Toon posts:

Lite on 48x12x48

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hee luitjes...

ik heb een liteon 48x12x48 maar easy cd creator 5.1 platinum xp (wat een mond vol) herkend deze niet als brander *alle updates gedownload*, windows XP ook niet.... nu heb ik cloneCD gedownload en nu herkent windows de brander opeens wel. CloneCD werkt alleen NIET..... erg vaag allemaal..... windows is alleen zo verrekte traag dat ie eerst 3 kwartier aan het bufferen is voor ie gaat branden, had ik net zo goed mijn oude kunnen houden....

wie weet goeie brandsoftware??

mijn systeem:

AMD Athlon 1400
512 MB intern
GeForce 2 GTS
LiteOn DVD
LitoOn 48x12x48 brander
soundblaster 128
40 GB hdd

windows xp prof

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10-2025

Specs

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Heb je de hardware wel goed aangesloten, DMA aan, niet op een of andere vage PIO mode in het BIOS, niet als slave met een ander apparaat gezet ?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, alleen de 32x12x40 brander van Lite-on, heeft het prima gedaan, clone cd ziet de brander wel maar ecc niet en nero ook niet, hij heeft het ooit prima gedaan...

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 22:03
ik heb nog nooit problemen gehad met nero met die brander 5.8.8.2 zou hem al moeten ondersteunen en zat er bij die lite-on niet een bundeld nero bij?

Verwijderd

die ben ik kwijtgeraakt, ik heb getest met een nero versie 5.5.4.0
zou die versie te oud zijn waardoor de brander niet herkend wordt??

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-02 01:13
Had hetzelfde probleem onder easy cd creator 5.1 platinum en ook met een lite on 48x brander. M'n oude 24x van lite on werkte perfect onder easy cd creator, totdat hij naar een ander systeem verhuisde waar ook dezelfde easy cd creator opstond. Toen had hij opeens een update nodig. Deze update zorgde er ook voor dat de 48x perfect werkt. Vind het dus een vaag programma, maar het zou dus moeten werken. Want als het werkt is het best een goed programma.

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Pagina: 1