Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] Foto's van mijn mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net mijn php scriptje voor foto's en auto thumbnails klaar dus ik wil jullie er niet van weerhouden mijn kast te bekijken...

Nothing fancy though...misschien dat iemand nog ideetjes heeft voor me..

De foto's:
http://www.durman.nl/fotos/pc/index.php

De specs:
http://specs.tweak.to/1988

Verwijderd

Nice! :)

Mis alleen nog een CCFL lampie

Hij ziet er gelikt uit :P

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Mooi euhh blauw :?

Ik zie dus geen pics... en gebruik gewoon IE6

System specs

Verwijderd

beetje standaard CM

Verwijderd

idd beetje standaard, maar mooi genoeg voor naast je scherm :)

Verwijderd

Topicstarter
Tis allemaal idd een beetje standaard...maar ik hou wel van dat simpele maar strakke..

En over die CCFL....die zit er wel in hoor :D Alleen een witte hehe....wit licht dus..maar door de kleur window en de blauwe casefans oogt het licht blauw ofzo....wel stoer effect :)

Verwijderd

mooie kast, jammer alleen van die dradenzooi. misschien een paar blue led'ed fans in de achterkant en een CCFL'tje of twee

Verwijderd

gelikt :P

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:56:
mooie kast, jammer alleen van die dradenzooi. misschien een paar blue led'ed fans in de achterkant en een CCFL'tje of twee
Sommige foto's heb ik met flits genomen..daardoor lijkt het alsof hij geen licht geeft..maar dit is wel het geval....

Blue led'ed casefans heb ik wel in de voorkant zitten...maar die knipperen..als ik die achterin zou zetten zou ik gek worden door het geknipper naast me scherm denk ik ;) Stil licht zou wel top zijn..maar die heb ik nog niet gevonden..

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

idd beetje standaard maar wel mooi!
maar da witte ccfl'etje is wel beetje neuk....sorry maar echt niet mijn smaak, zou er een groene in zetten, staat beter bij die kast.

en zag ook geen baybus (of ben ik scheel B) ) is niet zo moeilijk en als je die met blauwe of groene leds doet...ziet er bij die kast ook wel vet uit denk

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Netjes !

Dat zwarte dingetje wat onder je voeding zit getaped is je invertor ?

Tip voor je fotoscript, maak de grote foto's iets smaller, ze zijn nu breder dan 800*600.

Verwijderd

Topicstarter
Beekforel schreef op 19 september 2002 @ 12:01:
Netjes !

Dat zwarte dingetje wat onder je voeding zit getaped is je invertor ?

Tip voor je fotoscript, maak de grote foto's iets smaller, ze zijn nu breder dan 800*600.
Nee..die invertor ligt op de stang halverwege de kast...boven op de window..blauwe tape zie je er nog van als je goed kijkt...

Dat ding is de regelaar van de zalman koeler....alleen is ie een klein beetje los gekomen :D ga ik nog ff fixxen..niet zo netjes...

• Burning_Tyre
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:49
ZIe ik daar Battlefield op het scherm..... ow... illigaal dat kan niet anders... ;)

12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput

Verwijderd

Topicstarter
Burning_Tyre schreef op 19 september 2002 @ 13:45:
ZIe ik daar Battlefield op het scherm..... ow... illigaal dat kan niet anders... ;)
Illegaal?? dacht het niet he :)

Heb hem gisteren bij de dynabyte gehaald....wat je op het scherm ziet was nog de multiplayer demo :D

Verwijderd

maareh, ga je nog wat aan die dradenzooi doen ..??

wat je in ieder geval kan doen is een powerconnector maken, speciaal voor je HD(s) en CDrom(s), dat ruimt al een stuk op. ook de powerconnector van je voeding naar je mobo zou ik zoveel mogelijk achter de voeding proberen weg te stoppen, zit nu wel erg prominent in het zicht

Verwijderd

Leuk hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 13:53:
maareh, ga je nog wat aan die dradenzooi doen ..??

wat je in ieder geval kan doen is een powerconnector maken, speciaal voor je HD(s) en CDrom(s), dat ruimt al een stuk op. ook de powerconnector van je voeding naar je mobo zou ik zoveel mogelijk achter de voeding proberen weg te stoppen, zit nu wel erg prominent in het zicht
Dat staat allemaal nog in de plannig idd...ik wou graag al mijn powerkabels met blauw geribbelde pvc buis doen..zoals ik dat eens ergens gezien had...alleen weet ik niet waar ik dat kan kopen.....een andere optie zou zijn om het te doen met krimpkous..ook weet ik niet waar ik dat kan kopen in de buurt van hilversum...in hilversum zelf zit geen elektronica zaak namelijk..

Maar idd...ik weet het..dat is een van de volgende dingen die gaat gebeuren..eveneens een baybus om me 5 fans te regelen..

Verwijderd

Leuke tuinslang kleur btw :) Nice gedaan maar ga je nu altijd je pc scheef zetten zodat je er in kunt kijken? :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://bumpy.hapklaar.com/images/new/IMG_1055.JPG

zoiets bedoelde ik, de powerconnector weg gevouwen achter de PSU, en de powerbekabeling voor de HD's en DVD zelf gemaakt en voorzien van een krimpkous

(sorry dat ik dit plaatje alweer spam.. >:) )

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-09 18:59
wel leuk gedaan maar wat heb je er nou echt aan gemod.
Het enige wat ik zie is dat er een fan in zit met leds en een witte ccfl.
Dat raampie heb je er niet zelf in gemod.

• SCIxX
  • Laatst online: 09:58
ziet er mooi uit, mooie kast ook ;). En ook nog eens battlefield 1942 aan het spelen 8)

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Strak!!! :) Ziet er erg netjes uit...

offtopic: Ik deed er 0.002278 seconden over om de directory uit te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:36:
Leuke tuinslang kleur btw :) Nice gedaan maar ga je nu altijd je pc scheef zetten zodat je er in kunt kijken? :P
Hehehe..nee...dat ga ik niet doen...als ie gewoon op zijn normale plek staat zie ik er eigenlijk weinig van...dat ik hem zo neerzette was gewoon ff voor de foto's..

Mjaw...lekker nuttig dan als je het niet eens ziet hehe...maar goed..wel handig als het donker is..kun je tenminste nog het ip'tje opschrijven om aan je vrienden door te geven als je gezamelijk op een battlefield servertje moet spelen :)

Enne over die powercables....prima idee.....ga straks meteen ff kijken hoe ik dat ff ga doen..ziet er idd stukken netter uit...tnx

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Maak eens een foto van de voorkant van je case in het donker.
Ik ben benieuwd of je die ledfans er een beetje doorheen ziet, heb namelijk zelf ook zo'n case :) en heb bij de inkoopaktie die nu loopt een paar van die fans besteld. Anders moet ik er nog een ccfl'tje bij doen voor achter het front.

Ziet er voor de rest leuk uit, maar idd zoals al is gezegt beetje opruimen kan geen kwaad.

Verwijderd

ik hou niet zo van ramen..... ik vind het dom

• Big4SMK
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-11 19:21
super mooi jongen!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:24

Epsilon

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 15:44:
ik hou niet zo van ramen..... ik vind het dom
post dan niet :Z

• PPanic
  • Laatst online: 25-09 20:25
Wil geen pret bederven maar hij lijkt verdacht veel hierop
Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.com/images/mx-spx-01f.jpg

en hier de site http://www.chieftec.com/news/news.htm

INVENTARIS

Verwijderd

Topicstarter
mlevd schreef op 19 september 2002 @ 15:37:
Maak eens een foto van de voorkant van je case in het donker.
Ik ben benieuwd of je die ledfans er een beetje doorheen ziet, heb namelijk zelf ook zo'n case :) en heb bij de inkoopaktie die nu loopt een paar van die fans besteld. Anders moet ik er nog een ccfl'tje bij doen voor achter het front.

Ziet er voor de rest leuk uit, maar idd zoals al is gezegt beetje opruimen kan geen kwaad.
Dit is de lichtopbrengst van 2 van die blauw knipperende fans.....in het echt zie je er wel meer van hoor..maar op de foto niet echt....maar echt superveel licht is het nou ook weer niet..

Afbeeldingslocatie: http://www.durman.nl/fotos/pc/016.jpg

Sorry voor het grote formaat foto..maar het is maar een jpg'tje dus valt mee qua grote.. :)

• Fuzzems
  • Laatst online: 24-08-2024
Hmz, ik wil niet lullig doen hoor (eigenlijk wel >:) ) maar als ik me n00b broertje met 200 pleuro naar de shop stuur dan komt ie met dezelfde case(mod) terrrug :|

Wat me wel leuk lijkt =

middelste gedeelte uit deurtje zagen en gebogen plexi ruit in zetten, gril andere kleur spuiten, baybus, LCD in bouwen.

mod ze

Verwijderd

Topicstarter
Fuzzems schreef op 19 september 2002 @ 23:14:
Hmz, ik wil niet lullig doen hoor (eigenlijk wel >:) ) maar als ik me n00b broertje met 200 pleuro naar de shop stuur dan komt ie met dezelfde case(mod) terrrug :|

Wat me wel leuk lijkt =

middelste gedeelte uit deurtje zagen en gebogen plexi ruit in zetten, gril andere kleur spuiten, baybus, LCD in bouwen.

mod ze
Baybus gaat er komen idd....maar wel een met 6 schakelaars dan als ik die kan vinden/maken...Plexi ruit en spuiten vind ik zonde van mij kast.....LCD lijkt me ook wel wat...maar is best prijzig..

En wat die 200 euro betreft...denk dat ik daar nou weer aardig overheen zit eigenlijk :)

Verwijderd

ik vind het maar lelijk

Verwijderd

ik vind het ook maar niks :o

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Raampje in de deur is 1337, heb dat een keer gezien :9
(wilde toen zelf zo'n kast kopen dus heb die gozer om meer pics gemaild, maar die heb ik helaas niet meer :()

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag nog blauwe leds gekocht voor de power en hdd en meters blauwe krimpkous voor me voeding kabels ed......zodra ik het klaar heb zal ik nieuwe pics posten...zal er dan wel een stukje netter uitzien allemaal..

• Dutch_Demon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-01-2022
Ziet er netjes uit. Alleen je kan nog even je draden bundelen. das mooier :) verders okee

- Systeem Specs -

Verwijderd

Helaas ben ik zelf niet zo'n fan van al die windows en CCFL's maar toch heb je het netjes gedaan :)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:21
Erg goed afgewerkt :).

|>

Verwijderd

Topicstarter
Old_Sparky schreef op 21 september 2002 @ 20:01:
Ziet er netjes uit. Alleen je kan nog even je draden bundelen. das mooier :) verders okee
Vanavond ga ik beginnen aan het 'krimpkousen' van alle kabels......blauw :D

Lijkt me wel mooi....blauwe powercabels en gele ide/fdd kabels doorelkaar lopend...het resultaat gaat op foto gezet worden dus..

Verwijderd

Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de mod niet zo bijzonder dat raampie kan je zo in de winkel kopen en veel meer veranderingen zie ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Hier weer ff een update'je van mijn mod. De vorige versie was wel leuk maar heb het nu weer ff over een andere boeg gegooid....de koele look :)

Afbeeldingslocatie: http://www.durman.nl/fotos/pc%20v2.0%20-%20frosty/DSC00016.jpg

De rest van de pics: (met thumbs)
http://www.durman.nl/fotos/pc%20v2.0%20-%20frosty/

Wat heb ik gedaan heb is mijn leds vervangen voor de ultra bright blauwe van de display :) Heb er een GeForce Ti4200 in geknald van Leadtek die hier en daar wat licht weerkaatst op de foto's vanwege het aso koelblok wat erop licht. Dan heb ik nog op aanraden van elke casemod tweaker die gepost had in mijn vorige casemod pic topic mijn kabeltjes netjes weggewerkt.
Dit wegwerken ging zelfs zo ver dat ik alles netjes in krimpkous had gegooid....echt ging mijn chieftec 340 watt voeding op een vage manier dood dus had ik dat allemaal voor niks gedaan helaas. Er hangt nu een 400 watt Q-tec Dual Gold in nadat mijn systeem een tijdje had gedraait op een wel erg goeie 230 watter :)

Verder heb ik nog 2 x Antec Blue fans met 3 ingebouwde leds geplaatst omdat die knipper dingen van Akasa die ik er eerst in had maar helemaal niks waren eigenlijk. Zwaaaaar irri dat geknipper.

Dan heb ik ook nog mijn gewone witte licht ccfl vervangen voor een Sunbeam blauwe CCFL en heb de schakelaar hiervoor in een 5,25 plaatje gemetseld...toch wel aardig gecentreerd dacht ik.

Mijn specs in vogelvlucht zijn:
AMD XP2000+ @ 1816 Mhz
Abit KR7A mobo
256MB DDR PC2100 Apacer
60 Gig IBM GXP120
Q-Tec 400 watt Dual Fan Gold
Samsung DVD Player met zwart frontje (zit er op de foto's nog niet in :( )
Ricoh MP7060 fikker
Zalman CNPS6000-AlCu CPU Koeler
Leadtek Ti4200 @ 310/640 Mhz

En mijn temps zijn:

Idle: Case 25 Graden en CPU 45 Graden.
Stressed: Case 27 Graden en CPU 51,50 Graden.

Reacties?

• mlevd
Hoe groot zijn die leds eigenlijk die in een Chieftec zitten, 3 of 5 mm.

Ziet er gelikt uit allemaal.

• comvidnet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11-2021
zekers mooi >:)

Specs: Abit NF7-S, AMD Athlon XP 2500+@3200+, ZalMan CNPS 6000Cu, Corsair 2x 256MB dual channel DRR RAM, ASUS Geforce 2TI64 MB DDRAM.

• Yonni
  • Laatst online: 30-09 13:58
toppie modje :)
ik vind die "lamellen" aan de voorkant van die chieftecs altijd zo mooi als er licht door heen komt O+

ga zo door!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Verwijderd

Topicstarter
mlevd schreef op 30 september 2002 @ 23:43:
Hoe groot zijn die leds eigenlijk die in een Chieftec zitten, 3 of 5 mm.

Ziet er gelikt uit allemaal.
3mm.

Je kan ze vrij simpel vervangen...gewoon ff voorkant eraf en originele ledjes uit ledjeshouders halen....andere erin douwen....
Waar het originele ledje een lang pootje heeft moet je het kortere pootje van je nieuwe ledje doen en visaversa was bij mij dus het geval..

Verwijderd

Ziet er mooi uit :)

Verwijderd

404 :(

• sebas82
  • Laatst online: 23-10-2024
de link werkt niet meer :(

• mlevd
Hier nog wel hoor.

• TwoR
  • Laatst online: 13:08

TwoR

Gekleurde stippen

Uhm de link werkt hier ook niet meer

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-11 22:14
is toch zijn mening ;) , ik zou het ook niet doen , maar wel veel andere leuke geintje :D

iets met lenzen

Verwijderd

Topicstarter
TwoR schreef op 01 oktober 2002 @ 10:03:
Uhm de link werkt hier ook niet meer
Link is gewoon up hoor....anders ff de url tot en met fotos proberen en dan op pc v2.0 - Frosty klikken...

Verwijderd

Een lampje kan veel uitmaken ja... even een tientje uitgeven en je bak heeft een hele nieuwe dimentie! :D

• Ethnocentrix
  • Nu online

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

404 error, ken de picts niet zijn. ;( :?

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 18:29

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 11:54:
idd beetje standaard, maar mooi genoeg voor naast je scherm :)
je haalt de woorden uit mijn mond ;)

maar wel strak gedaan, moet ik zeggen.

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

ook hier een 404 error

kan iemand ze niet op tweakers zetten ik wil ze namelijk graag zien

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 19:14:
ook hier een 404 error

kan iemand ze niet op tweakers zetten ik wil ze namelijk graag zien
Probeer dit dan is...