Toon posts:

geheugen dell latitude lxpi cd m166st laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is van deze laptop nog geheugen verkrijgbaar
of moet ik maar de beurzen af.

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Is DIT wat je zoekt?

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Als je (topicstarter) nou even zegt wat voor geheugen die laptop slikt kan je misschien wat beter geholpen worden, wij kunnen uiteraard niet ruiken wat er in die laptop geprikt moet worden.

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Het linkje onder het woord "dit" is naar de memorysearch van Crucial, waarbij ik als het goed is al de juiste systeemgegevens heb ingevuld. Vermoedelijk weet de topicstarter niet wat voor geheugen die laptop slikt (in dit geval edo).

Algemene tip, als je geheugen zoekt voor een bepaald syteem, dan hebben de meeste geheugenfabrikanten wel een soort memory-selector op hun website staan. Hier kun je stap voor stap (merk=> serie=>model) zoeken welke soort geheugen er in je systeem hoort.

Persoonlijk vind ik de selector van Crucial erg makkelijk www.crucial.com, omdat hierbij het type module met specificaties wordt angegeven, ook wanneer ze dat type geheugen zelf niet (meer) verkopen.

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Ik heb ook net voor mn dell laptop geheugen besteld. :P je moet even bij Kingston (dell gebruikt kingston) kijken. Dan kun je je model aanklikken en dan zoekt ie het geheugen wat bij je laptop hoort...

Ik heb nu bij http://kingston.acesonline.nl/ mn geheugen besteld... Op deze site zit ook zo'n "geheugen zoeker"

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:39
Pak de crucial.com/uk site (die levert snel en betaalbaar in NL) of gebruik deze site hier in NL en je bestelt het spul gewoon vanuit je luie stoel i.p.v. over de beurzen slenteren :) Wel, je had zelf ook wel wat puzzelwerk mogen verrichten zoals wát voor geheugen je eigenlijk zoekt. Iig heb je nu genoeg handvaten welke overigens ook met de search te vinden waren ;) Succes.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.