Kan er misschien een invul vak komen in het userprofiel van GOT, waar je een linkje kan plaatsen naar je tweakers.net profiel/gallery?
Of gewoon een GoT gallery, ben je ook niet 2 accounts nodig.
Daar hebben we
toch voor

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
jah of je signature 
Ooit zullen de DB's versmelten dus dan heb je maar een profiel
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dat zou mooi zijnJvS schreef op 19 september 2002 @ 13:21:
En als er nu een Yogho op t.net zit, en een andere Yogho op GoT (ik dus), dan heb je een probleem.JvS schreef op 19 september 2002 @ 13:21:
jah of je signature
Nee, dan heb jij een probleemYogho schreef op 19 september 2002 @ 13:30:
[...]
En als er nu een Yogho op t.net zit, en een andere Yogho op GoT (ik dus), dan heb je een probleem.
Wees je bewust over de diverse patenten, copyrights en auteursrechten die aan mijn naam hangen.

Verwijderd
Is dat zo? Vandaar dat ik modpunten hem op de FPWoudloper schreef op 19 september 2002 @ 13:25:
[...]
Dat zou mooi zijnIk houd hem nu nog gewoon in mijn signature
Maar ehm, gaan ze echt versmelten... Ik denk eerder dat het op een koppeling terecht komt, want dat is nu toch al gedeeltelijk zo voor de Tweakonites
En ik weet zeker dat die niet jouw eigendom zijnYogho schreef op 19 september 2002 @ 13:48:
[...]
Wees je bewust over de diverse patenten, copyrights en auteursrechten die aan mijn naam hangen.![]()
Spaar je dan ook Modpoint voor die andere user???Yogho schreef op 19 september 2002 @ 13:30:
[...]
En als er nu een Yogho op t.net zit, en een andere Yogho op GoT (ik dus), dan heb je een probleem.
JvS schreef op 19 september 2002 @ 13:21:

* Arno hides already
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Watdan, heb je BC4 in jouw kristallen bol gezien?
Nu niet nee, maar ooit komt er een dag (vraag maar aan Traag) en dan is al die info op magische wijze gekoppeld
Er zal dan geen verschil meer zijn tussen T.net en GoT...
...I have a dream !! ...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
zal nog heel wat moeite kosten om al die dingen te koppelen etc, succes alvast
volgens mij kun je dat neit genoeg hebben
wake up! welcome back to earth....Oscar the Grouch schreef op 19 september 2002 @ 16:05:
[...]
Nu niet nee, maar ooit komt er een dag (vraag maar aan Traag) en dan is al die info op magische wijze gekoppeld
Er zal dan geen verschil meer zijn tussen T.net en GoT...
...I have a dream !! ...
men, jij hebt echt _grote_ dromen zeg, ik kom hier nu al bijna een jaar en ik heb nog niks gemerkt hier van....
[offtopic]
Ja ik weet ik ga nu opmerkingen krijgen van: "Een jaar, jij bent nog een baby man!"
Neuh... maar wel problemen met de merge zoals 1 persoon andere nicks en 2 personen op EEN nick....
Dat wordt dus vechten
Jeremy Clarkson
code:
1
| [url=http://www.tweakers.net/gallery/NUMMMER]T.Net Profiel[/url] |
Zo
offtopic:
Ik heb twee verschillende nicks (dat is om het mezelf makkelijker te maken.....) Dus er wordt lekker niks gekoppeld of het zou op IP moeten gebeuren. Maar dan kan ik ook nog gekoppeld worden aan huisgenoten die wel eens achter mijn pc zitten.
Ik wacht af en zie de stroom van topics hierover met veel belangstelling (
) tegemoet.
Ik heb twee verschillende nicks (dat is om het mezelf makkelijker te maken.....) Dus er wordt lekker niks gekoppeld of het zou op IP moeten gebeuren. Maar dan kan ik ook nog gekoppeld worden aan huisgenoten die wel eens achter mijn pc zitten.
Ik wacht af en zie de stroom van topics hierover met veel belangstelling (
Maar in

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Nee hoor... dat wordt bieden
Dubbele nicks gaan per opbod
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Dan moet ik mijn hielelik en kontkruip technieken even weer van zolder halen en dan de juiste mod nog even vinden (liefst vrouwelijkOscar the Grouch schreef op 20 september 2002 @ 08:36:
Nee hoor... dat wordt bieden![]()
Dubbele nicks gaan per opbod

Had ik vroeger redelijk veel success mee, moet me nog wel een keer lukken.
Als je er nu alvast een speciaal veld van maakt, kun je dat bij een merge in de toekomst alvast gebruiken
.
Dan hoef je tenminste geen huisjes en sig's te gaan parsen, met alle gevolgen van dien. Neem nou deze imaginaire sig:
"Deze user is een l*l: [url=]T.net profiel[/url]"
Bij dit soort gevallen is het misschien beter de GoT en T.net users niet te mergen
Dan hoef je tenminste geen huisjes en sig's te gaan parsen, met alle gevolgen van dien. Neem nou deze imaginaire sig:
"Deze user is een l*l: [url=]T.net profiel[/url]"
Bij dit soort gevallen is het misschien beter de GoT en T.net users niet te mergen
In deeze zin staan drie fauten
Beste oplossing mijns inziens zou zijn om op t.net/got (een van de twee) een invul hokje te maken waar men het pid van het got/t.net profiel in kan opslaan om het zo te koppelen. Als men dit maar eenmalig kan invullen en misbruik gestraft word (stokslagen!!) dan denk ik dat het allemaal wel te overzien is
Allebei is toch echt nog een stuk beter. Dan wordt fraude een stuk moeilijker.[ti] schreef op 20 september 2002 @ 14:34 wat ik bedoelde:
Beste oplossing mijns inziens zou zijn om op t.net/got (een van de twee)
In deeze zin staan drie fauten
Pagina: 1