Heb een beetje slordig gekl**t met met bootloader en kom er nu niet meer bij om hem aan te passen. Nu start mijn bootloader 98/ XP niet meer.
Heb eerst de faq en allerlei (en dat zijn er echt veel) topics doorlopen. Maar kan de oplossing niet zo snel ( 5 uur later) vinden.
specificaties:
met MAP overzicht hardisks bekeken (command na opstarten van recovery console)
c: fat32 \device\harddisk0\partition1
d: ntfs \device\harddisk0\partition2
met TYPE & MORE boot.ini bekeken, maar daar kan je niet mee editen
[boot loader]
timeout3 moet =3 zijn
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS moet partition 1 zijn
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\windows="XPerience"/fastdetect
C:\="Windhoax 98"
Ik weet niet of iemand mij hiermee kan helpen door te vertellen hoe ik nu wel bij de boot.ini kan komen. Hij staat weggeschreven op de C:\. maar met de opstartdiskette van 98 krijg ik hem juist niet te zien en bij de Recovery Console in XP kan ik hem niet veranderen. AAAAAAAAAH, snap het ff niet meer. HELP !!
alvast tnx
Heb eerst de faq en allerlei (en dat zijn er echt veel) topics doorlopen. Maar kan de oplossing niet zo snel ( 5 uur later) vinden.
specificaties:
met MAP overzicht hardisks bekeken (command na opstarten van recovery console)
c: fat32 \device\harddisk0\partition1
d: ntfs \device\harddisk0\partition2
met TYPE & MORE boot.ini bekeken, maar daar kan je niet mee editen
[boot loader]
timeout3 moet =3 zijn
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS moet partition 1 zijn
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\windows="XPerience"/fastdetect
C:\="Windhoax 98"
Ik weet niet of iemand mij hiermee kan helpen door te vertellen hoe ik nu wel bij de boot.ini kan komen. Hij staat weggeschreven op de C:\. maar met de opstartdiskette van 98 krijg ik hem juist niet te zien en bij de Recovery Console in XP kan ik hem niet veranderen. AAAAAAAAAH, snap het ff niet meer. HELP !!
alvast tnx