Toon posts:

Mag ik weer binnen???

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een ban (via de e-mail) gehad voor een periode van 7 dagen.

Deze zijn verstreken.

De mail was van Durden. Ik zou graag weer toegang hebben tot alle forums, daar het voorval op zichzelf ook al een misverstand was.

Hartelijk dank.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

durden@tweakers.net
staat in je mail.....

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik, ik heb al een keer gemailt... Doe het nog wel een keer dan...

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mocht je Durden niet kunnen bereiken via de mail, dan kun je mailen naar de bemiddelaar, bemiddelaar@tweakers.net

Of een BCC naar de bemiddelaar aangezien je Durden nogmaals mailt. Gewoon toelichten dat de termijn van je ban is verstreken en je Durden reeds hebt benaderd, zonder succes :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:32

Arno

PF5A

Wanneer is die mail verstuurd :?

Ik kan me voorstellen dat Durden ook niet 24*7 achter zijn inbox zit om unban mailtjes te lezen ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Merely schreef op 19 september 2002 @ 10:11:
Mocht je Durden niet kunnen bereiken via de mail, dan kun je mailen naar de bemiddelaar, bemiddelaar@tweakers.net

Of een BCC naar de bemiddelaar aangezien je Durden nogmaals mailt. Gewoon toelichten dat de termijn van je ban is verstreken en je Durden reeds hebt benaderd, zonder succes :)
Jij hebt het vast vaker meegemaakt...

Een BAN is ook echt 168 uur, dus die moeten ook echt volgemaakt worden hehe :)

Verwijderd

De ban heeft een duur van een week. Je mag na een week mailen naar gathering@tweakers.net dat je unbanned wil worden.
Stond in je mail ;) Ik kan zelf niet unbannen, vandaar dat je ook naar g@t.net moet mailen :)

Bovendien verstuurde ik die mail om 19:00 uur, dus je hebt nog ff :P

• Han
  • Niet online

Han

Traag schreef op 19 september 2002 @ 10:14:
Wanneer is die mail verstuurd :?

Ik kan me voorstellen dat Durden ook niet 24*7 achter zijn inbox zit om unban mailtjes te lezen ;)
Schande! :P

Je gaat me toch niet vertellen dat modjes een social life hebben hé? Die zitten toch 24/7 achter hun PC? :P

Ik kan mij herinneren dat er inderdaad wordt vermeld dat het 24 uur kan duren dat het opheffen van de ban verwerkt is :)
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 10:16:
Jij hebt het vast vaker meegemaakt...

Een BAN is ook echt 168 uur, dus die moeten ook echt volgemaakt worden hehe :)
Heb zelf van die mailtjes mogen versturen ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Niet online

Han

oeps :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:20

JvS

Ik heb hem zelf ook

dus...

volgende keer je mail wat beter lezen voordat je gaat klagen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.