Toon posts:

Probleem met MSI garanties (wat te doen)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier al een tyd lang een kapot MSI k7t Pro 2a liggen. Deze ging 5 weken na garantie van de winkel kapot. Ik dus op zoek gegaan hoeveel garantie msi geeft. Deze blijken 2 jaar garantie te geven. Dus is denk van; goh laat ik ze is mailen en vragen wat ik er mee moet doen. Ik heb ze het probleem uitgelegd en dat ik alles geprobeerd heb ( en verteld wat ik geprobeerd heb) om het bord goed te testen en om niet te kijken of het andere hardware was. En ja hor, wat krijg ik van ze terug? Een mail waarin staat wat ik moet doen om te kijken wat er mis kan zijn met mijn bord! Hier schiet ik dus echt helemaal nix mee op!|:(

Ken iemand mij aub vertellen wat ik dan moet doen?

ps. ik zou niet weten waar ik deze topic anders zou moeten plaatsen dan onder het mobo kopje. Dus als ie verkeerd staat, t spijt me.

alvast bedankt_/-\o_

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Je zou de tweakers kunnen vertrouwen en hier posten wat al je specs zijn en wat je hebt geprobeerd, dan zou je van ons advies kunnen krijgen!! 8)

Of je kan natuurlijk de fabrikant mailen. Je gaf al aan dat je buiten de winkelgarantie zit, maar nog wel binnen de garantie van de fabrikant zit. Dit zal waarschijnlijk wel betekenen dat je je bordje zal moeten opsturen.

offtopic:
Sommige icons kan je beter je copy/paste skills op loslaten: _/-\o_

[ Voor 0% gewijzigd door Twee Dee op 19-09-2002 00:07 . Reden: Luchtige toevoeging! ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt alles geprobeerd, werk bij groot pc concern, dus dat weet k allemaal wel ( hoop ik) Maar waar moet ik dan naartoe opsturen en hoe gaat dat in zn werk? Je ken natuurlijk niet zonder het bord eerst aan te melden je bordje verzenden.
Ps. zijn deze bordjes nog wel leverbaar?

Verwijderd

http://www.msi.com.tw/html/contact/contact.htm#

Mystar Computer B.V.
Ekkersrijt 6050,5692
GA Son, The Netherlands.
E-mail: market@msi-computer.nl
URL: http://www.msi-computer.nl
TEL: 31-40-267-6600
FAX: 31-40-267-6699

Verwijderd

Topicstarter
Hier heb ik dus al mail naartoe gestuurd en krijg ik zo'n standaard mail van ze terug. Ze hebbuh nog helemaal nix geen tyd aan die mail besteed...
heb ook de winkel gemaild voor advies, maar die reageren ook niet. ( die hebben er ook nix meer mee te maken, maar misschien dat ze me willen helpen, denk t dus van niet )

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Lees op de NL-site van MSI het volgende even door: http://www.msi-computer.nl/support/garantie.html.

Zoals je ziet moet je dus naar je leverancier gaan en zij zullen het bordje naar MSI moeten sturen. Om ze hierop te wijzen zou je het stuk tekst van de MSI site kunnen meesturen/linken. Als de winkel hier moeilijk over gaat doen: stennis schoppen!
Beunhazen over de ruggen van consumenten is verwerpelijk :r !!

[ Voor 0% gewijzigd door Twee Dee op 19-09-2002 00:30 . Reden: Tis laat, ff wat herschreven... ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Verwijderd

he ze zijn het nederlandse contact van MSI, dus bellen totdat ze je een bordje komen brengen.

• SlowikPL
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 14:37
Hi,

Je moet ze goed benaderen (hard!!!) en laten blijken dat je niks van kunt bakken.Ik weet niet wanneer de wet is EU is brgonnen dat op elk product moet de VERKOPER 2 jaar garantie geven en de garantie procedure op zich nemen!!!!! .Als dat niet helpt zeg je gewoon dat je de moderbord wenst door MSI laaten testen en als het blijkt aan een of ander instelling liggen moet je de 20-35 Euro voor nakijken betalen + verz. kosten anders krijg je een gerepereerde bord of een nieuwe zelfde of een nieuwere type :) (dat vragen ze wel aan jou.Mocht dat niet werken Kun je ook naar een PC speciaalzak gaan (en goede) en laten testen (de kosten worden niet vergoed in dat geval door MSI of de winek waar je de boord hebt gekocht).
Ale laatste :

Je vraagt om een advies de consumentenbond ,gaat heel snel via telefoon (kosten 10Euro).Ze gaan je zeggen welke stappen je moet nemen.

* Intel Core i7-6700K @ 4.8Ghz * Asus MAXIMUS VIII EXTREME* nVidia Asus Poseidon 1080Ti * Mushkin 16 GB * SSD Samsung M.2 2280 256GB + 3x Samsung 256GB 850Pro* Enermax Revolution85+ 1250W * CM Stacker 832 SE * Waretcooling CPU, NB ,VGA 3x Mora

Verwijderd

ik heb ook msi bord die is ook stuk gegaan en ik ben aan het wachten wanneer die terug komt maar volgens mij kan je gewoon naar die winkel toe en zeggen dat zei het opsturen zo heb ik het gedaan. was overgens ook over de garantie van de winkel zelf !!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga volgende week naar de winkel ( c.mp.t.rl.n**) en dan ffies kijken wat ze zeggen. Als ze er nix aan gaan doen, gaat ik mooi naar de consumentenbond. het is toch nie waar dat ik zo moet gaan kloten voor mijn recht?

Verwijderd

welke comp land??

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel minder irritant gemaakt.. De kreet "PLZ help me!!!" is dus weggehaald. Check eens de FAQ Forumgedrag eer je weer zo'n topic wil gaan posten :)

Verwijderd

Topicstarter
Yes, ik heb eindelijk een nieuw bord, en je raadt t nooit. Ik heb niets hoeven te betalen.
hehe, waar wachten al nie goed voor is.

Verwijderd

Ik heb dus ook een kapot MSI mobotje, de K7T Turbo2 die ook na iets meer dan een jaar kapot ging.
De winkel geeft mij geen garantie meer, en bellen met MSI schiet niet op, die zeggen dus dat ze alleen resellers aannemen voor reparatie. Zoals dit ook op de site staat...

Zeg visjesoft, hoe heb jij dit voor mekaar gekregen? Toch via computerland?
Pagina: 1