Toon posts:

Mijn Pentium 4 1.8 Ghz wordt niet herkent door Windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Klein probleem...

Mijn Pentium 4 1.8 Ghz wordt niet herkent door Windows XP => Apparatenbeheer. Die geeft aan dat het gewoon een uni-processor is ipv netjes te zeggen dat het een pentium 4 is. Op de intel site kon ik geen driver vinden ofzo, alleen een programmatje die kijkt welke processor ik heb. Dit programma zegt wel gewoon dat het een pentium 4 1.8 Ghz is.

Vreemd he??

Hulp...

Jordy

Verwijderd

Topicstarter
Nog ff:
alles is nieuw, en standaard ingesteld. Na een keer format C: is dit begonnen, maar wat Apparaatbeheer daarvoor aan gaf weet ik niet...

Verwijderd

maaruh... hij doet het wel gewoon?

[id10t mode]
als ik niet beter wist zou ik gaan denken dat je een illegale kopie van een cpu hebt
[/id10t mode]

Als je het echt graag wil, kan je die info zelf aanpassen...

Verwijderd

Wat zie je als je de eigenschappen van My Computer opvraagt? Daar staat toch zeker wel wat voor processor het is?

Verwijderd

dat zegt ie nooit, en daar hoef je geen driver voor te installen.
Hij geeft het merk van je MOBO ook niet weer in apparaat beheer

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-11-2025
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 14:05:
dat zegt ie nooit, en daar hoef je geen driver voor te installen.
Hij geeft het merk van je MOBO ook niet weer in apparaat beheer
kul >:)

Mobo merk geeft ie idd niet aan, maar processor type wordt wel degelijk in apparaatbeheer aangegeven.

Verwijderd

het merk en type vind je niet terug in apparaatbeheer, wel in 'Systeem (conf. scherm) > Algemeen' :)

Verwijderd

Topicstarter
ok,

Thanks u all

;)

Verwijderd

Waarom je weet toch zelf wel wat je voor een CPU heb waarom wil je dat zien in windows?

:? :? als je nu een 3.06Ghz had zou ik het nog wel kunnen volgen dan wil je wel een screenie maken inderdaad >:)

Ik heb nog nooit drivers voor een CPU gezien???

Verwijderd

Maar werkt ie wel snel??? Of gaat ie zo traag als strond (:P) ....

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:15
Ik neem aan dat alles wel correct werkt, en als je graag wilt zien wat voor je cpu je hebt kan je altijd nog wcpuid gebruiken,

Als het systeem gewoon k*t loopt heb ik natuurlijk niets geblaat

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

HA HA HA

Verwijderd

Gewoon ff benchmarken, probeer SANDRA eens. Dit kun je vinden op www.download.com. Dit programma geeft alle specs die je maar wil hebben
m.b.t. alle hardware in je pc dus ook je cpu... suc6
Pagina: 1