[email adres] In een verkeerd adres veranderd

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:30

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Ik heb ooit eens een account gemaakt met ronald@xingrs.nl dit is toen mis gegaan en toen heb ik een account met webmaster@jecorvakbouwmarkt.nl gemaakt. Nu wilde ik dus na een poosje kijken of ik mijn email adres weer wijzigen kon in ronald@xingrs.nl
Nu heb ik dus het volgende probleem ik heb het email adres verkeerd ingevuld.

ik heb er van gemaakt ronald@xinrgs.nl |:( |:(

Nu is daar dus mijn nieuwe wachtwoord heen gestuurd en ik kan dus niet meer inloggen. Zouden jullie dit recht kunnen zetten.

Het liefst heb ik het email adres ronald@xingrs.nl maar als het echt niet andres kan is webmaster@jecorvakbouwmarkt.nl ook goed.

Mijn gebruikers naam --> TwoR
Mijn gebruikers nummer --> 56867

Alvast bedankt

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

gathering@tweakers.net mailen ;)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
ja da had ik al gedaan maar nog niks gehoord ik dacht misschien moet het dan wel via deze weg. Maar goed dan zal ik geduldig afwachten op antwoord :)

Verwijderd

Je bent nog ingelogd, en met je oude password zou je je profiel (en ook e-mail) nog moeten kunnen wijzigen. Dat moet namelijk hetzelfde password zijn als die waar je nu mee ingelogd bent, en anders zit er nog een bugje in React :)

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Vervelend probleem, eigenlijk zou het zo moeten zijn dat je oude login blijft werken totdat je de nieuwe login van het nieuwe e-mail adres een keer hebt gebruikt. Verder zou het niet geaccepteerd moeten worden dat je een niet-bestaand e-mail adres invult (aannemende dat de domeinnaam met typfout niet bestaat).

En Cheatah: ik geloof dat het gaat om een account van T.net en niet van GoT. Dan zou hij dus niet ingelogd kunnen zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door 4AMD op 19-09-2002 10:25 . Reden: reactie van Cheatah ]

Verwijderd

hedskes schreef op 19 september 2002 @ 10:22:

En Cheatah: ik geloof dat het gaat om een account van T.net en niet van GoT. Dan zou hij dus niet ingelogd kunnen zijn.

Correct, maar dan staat dit topic ook nog es in het verkeerde forum :P

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Of het gaat om een clone :P

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Het gaat om een account van GoT en ik ben nog wel ingelogd maar het wachtwoord is niet hetzelfde want ik kan mijn email adres niet weer terug veranderen want dan gefet ie een wachtwoord fout.

/edit
Op een veranderd adres krijg je meteen een nieuw password toegestuurd.

Dit staat er als je je email adres veranderd dus je wachtwoord is niet meer hetzelfde

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Mensen, kennen jullie het profiel?
Als je daar iets wilt wijzigen moet je je Password invullen, als die veranderd is en toegestuurd is naar een niet-bestaand email adres, hoe kun je dan je gegevens veranderen, ti's maar een vraag hoor ;)

• Oscar the Grouch
  • Laatst online: 19:52

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Het adres : ronald@xingrs.nl hangt al aan user RcK :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

En als je een nieuw password toegemaild krijgt, wordt je naar mijn beste weten uitgelogd?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Thijsch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:30
jvs: nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
ja RcK ja maar die kan niet inloggen die heb ik ook aangemaakt. en dat kan ik wel bewijzen want ik kan je wel een meeltje sturen vanaf ronald@xingrs.nl.
het registreren van RcK is foutgegaan.

En je wordt niet uitgelogt als je je meel adres veranderd. Tenminste dat werd ik niet

/edit
Kunnen jullie gebruiker RcK er niet uit gooien die heeft nooit een post gedaan. En die wordt ook niet gebruikt en is het dan mogelijk dat ik mijn eigen email adres weer terug krijg ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

TwoR schreef op 20 september 2002 @ 11:05:
ja RcK ja maar die kan niet inloggen die heb ik ook aangemaakt. en dat kan ik wel bewijzen want ik kan je wel een meeltje sturen vanaf ronald@xingrs.nl.
het registreren van RcK is foutgegaan.

En je wordt niet uitgelogt als je je meel adres veranderd. Tenminste dat werd ik niet

/edit
Kunnen jullie gebruiker RcK er niet uit gooien die heeft nooit een post gedaan. En die wordt ook niet gebruikt en is het dan mogelijk dat ik mijn eigen email adres weer terug krijg ??
:o

[ Voor 0% gewijzigd door Erkens op 20-09-2002 11:33 . Reden: verkeerde smilie |:( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

TwoR schreef op 20 september 2002 @ 11:05:
/edit

Dus: Rck krijgt een ban, en jij wil dat email-adres weer gebruiken?
Dat kan wel.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
Dat zou echt HEEL fijn zijn. krijg ik dan het nieuwe wachtwoord naar mijn ronald@xingrs.nl toegestuurd ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwoR

TwoR

Gekleurde stippen

Topicstarter
BEDANKT ik heb het nieuwe wachtwoord ontvangen.

Kan ik me eindelijk weer uitloggen op mijn werk als ik naar huis toe ga. :)

Duizend maal dank dank dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Owkee dan.
Enne, geen kloontjes maar aanmaken he!
Normaliter kun je dergelijke problemen melen naar gathering@tweakers.net dan wordt het keurig opgelost :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.