Hier weer ff een update'je van mijn mod. De vorige versie was wel leuk maar heb het nu weer ff over een andere boeg gegooid....de koele look
De rest van de pics: (met thumbs)
http://www.durman.nl/fotos/pc%20v2.0%20-%20frosty/
Wat heb ik gedaan heb is mijn leds vervangen voor de ultra bright blauwe van de display

Heb er een GeForce Ti4200 in geknald van Leadtek die hier en daar wat licht weerkaatst op de foto's vanwege het aso koelblok wat erop licht. Dan heb ik nog op aanraden van elke casemod tweaker die gepost had in mijn vorige casemod pic topic mijn kabeltjes netjes weggewerkt.
Dit wegwerken ging zelfs zo ver dat ik alles netjes in krimpkous had gegooid....echt ging mijn chieftec 340 watt voeding op een vage manier dood dus had ik dat allemaal voor niks gedaan helaas. Er hangt nu een 400 watt Q-tec Dual Gold in nadat mijn systeem een tijdje had gedraait op een wel erg goeie 230 watter
Verder heb ik nog 2 x Antec Blue fans met 3 ingebouwde leds geplaatst omdat die knipper dingen van Akasa die ik er eerst in had maar helemaal niks waren eigenlijk. Zwaaaaar irri dat geknipper.
Dan heb ik ook nog mijn gewone witte licht ccfl vervangen voor een Sunbeam blauwe CCFL en heb de schakelaar hiervoor in een 5,25 plaatje gemetseld...toch wel aardig gecentreerd dacht ik.
Mijn specs in vogelvlucht zijn:
AMD XP2000+ @ 1816 Mhz
Abit KR7A mobo
256MB DDR PC2100 Apacer
60 Gig IBM GXP120
Q-Tec 400 watt Dual Fan Gold
Samsung DVD Player met zwart frontje (zit er op de foto's nog niet in

)
Ricoh MP7060 fikker
Zalman CNPS6000-AlCu CPU Koeler
Leadtek Ti4200 @ 310/640 Mhz
En mijn temps zijn:
Idle: Case 25 Graden en CPU 45 Graden.
Stressed: Case 27 Graden en CPU 51,50 Graden.
Reacties?