Toon posts:

forum?!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik als leek een probleem heb en er is daar een forum voor lijkt het mij dat ik daar mijn vraag kan stellen, daar is een forum toch voor?!
En dan is het wel heel gemakkelijk om te zeggen zoek eerst maar, vertel er dan volgende keer wel bij WAAR ik moet zoeken, het kan allemaal gesneden koek zijn voor jou maar ik heb nog geen flauw benul van dit alles.

Een forum is er om vragen te stellen en of die vraag nu 1x wordt gesteld of 10x heb in iedergeval de beleefdheid om naar een topic te verwijzen waar dit al behandeld is.Dit valt onder de noemer sociale vaardigheden en zoek daar eerst maar eens een forum voor!

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Als je werkelijk vindt dat je topic onterecht of te vroeg gesloten is zou ik hier eens nar toe gaan:

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 10:56:
Als ik als leek een probleem heb en er is daar een forum voor lijkt het mij dat ik daar mijn vraag kan stellen, daar is een forum toch voor?!
En dan is het wel heel gemakkelijk om te zeggen zoek eerst maar, vertel er dan volgende keer wel bij WAAR ik moet zoeken, het kan allemaal gesneden koek zijn voor jou maar ik heb nog geen flauw benul van dit alles.
en dat wordt dus uitgelegd in Voor je een topic opent: lees dit eerst even ;)
Een forum is er om vragen te stellen en of die vraag nu 1x wordt gesteld of 10x heb in iedergeval de beleefdheid om naar een topic te verwijzen waar dit al behandeld is.
Die kan je dus vinden door de search te gebruiken
Dit valt onder de noemer sociale vaardigheden en zoek daar eerst maar eens een forum voor!
't is ook beleefd je aan de regels te houden die voor een forum gelden....

• Kama
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-08 00:24

Kama

Aritifical Intelligenticus

Volgens mij is het een trend om altijd maar zo bot en lomp mogelijk te reageren ofzo?

Niels

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

hoebedoelu :?

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
wat een gezeur zeg, lees zelf ook de FAQs eens, vooral mede de afdeling van Nutteloze reply's

Het enigste wat nu moest was melden in SM en verder hier niet meer reageren....Als hij nog niet gemeld is wordt dat nu gedaan

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Rocky
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-11-2021

Rocky

Remember Gina

Hij was al gemeld dus er komt vanzelf een einde aan dit topic.

PocketGear3025[MS2003] Acer Travelmate 234LC WindowsXP![ Systeem: AMD Athlon1.4][INTEL PIII 400 e.d][AMD Duron 800][AMDk6-300][Hp laptop voor de vrouw] en wifi in de house!!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Klachten horen thuis in LA..

En ik denk dat jouw definitie van een forum een beetje verkeerd is.. Zeker wat betreft GoT..
't is namelijk geen helpdesk waar je je problemen kunt dumpen.

Wat wij verwachten is dat je eerst zelf eens het een en ander gaat uitzoeken (daarbij hoort ook zoeken via de search, en op google).

En als je het oneens bent met een gesloten topic, mail dan gewoon even naar de desbetreffende moderator.

Verwijderd

Einde.
Voor klachten is er Lieve Adjes of de mailbox.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.