Toon posts:

21/22" CRT schermen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een 21 of 22" CRT monitor die op 1600*1200 aan 100Hz kan werken. Liefst ook één die een hoge bandbreedte heeft en een lage dot pitch.
Hij zal dienen voor webdesign/games/ monitor voor ps2. Ik heb een voorkeur voor Eizo, Samsung, Iylama en Viewsonic.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
lao

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
je vorige topic is niet voor niets dicht gegaan: 21/22" CRT schermen < ervaringen/advies
lees de sluitpost maar eens...

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Je bent net nieuw, zie ik. Je vorige topic is niet door een storing verdwenen, maar op slot gegaan. Dan staat het onderaan, scroll maar eens naar beneden. En dat stukje uit de FAQ vind je hier: FAQ Videoplanken & Beeldkanonnen (React)

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

lees reviews ofzow
UTFS (Google en Tweakers-Frontpage)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:40

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

zie de pricewatch.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
21/22" CRT schermen < ervaringen/advies

Daarom gaat deze ook weer dicht..

Tip: Klik gewoon op je usernaam om je oude topics terug te kunnen vinden.

Verder de opmerking dat je het uitzoeken van nieuwe hardware toch het beste zelf kunt doen. Om een goed beeld te krijgen van verschillende hardware zou ik je willen aanraden om wat reviews te lezen die veelvuldig op internet te vinden zijn.
Verder kun je hier de search gebruiken om problemen met bepaalde types te kunnen achterhalen als je iets op het oog hebt..

succes :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.