[WIN2K] Schoolfoto bij Inloggen Schoolaccount :(

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 16:28
Ze hebben bij ons op school weer iets nws bedacht om te controleren dat je op de juiste account staat ingelogd. Je schoolfoto (je weet wel de meest erge pasfoto die er is) hebben ze op t scherm neergezet dus zodra je inlogd. Mijn vermoeden is dus dat er een opstart bestand aangemaakt is, en waarin dus de locatie staat waar al die foto's worden opgeslagen. Dus dat bestand wordt geopend, en je ziet in een venstertje linksonderin je foto. Gewoon weg slepen naar een hoek is er niet meer bij. Want hij springt telkens terug in het oorspronkelijke venster.

We hebben ontdekt dat wanneer je dat venster met die foto erin selecteert, en wintoets+d doet. Dat het venster met de foto verborgen blijft totdat je iets met je pc doet en dan springt het weer tevoorschijn :( En tot nu toe is de enige oplossing er gewoon iets voor slepen. het venster van Deze Computer ofzow.

Weet iemand een andere oplossing hiervoor. Let wel: Ik ben maar een schoolgebruiker en heb dus erg weinig rechten. Ik kan wel als ik Photoeditor van M$ open in de C: schijf kijken maar heb dus geen rechten om het te veranderen :(

..::System Specs::..

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:52

Exterazzo

Qeasy

Waarom wil je die foto weghebben? Zo'n probleem is het toch niet. Ik vrees overigens niet dat het je gaat lukken, ze zullen bij jullie op school wel alles hebben dichtgetimmerd!

Audentia

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Dit mag je samen met de systeembeheerder van je school oplossen.

Dit topic is gesloten.