Volcano 7+ op een MSI KT3 ultra 2

Pagina: 1
Acties:

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:20

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Heeft iemand enig idee of de ruimte tussen de socket en de condensatoren v bij de MSI KT3 ultra-2 voldoende is om een beetje netjes de Thermaltake Volcono 7+ erop te krijgen?

Verder lees je de laatste tijd overal dat de Volcano 7+ dus kut te installen is. Iemand ervaring hiermee?? Ik ben namemlijk van plan om dit setje te kopen.

He who laughs last thinks slowest! | â–ļī¸ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | â˜€ī¸ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext

Verwijderd

Verder lees je de laatste tijd overal dat de Volcano 7+ dus kut te installen is. Iemand ervaring hiermee?? Ik ben namemlijk van plan om dit setje te kopen.
owja? waar dan? mag ik eens meelezen?

heb zelf namelijk een Volcano 7+ en was binnen 1 minuut klaar met de installatie ervan.

+5 minuten coolpasta van mijn trui afwassen door mijn klunzigheid 8)7

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter

He who laughs last thinks slowest! | â–ļī¸ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | â˜€ī¸ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext

Verwijderd

Het kan idd wel wat lastig zijn ja. Heb er zelf ook ÊÊn en ook hetzelfde mobo. Het is wel te doen hoor. Had zelf nog nooit een koeler bevestigd en het is me ook gelukt. Maar die gaten boren volgens de faq van eynstein kan ik je wel aanraden. Heeft bij mij ook geholpen en arctic silver 3 is ook aan te raden.

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
Ja Artic Silver 3 Rulezzzz

Maar wat ik wilde weten, is dus, de condensatoren zitten dus niet te dichtbij de socket ??

Verwijderd

Nee hoor daar had ik geen enkel probleem mee.

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
mooi, bedankt voor je moeite....oh nog 1 ding.....tevreden over de msi kt 3 ultra 2 ?? Heb je de standaar of de RAID versie?

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 17:53
Ik zou ff gaan meten het blok is 7x7x?.
Dus moet je je cooler er ff al halen en vanaf het midden naar de condensators meten wat de afstand is als die kijkener dan 4.5 is moet je of die condensators verplaatsen of je cooler modden.
Makkelijker is dan om een andere cooler te kopen een van 6x6 die past wel.
BV: Swiftech mxc370 of een Coolermaster HCC-001.

Condensators verplaatsen kan wel heb het wel eens gedaan met mijn a7m266 bord omdat er een Swiftech mc462 op moest.

Maar ik denk dat die vulcano 7 wel past. :)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• martinvdm

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

Topicstarter
vulcano 7+, maar ok, bedankt voor je moeite...

2 BlueFox : Tevreden met het bordje?

Pagina: 1