Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
Barracuda
Zelf zou ik wel een plextor willen
maarja: $$$$$$$$
[Dit bericht is lekker gewijzigd door Servowire op 24-10-2000 21:50]
met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Barracuda
ik heb zelf 2x een Aopen 48x.. werkt perfect leest ALLES... (nee geen diskettes
Verwijderd
Barracuda
Nieuwe 48x Aopen gekocht, ging al na 4 maanden kapot (opeens harde tik tijdens spelen van spel, deed niks meer), maar ik had nog garantie. Dus een nieuwe 48x Aopen gehad: last van jitter, rare tikken tijdens lezen cd's, en nog wat vage probs. Verder lezen alle Aopens mode2 cd's maar op 8x en DAE ook maar op 8x.
Dus toen had ik een Asus 50x gekocht, en die doet 't perfecto!
Eerst was ik heel positief over Aopen cd-rom spelers, maar na wat slechte ervaringen ermee, ben ik niet meer echt een "liefhebber" van Aopen cd-rom spelers.
Greetz,
Overspeed
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Verwijderd
Barracuda
Verwijderd
Hey ... maar dan heb je ook wat!
Verwijderd
Ik heb een Asus 50x gehad (tevreden over) nu een Afreey 50x (super tevreden).
Aopen zouden goede dingen moeten hebben maar dat verhaal van tikken e.d. heb ik al vaker gehoord en een goede vriend van me heeft die problemen ook. Vandaar dat ik zelf wat huiverig ben t.a.v. aopen.
Kijk hier maar eens voor de snelheden:
http://users.pandora.be/erik.deppe/cdspeed2.htm
Daar heb ik m'n keuze van Afreey op gebaseerd.