Hoeveel is deze pc nog waard??

Pagina: 1
Acties:

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:16

Tourniquet

Hiya, fellas!

Topicstarter
Ik heb een nieuwe computer en wil mijn oude verkopen aan mijn ouders. Ik heb echter geen idee hoeveel ik hiervoor nog kan vragen. Het gaat om:

ATX midi-tower noname
ABit BX6 moederbord
Intel Celeron 300 MHz
2 * 64 MB SDRAM 100 MHz
Matrox G200 8 MB grafische kaart
Maxtor 5,7 GB HDD
32 speed cd-rom drive
1,44" FDD drive
15" smile monitor CA6515DL
keyboard, muis, voedingskabels

Dit alles werkt nog perfect, met de CPU draaiend op 450MHz :)

Hoeveel is het nog waard?
(systeem is ongeveer 2 jaar oud)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Verwijderd

Leuk systeem leuke onderdelen ,maar als
het voor je ouders is dan moet je het natuurlijk verkopen voor een vriendenprijs !!
Of gewoon lekker zelf houden !!

Verwijderd

ouders = vriendenprijs

Verwijderd

750 piek maximaal (vind ik)

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Ik zou het gewoon aan mijn ouders geven.
Ze hebben je toch ook je hele leven
eten,kleding,speelgoed,school enz enz enz enz betaald.
Dan is zo'n stukie hardware toch niks.

Thy will see the light...

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-08 20:09
Ik zou het ruilen voor iets.
Verkopen is zo raar, aan een familielid.

• Orac
  • Laatst online: 24-08 00:43

Orac

Ik mis je papa.

Verkopen aan je ouders???? Doe normaal! :( Sorry, hoor. Vind ik niet kunnen.

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

boekel

Dusss...

>ATX midi-tower noname
50
>ABit BX6 moederbord
100
>Intel Celeron 300 MHz
75
>2 * 64 MB SDRAM 100 MHz
200
>Matrox G200 8 MB grafische kaart
75
>Maxtor 5,7 GB HDD
100
>32 speed cd-rom drive
50
>1,44" FDD drive
15
>15" smile monitor CA6515DL
50
>keyboard, muis, voedingskabels
25

Maakt samen toch nog iets van 750 piek; of je het wel of niet voor dat bedrag aan je ouders moet verkopen is jouw zaak en ligt helemaal aan de relatie met je ouders; als je het geld nodig hebt vraag je dat er gewoon voor (anders kun je 'm ook 'normaal' verkopen) en anders vraag je 500 piek ofzo.

Ik heb m'n ouders laatst ook een laptopje verkocht; maar ik moet ze ook kopen dus ze betalen gewoon inkoopsprijs.

http://www.boekel.nu

• Cowboy Henk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-05-2024

Cowboy Henk

RUSTIG!! Kalmte kan u redden!

Inderdaad, ik zou hem ook niet verkopen aan m'n ouders (tenzij ze erop staan je er geld voor te geven)

Ruil die bak tegen iets wat je goed kunt gebruiken ofzo.

Had laatst ook een oud maar leuk bakkie staan, gewoon compleet geinstalleerd bij m'n ouders neer gezet, ze hoefde er alleen een modem voor te kopen en klaar waren ze.

Blaat

• Tourniquet
  • Laatst online: 15:16

Tourniquet

Hiya, fellas!

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 23:58 schreef voxx het volgende:
Verkopen aan je ouders???? Doe normaal! :( Sorry, hoor. Vind ik niet kunnen.[/quote]Ze willen 'm zelf van me overkopen! 'k heb met de aankoop van (de onderdelen van) m'n nieuwe pc er rekening ermee gehouden dat ik m'n oude ging verkopen, alleen wist ik toen niet dat m'n ouders er ook aan dachten een pc te kopen. Ze willen 'm graag van me overkopen maar ik had geen idee hoeveel ervoor te vragen. Zal wel iets van tussen de 500 en 750 piek worden, lijkt me idd redelijk.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Orac
  • Laatst online: 24-08 00:43

Orac

Ik mis je papa.

Hmmm. Als ik mijn eigen reactie zo terug lees, vind ik 'm wel een beetje overdreven, sorry. Ligt aan de situatie natuurlijk...

Verwijderd

Bij mij ging het een paar jaar terug op dezelfde manier. Mijn vader wilde toch alleen maar een tikbak en ik had een pentium 120 en hij had een pentium90 maar ik had een boel ander beter spul erin zitten e.d. Ik had aangegeven een iets snellere computer nodig te hebben en was al gaan sparen. Hij zei me te helpen met een nieuwe computer in de vorm van doorschuiven van spul en dan zou ik wat geld krijgen voor die oude van mij. Terwijl hij em zelf betaald had toen ik em kreeg een paar jaar daarvoor.
Tegenwoordig ben ik m'n eigen en zijn computer steeds aan het upgraden e.d. zonder hem echt te rekenen wat het echt kost in tijd, reistijd, regelen, in elkaarzetten. En vaak genoeg tel ik ook geen materiaalkosten. Of ver onder de prijs. m'n oude 4x writer voor een prikkie, asus 50x voor een prikkie. e.d.
Voor wat hoort wat. Op dit moment wil ik een nieuwe upgrade voor hem regelen. Maar ik moet nog flink alles bij elkaar zoeken.

Verwijderd

Tjongjonge wat een zoetsappige verhalen hier allemaal.
Tis een beetje de vraag hoe je met je ouders om gaat en hoeveel verstand ze hebben van pc`s: hebben ze je vroeger veel in het kolenhok gestopt? = F5000,-
hebben ze er verstand van, maar ook met regelmaat geweigerd ziek-briefjes voor school te schrijven? = F2500,-
hebben ze er verstand van en zeiden ze er nooit wat van dat je altijd de koekjespot zat leeg te vreten? = gratis
mocht je op je 14de een tatoeage en tot zo laat je maar wilde stappen? = dan zou ik er nog Geforce-je in knallen voor ze.........

Ik hoop dat je op m`n advies af gaat......maarja da zal wel niet...;)
Pagina: 1