Programmer - an organism that turns coffee into software.
* Han zou anders wel een helpende hand willen bieden, ik heb hier aardig wat apparatuur staan om een goede kwaliteit foto van een tape te krijgen
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Thx, voor het aanbod. Maar ik weet niet of ze het hier op prijs stellen om beveiligings beelden naar buiten te brengen. Dus ik sla je aanbod af...Merely schreef op 19 september 2002 @ 12:17:
Wat sowieso helpt bij het verduidelijken van zulke plaatsjes is, indien in kleur, deze in grijswaarden om te zetten. Ook kun je met niveau's in Photoshop aardig wat verbeteren. Slaat die beveiligingscamera alleen jpg's op of daadwerkelijk bewegende beelden? Anders zou je de frames in Premiere kunnen kunnen laden en deze één voor één kunnen wegschrijven naar Photoshop. Het kwaliteitsverschil is soms heel groot, de ene frame is vaak duidelijker dan de andere...
* LuCarD zou anders wel een helpende hand willen bieden, ik heb hier aardig wat apparatuur staan om een goede kwaliteit foto van een tape te krijgen
De beelden worden opgeslagen door een speciaal pakket. En ik kan de streams (meerdere camera's) niet afzonderlijk benaderen. Ik kan wel via het pakket exporteren naar Image (JPEG formaat, kan nix instellen) of naar film (.FLM en alleen naar A drive
Ik ga maar eens met Photoshop wat dingen proberen...
Je kunt er zelfs een Proces Verbaal bij krijgen als je wiltLuCarD schreef op 19 september 2002 @ 13:08:
Thx, voor het aanbod. Maar ik weet niet of ze het hier op prijs stellen om beveiligings beelden naar buiten te brengen. Dus ik sla je aanbod af...
Kun je die streams niet splitten dan? Met een multiplexer is het mogelijk om camera's appart te bekijken (mits opgenomen met een multiplexer er tussen) Jij kunt niks met de film zelf, maar ik denk dat er toch veel mogelijk is. Het capturen van een stukje film, zelfs met meerdere sporen (timelaps, multistream) kun je vaak de camerabeelden appart er uit pakken. Mail me andersDe beelden worden opgeslagen door een speciaal pakket. En ik kan de streams (meerdere camera's) niet afzonderlijk benaderen. Ik kan wel via het pakket exporteren naar Image (JPEG formaat, kan nix instellen) of naar film (.FLM en alleen naar A drive) Met de film kan ik niks...
Ik ga maar eens met Photoshop wat dingen proberen...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Goh, dat wist ik niet... Waar werk je dan? Werk je bij een overheids bedrijf?Merely schreef op 24 september 2002 @ 09:53:
[...]
Je kunt er zelfs een Proces Verbaal bij krijgen als je wiltMocht er aangifte edaan zijn van een strafbaar feit, kun je de politie verzoeken om de tape te laten bewerken door ons, da's gratis.
Via de software kan ik de stream splitten, maar dan krijg ik FLM film uit. Deze kan je dan weer met speciale software afzonderlijk bekijken (deze worden gedownload van de leveranciers zijn site)Kun je die streams niet splitten dan? Met een multiplexer is het mogelijk om camera's appart te bekijken (mits opgenomen met een multiplexer er tussen) Jij kunt niks met de film zelf, maar ik denk dat er toch veel mogelijk is. Het capturen van een stukje film, zelfs met meerdere sporen (timelaps, multistream) kun je vaak de camerabeelden appart er uit pakken. Mail me anders
Of er gebruik word gemaakt van een multiplexer, of timelaps,of multistream heb ik werkelijk geen idee. Ik werk bij dit bedrijf als webdevver en ik heb niks te maken met de beveiliging. Ze vroegen aan mij of ik er mee kon helpen aangezien ik de enige binnen het bedrijf ben die een beetje verstand heb van fotobewerking ( Land der blinden, is 1 oog koning
Ik heb me best gedaan om de foto's zo netjes mogelijk terug te geven aan de beheerder. Wat hij er vervolgens meegedaan heeft weet ik niet. Ik weet ook niet wat er op dit moment aan gedaan wordt.
Dus vanuit mijn positie is het probleem opgelost!
thx voor alle hulp en moeite..
Zoiets jaLuCarD schreef op 24 september 2002 @ 10:38:
Goh, dat wist ik niet... Waar werk je dan? Werk je bij een overheids bedrijf?
Vanuit mijn positie, geen dank, geen probleem en graag gedaanDus vanuit mijn positie is het probleem opgelost!
thx voor alle hulp en moeite..
Verwijderd
Ik gebruik zelf Image Doctor 1.0 om jpg bestanden scherper te maken. Ik moet zeggen dat dit aardig tot goed lukt. Image Doctor 1.0 is een plugin voor photoshop.
Je kan een gratis demo versie downloaden van de internet site van alienskin
http://www.alienskin.com/idoc/idoc_demo.html
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2002 08:07 . Reden: warez linkje ]
Verwijderd
Verwijderd