Hoe krijg ik een 3com SuperStack open?

Pagina: 1
Acties:

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Ik zit hier met een 3com superstack 12 poorten switch die enorm veel lawaai maakt. Een van de ventilatoren in het ding loopt op z'n laatste poten en doet dat onder luide begeleiding van een hoop lawaai.

Nu had ik graag geweten hoe ik het ding moet openkrijgen zodat ik de fan kan smeren/vervangen. En aangzien dat ik m'n switch niet kan missen mag ik niet het risico lopen iets verkeerd te doen. Ook naar ee nreparatiecentrum brengen is daarom geen optie (wil ook zo veel geld niet geven voor een aanlopende fan) Er zijn hier ongetwijfeld mensen die ervarig hebben met het openen van zo'n ding.

De volledige naam is 3com superstack II Baseline 10/100 switch. Het model dus met 12 poorten.

• bgrr
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Aan de onderzijde de drie torqschroeven losmaken, aan de voor en achterzijde van de kast zit de plastic kap vast met een aantal haaken, deze voorzicht los maken en dan komt de kap zo los

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je kan ook een beroep doen op de levenslange garantie :?

Verwijderd

Grappig, ik zit met hetzelfde probleem met een 24 ports versie.
bgrr, bedankt!

Verwijderd

Duncan schreef op 19 september 2002 @ 00:52:
Je kan ook een beroep doen op de levenslange garantie :?
Die is pas vanaf een bepaald bouwjaar, Ik dacht juli 2000.

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Ik heb geen id over hoe oud het ding is, ik heb het gekregen van een maat en het werkt perfect. Alleen is ie dus net begonnen met lawaai te maken.

En die levenslange garantie zal wel niet gelden als je geen aankoopbewijs kan voorleggen zeker ?

iig, morgne haal ik ff m'n setje torx boven (i knew they would come in handy, ever) en druppel ik wat naaimashien olie in de fan.

• Coen Rosdorff
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op de voeding en de fans zit geen levenslange garantie. (Tenminste, meestal niet)

Verwijderd

Ik heb een 3com netwerkkaartje en dies dood,maar heb hier ook geen aankoopbewijs van.
Kan ik toch een nieuwe krijgen??? is een 3com 3c905-tx 10/100

• Yalopa
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yalopa

Less is more!

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:26:
Ik heb een 3com netwerkkaartje en dies dood,maar heb hier ook geen aankoopbewijs van.
Kan ik toch een nieuwe krijgen??? is een 3com 3c905-tx 10/100
vraag dat ff aan 3com :?

You don't need eyes to see, you need vision

Pagina: 1