Gefeliciteerd allemaal!
100 door mn 1800 XP'tje
4 door mn PII 300 mmx (hmm, isie nie helemaal geschikt voor, nouja alle beetjes helpen
We did it! Gefeliciteerd allemaal!
Anoniem: 28168
Hmmm...de CrazyCows server is zojuist op z'n smoel gegaan zo te zien
Iedereen kan het verhaaltje gewoon lezen, en het plaatje kun je dan morgen of misschien later op de avond gaan bekijken
*update* 1 minuut later is hij weer up
* TeeDee heeft gepost @ wdo 
wist zelfs mijn login nog
wist zelfs mijn login nog
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Pagina: 1