Toon posts:

Reactie onderstreept?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als dit in TFF moet mag je hem moven hoor Jaymz :)

Ik was net even aan het modereren toen het me opviel dat de score-tag van een reactie was onderstreept. Deze reactie is het.

De rest van de reacties stond er net zo als normaal, maar alleen deze was onderstreept? Is dit een voorbode voor het een of ander???

/me vraagt het zich ff af :)

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Spice zag het ook: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=600824
Misschien meer dan 10 moderaties?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

mij viel het ook al op idd... denk dat spice wel eens gelijk zou kunnen hebben :) weer wat geleerd :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ja dat kan natuurlijk :)

Kun je meteen zien of er veel is gemod in een draadje :)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Volgens mij is het toch een bugje van het 1 of ander. Beide bovenstaande posts tonen de underline niet bij de eerste view, daarna wel. Bij het willekeurig aanklikken van andere moderaties kan ik geen regelmaat ontdekken, wel dat het ook voorkomt bij posts met <10 moderaties.
edit:
IE6.0 hiero

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Gek, ik zie er niets van. Misschien een IE bugje? (Ik gebruik Opera).

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik zie hem ook, kan het niet ook zijn dat deze reacties (met streepje dus) niet meer gemodereerd kunnen worden? Das nu wel het geval.

http://twitter.com/randalpeelen

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Voor de eerste kan het dat in ieder geval niet zijn, want die is van gisteren en nog steeds modbaar.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Volgens mij is het gewoon een URL die je al bezocht hebt en waardoor het hyperlinkje 'iets anders' eruit ziet :)

't viel mij gister ook op. Toevallig was het net de reactie waarop ik via TMF in die thread terecht kwam. Na het aanklikken van een andere reactie (single reactieview dus) was deze opeens ook onderstreept in de mainview :)

Verwijderd

Topicstarter
Dank u wel Jaymz :P

Dat is het dus, en da's wel makkelijk ook: kun je meteen zien of je je al hebt verdiept in de moderaties van een bepaalde reactie bijvoorbeeld :)

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Dus alleen als je eral op geklikt hebt? Lijkt mij handiger dat hij dit doet als je gemodereerd hebt, gezien ik regelmatig eerst een draad compleet doe waarna hij weer gaat groeien.
Als dit gebeurd weet ik bijna nooit meer waar ik vorige keer gebleven was,

(beetje improfiseren brenkt mij op de oplossing de laatste reactie die je modereerd aan te klikken maar das toch weer wat omslachtig).

http://twitter.com/randalpeelen

Pagina: 1