He who laughs last thinks slowest! | âļī¸ Youtube | đ TechJunky.nl | âī¸ 3k PV | đ Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext
Verwijderd
owja? waar dan? mag ik eens meelezen?Verder lees je de laatste tijd overal dat de Volcano 7+ dus kut te installen is. Iemand ervaring hiermee?? Ik ben namemlijk van plan om dit setje te kopen.
heb zelf namelijk een Volcano 7+ en was binnen 1 minuut klaar met de installatie ervan.
+5 minuten coolpasta van mijn trui afwassen door mijn klunzigheid
He who laughs last thinks slowest! | âļī¸ Youtube | đ TechJunky.nl | âī¸ 3k PV | đ Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext
Verwijderd
Maar wat ik wilde weten, is dus, de condensatoren zitten dus niet te dichtbij de socket ??
Dus moet je je cooler er ff al halen en vanaf het midden naar de condensators meten wat de afstand is als die kijkener dan 4.5 is moet je of die condensators verplaatsen of je cooler modden.
Makkelijker is dan om een andere cooler te kopen een van 6x6 die past wel.
BV: Swiftech mxc370 of een Coolermaster HCC-001.
Condensators verplaatsen kan wel heb het wel eens gedaan met mijn a7m266 bord omdat er een Swiftech mc462 op moest.
Maar ik denk dat die vulcano 7 wel past.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
2 BlueFox : Tevreden met het bordje?