Toon posts:

belachelijke opmerking!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
outlook 98 waar staan blocked email adressen? *

het gaat ff om de laaste opmerking......
moet je overal kennis van hebben om op got te mogen sorry hoor
geef mij een berg dozen met hardware en ik zet het in elkaar tot een pc boeit me niet hoe oud of hoe nieuw

ik probeer me hier altijd aan de regels te houden maar is is het niet weten van iets ook tegen de regels??????

niemand kan alles weten .......en dat moeten jullie toch ook wel weten

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weten waar het register zit is toch wel heel erg basis kennis. Dit staat zelfs beschreven in het meest simpele PC blad. En GoT wordt nou eenmaal gezien als een computerforum voor de wat ervaren gebruiker en daar horen zulke vragen dus niet thuis.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:54

Arno

PF5A

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Peertje
  • Niet online
Hij "zeurt" toch niet over het feit dat z'n topic op slot zit?

Verwijderd

Sorry maar voor iemand op GoT die in WOS komt moet kennis over de Registry en het bewerken daarvan tot zijn basisvaardigheden behoren anders hoort hij er niet thuis.
cq. dient hij eerst maar eens zelf eea. uit te zoeken :)

• Arno

Arno

PF5A

Peertje schreef op 19 september 2002 @ 10:40:
Hij "zeurt" toch niet over het feit dat z'n topic op slot zit?
True, maar LA is niet voor deze topics. Vandaar dat dat via de mail moet ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 10:40:
Sorry maar voor iemand op GoT die in WOS komt moet kennis over de Registry en het bewerken daarvan tot zijn basisvaardigheden behoren anders hoort hij er niet thuis.
cq. dient hij eerst maar eens zelf eea. uit te zoeken :)
Het topic staat in Software Algemeen :+

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-10 14:14

DizzyWeb

Ondertiteld

Het is volgens mij helemaal niet verboden om dat niet te weten ofzo... Maar het is weldegelijk amper moeite om te vinden, lijkt me...

Verwijderd

Topicstarter
DizzyWeb schreef op 19 september 2002 @ 10:44:
Het is volgens mij helemaal niet verboden om dat niet te weten ofzo... Maar het is weldegelijk amper moeite om te vinden, lijkt me...
tuurlijk is het te vinden........als je weet waar je moet zoeken.....en dat wist ik dus niet .....kijk ik reviseer buitenboordmotoren voor de lol in de zomer....betekend dit dat de betreffende persoon die iets niet weet, dan maar geweerd moet worden van zon forum......ongeacht het nivo van het forum

niet iedereen bezit alle kennis......en ik toevallig net ff dit niet....iets wat doodnormaal is voor de een kan nieuw voor de ander zijn ik zit nooit in me registry
me systeem is al zo klote......kheb een pb, zonder kennis ga ik daar niet in kloten
maar nu zocht ik iets....ik vind het, bedank de hulp en klaar......maar om dan dat er nog ff overheen te plaatsen.....nee sorry....maar ik dacht altijd dat dit forum was om iets te leren want daar gaat het uiteindelijk om.......alle kennis bij elkaar brengen om er een beter geheel van de maken......de ketting is zo sterk als de zwakste schakel......maar de schakel verwijderen is volgens mij geen optie

my 2 cents

• Arno

Arno

PF5A

Tjah.... het wordt WEL verwacht. Klinkt lullig, maar zo is het. Je kunt van mij ook niet verwachten dat ik zomaar ineens jouw buitenboord motors ga onderhouden. Voordat ik dat doe, moet ik ook eerst wat informatie vergaren ;)

Jeremy Clarkson

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Toch even een reactie: nee, het afrekenen op je kennis is niet goed. Mijn excuses daarvoor, dat was niet nodig :)

Ik weet nou ook niet bepaald veel van hardware, en de enige webpagina die ik ooit in 1995 heb gemaakt met Emacs wil je niet zien, in W&G ben ik een totale n00b.

Wel ben ik van mening dat het heel goed te vinden is hoe het register in elkaar steekt, zoals dmv. de links die ik je gaf (en zo). Ook komt in misschien 5% van de topics in WOS en SA regedit.exe wel langs.

Maar goed, sorry voor de misschien te botte opmerking :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 19 september 2002 @ 11:11:
Toch even een reactie: nee, het afrekenen op je kennis is niet goed. Mijn excuses daarvoor, dat was niet nodig :)

Ik weet nou ook niet bepaald veel van hardware, en de enige webpagina die ik ooit in 1995 heb gemaakt met Emacs wil je niet zien, in W&G ben ik een totale n00b.

Wel ben ik van mening dat het heel goed te vinden is hoe het register in elkaar steekt, zoals dmv. de links die ik je gaf (en zo). Ook komt in misschien 5% van de topics in WOS en SA regedit.exe wel langs.

Maar goed, sorry voor de misschien te botte opmerking :)
dat wou ik ff horen....excuses aanvaard en tja.....ik weet geen fuck van register dus ik weet ook niet dat het daar opgeslagen werd....maar goed....de boodschap is overgekomen.. kunnen we dit weer vergeten en vergeven :P

ow....en ik ga nog wel ff wat meer uitpluisen in dat register....er staat volgens mij veel meer shit in opgeslagen ...kan altijd handig zijn

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:19
Een beetje offtopic en misschien een beetje bot, maar is het een rage om steeds overal "..." tussen te zetten of loop ik achter :?

Het leest iig verschrikkelijk vervelend.

• Peertje
  • Niet online
internetinfo schreef op 19 september 2002 @ 11:40:
Een beetje offtopic en misschien een beetje bot, maar is het een rage om steeds overal "..." tussen te zetten of loop ik achter :?

Het leest iig verschrikkelijk vervelend.
Ik wou er net wat van zeggen :)

Ik kan me ook zo ergeren aan mensen die geen punten, komma's of hoofdletters gebruiken. En wat ook zwaar irritant is, is om achter elke zin een dubbele enter te rammen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
Dus om hier een normaal antwoord te krijgen moet je basisvaardigheden hebben anders hoor je hier niet thuis.
Kan ik inkomen maar dan wil ik er wel bijzeggen dat dat eeuwige geflame ook niet op dit forum thuishoort.
Telkens dat gel*l over b.v Microsoft versus Linux, Intel versus AMD vind ik veel storender dan dat iemand een zogenaamde newbie vraag stelt.
Gelukkig zijn er moderators die er ook zo overdenken en het niveau op peil houden maar ik zou het liever nog beter zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
pinolief schreef op 20 september 2002 @ 10:32:
Dus om hier een normaal antwoord te krijgen moet je basisvaardigheden hebben anders hoor je hier niet thuis.
Misschien is het handig om dit topic nog eens een keertje te lezen.... F_J_K
heeft namelijk al aangegeven dat het toch wat genuanceerder ligt. Al blijft het in mijn ogen wel een tweakercommunity, dus de gevordere users, maar ja ik bepaal het beleid niet :)
Kan ik inkomen maar dan wil ik er wel bijzeggen dat dat eeuwige geflame ook niet op dit forum thuishoort.
Telkens dat gel*l over b.v Microsoft versus Linux, Intel versus AMD vind ik veel storender dan dat iemand een zogenaamde newbie vraag stelt.
Gelukkig zijn er moderators die er ook zo overdenken en het niveau op peil houden maar ik zou het liever nog beter zien.
Daar wordt toch al streng tegen opgetreden? Maar hoe zou je het nog verder willen verbeteren dan?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pinolief schreef op 20 september 2002 @ 10:32:

Euhm dergelijk geflame komt in NOS niet tot nauwelijks voor en als het voorkomt, dan wordt er wat aan gedaan. Waar het eerste deel van je opmerking dus over gaat snap ik niet zo goed. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinolief
  • Laatst online: 11-01-2021
Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 10:40:

[...]

Euhm dergelijk geflame komt in NOS niet tot nauwelijks voor en als het voorkomt, dan wordt er wat aan gedaan. Waar het eerste deel van je opmerking dus over gaat snap ik niet zo goed. :o
Ik bedoel dus niet alleen in het NOS forum maar in zijn geheel en dus in alle forums.
Vergeet ook de reacties niet die zich voordoen bij het nieuws op de startpagina van Tweakers.net zelf.

Voorbeeldje:
In het nieuwsstukje waar wordt gemeld dat MS draadloze netwerkoplossingen gaat aanbieden zie je het dus weer......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
got != T.net

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-10 20:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

:?
Als je nog nooit van het register hebt gehoord lijkt het me een beetje heel erg onmogelijk om daar naar te zoeken op google, dus als je bedoelt dat hij daar even naar had moeten kijken voordat hij het topic opende, lijkt me dat een beetje lastig.
Als je bedoelde dat hij daar nu naar moet kijken, lijkt me dat ook een beetje overbodig, want hij weet inmiddels waar hij naar moet zoeken.
Pagina: 1