[Gallery] Tweaker CV opmerking

Pagina: 1
Acties:

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Topicstarter
Hoi Femme, (of een andere coder die bij de source van de gallery page kan)

Is het mischien mogenlijk om ipv een plaatje met een vinkje, iets anders d'r neer te zetten? een bullet ofzo?

het gaat dus om dit plaatje: Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/check.gif

't lijkt anders net alsof je ALLES hebt aangevinkt wat er aan te vinden viel.. niet echt duidelijk voor buitenstaanders

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

• 4AMD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-01-2022
Een andere mogelijkheid zou zijn om de niet-aangevinkte opties wél weer te geven, is misschien wel zo duidelijk. :)

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
hedskes schreef op 19 september 2002 @ 07:04:
Een andere mogelijkheid zou zijn om de niet-aangevinkte opties wél weer te geven, is misschien wel zo duidelijk. :)
nah.. weet ik niet.. zet jij ook op je CV wat je NIET weet of waar je GEEN ervaring mee hebt?

Verwijderd

ik wou ook graag even een Gallery suggestie doen:

Dat profiel is opzich een leuk idee, maar nu gaat iedereen het gebruiken als een of ander lame CU2 ding, dat vind ik niet echt bij Tweakers.net passen.

Verder wou ik vragen of er misschien (ipv) een specs gedeelte bij kan komen, dus waar je, je system specs kan invullen, ala die in mijn sig..

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 16:50
Tweaker Gallery is een mogelijkheid om wat over jezelf te vermelden, ala CU2. Ik zie niet in waarom dit niet bij Tweakers.net zou passen (er waren al niet-officiele alternatieven voor een tweaker gallery)
Wat betreft het op kunnen slaan van je systeem specs zijn er ook al concrete plannen. Hoe en wat precies weet ik niet, daarvoor moet Femme antwoorden :).

Verwijderd

ja maar in andere topics heb ik al gelezen over het overgaan naar een professioneler plaatje. Dat is o.a. de reden voor het weglaten van het tweakers.net mannetje.

Maar ik vind dat z'on profiel ala cu2 (met z'on lame vragenlijst :r) ook niet in dit profesionele plaatje passen, maar goed jullie zijn de baas, dus als er niks aan gedaan wordt leg ik me erbij neer :|

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Die vragenlijst is er niet door ons neergezet, dat doen mensen gewoon zelf in hun bio plakken. Wat mij betreft mag er ook een limiet van lengte komen (zodat die lijst niet meer past >:))

Professioneel Hyves-weigeraar

• getty
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-02 08:07
cappie schreef op 19 september 2002 @ 03:44:
Hoi Femme, (of een andere coder die bij de source van de gallery page kan)

Is het mischien mogenlijk om ipv een plaatje met een vinkje, iets anders d'r neer te zetten? een bullet ofzo?

het gaat dus om dit plaatje: [afbeelding]

't lijkt anders net alsof je ALLES hebt aangevinkt wat er aan te vinden viel.. niet echt duidelijk voor buitenstaanders
Ik zat net ook bij mezelf te kijken en toen dacht ik even dat is alles had aangevinkt, maar toen viel me pas op dat alleen de door mij aangevinkte er tussen stonden. Iig een onduidelijk plaatje voor de opties. Dus of alle opties weergeven of een ander duidelijker plaatje.

A computer is almost human - except that it does not blame its mistakes on another computer.

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ook nog een request, zoeken op geslacht ;)

Even kijken wat voor vrouwelijke tweakers er zijn met 1 muisklik !

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Maargoed.. Femme? iemand?

Maak anders een korte poll aan op de gallery page ofzo.. of kan dat niet per pagina worden aangegeven?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-03 16:46

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hij laat nu alle opties zien.

• cappie

cappie

all lowercase

Topicstarter
Femme schreef op 24 september 2002 @ 00:34:
Hij laat nu alle opties zien.
ah, thnx!

whoah, leuke nieuwe features d'r bij gebouwd, Femme.. great work :)

Pagina: 1