Toon posts:

{XP} Printen met een Laserjet 5l

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Laserjet 5L wil dus niet goed printen, tenminste als er grote bestanden gebruikt worden. Er zit 1 MB geheugen 1, plaatjes geven veeal problemen.
Printerspooling helpt niet, en ik heb geen manual erbij gekregen

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:51

FastBunny

Give it the Works !

Ken het probleem. Heeft ie bij mij ook met windows 2000. Omdat de printer zo weinig geheugen heeft kan ie niet goed met grote bestanden overweg :/

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kijk eens op www.hp.nl of www.hp.com naar de PDF manual.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• jellyshock
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-09 07:57

jellyshock

ik weet het niet hoor, maarrrr

Gebruik je toevallig de postscript drivers? Dan is het logisch dat het niet goed werkt. Probeer de gewone drivers en dan zal het goed gaan

aAarGhh

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ook op ftp.hp.com gekeken :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

als je eens ff op de site van HP zoekt...

dan kom je heel snel op deze link
code:
1
http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Resource.jsp?locale=en_US&taskId=8418&prodSeriesId=25480&prodTypeId=18972&prodSeriesName=hp+LaserJet+5L+printer+series&taskName=troubleshoot+a+problem

ik ben er gekomen door ff op de driver voor die printer te zoeken... en wat vind je dan... troubleshooter voor de 5L.

op dezelfde manier kun je nog veel meer info over die printer daar vinden....
minder als 3 minuten werk :)

de link maar ff zo gedaan, parse had er iets moeite mee

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

[rml][ XP] Printen met Laserjet 5L *[/rml]

Het is niet de bedoeling zomaar een nieuw topic te openen na een slotje - vraag het dan eerst even als de sluitmessage niet klopt, dan kan de oude weer open :)

Even op de HP site zoeken kon ook geen kwaad.

Verder zullen sommige prints misschien nooit gaan, dan kan je hooguit een lagere resolutie nemen of misschien per bladzijde uitprinten als je PC er ook moeite mee heeft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.