My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
BalusC in de titel gezet
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ik zie anders nergens een concreet probleem
Jouw topic ging mijns inziens eerder over de betekenis van de kleurtjes van het activiteits-LED'je. In de FAQ van Lite-on, die ik aanhaalde, staat duidelijk wat de betekenis van de kleurtjes rood, groen en oranje zijn. Omdat deze informatie best wel makkelijk achter te halen was had ik je topic dichtgegooid.
Maar nu begrijp ik dat dit niet jouw probleem was? Wat is dan eigenlijk jouw probleem?
Edit: Effe een move naar [LA], zulke aantijgingen horen eigenlijk daarin en dan kan ook nog iedereen hierin reageren
Maar nu begrijp ik dat dit niet jouw probleem was? Wat is dan eigenlijk jouw probleem?
Edit: Effe een move naar [LA], zulke aantijgingen horen eigenlijk daarin en dan kan ook nog iedereen hierin reageren
Mijn probleem was niet dat oranje lampje dat is gebruik van de Buffer Underun Protection.
Mijn probleem was dat dit lampje ging branden als er bij Nero Lead-in/Lead-out kwam te staan en blijft dan 1 min. branden, daarna nog 1 sec. rood lampje (branden) en dan klaar.
Cd werkt dan wel gewoon.
Mijn probleem was dat dit lampje ging branden als er bij Nero Lead-in/Lead-out kwam te staan en blijft dan 1 min. branden, daarna nog 1 sec. rood lampje (branden) en dan klaar.
Cd werkt dan wel gewoon.
Ik zie nog steeds niet in wat hier het probleem is? Tijdens de Lead-in en Lead-out wordt de TOC resp een aantal 'nullen' weggeschreven, wat essentieël is om de inhoud van de CD achteraf te kunnen lezen. Het lijkt me nogal wiedes dat de buffer underrun protection dan wordt ingeschakeld..vegterb schreef op 19 september 2002 @ 11:38:
Mijn probleem was dat dit lampje ging branden als er bij Nero Lead-in/Lead-out kwam te staan en blijft dan 1 min. branden, daarna nog 1 sec. rood lampje
Check anders bijv. www.cdrfaq.org voor details over de Lead-in, Lead-out en de TOC
Die staat toch altijd aan? Bij mijn 12x10x32x had ik dit niet. Niet dat het erg is, ik vroeg me alleen af waarom dit gebeurde, want oranje wil namelijk zeggen dat de brander gebruik maakt van de B.U.P.
Altijd aan? Niet echt.. Bij de meeste branders wordt dat pas ingeschakeld als de buffergebruik de nulpunt begint te naderen. Alle feiten cq info die ik tot zover heb gegeven staan overigens ook bijna letterlijk in www.cdrfaq.org en de FAQ van de Lite-on website.. In het vervolg dus gewoon eerst even zelf opzoeken eer je in 'paniek' raakt 
Maar ik hoop wel dat je hiervan hebt geleerd om in je volgende topics de probleemstelling zo duidelijk en concreet mogelijk te formuleren.
Maar ik hoop wel dat je hiervan hebt geleerd om in je volgende topics de probleemstelling zo duidelijk en concreet mogelijk te formuleren.
is het misschien beter om het de vraag in het topic zelf te stellen?
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
U heeft gesproken.. 
Ik dank u...
Ik heb geleerd...
Ik dank u...
Ik heb geleerd...
Pagina: 1