[PS2] Nu een PS2 kopen: ja of nee?

Pagina: 1
Acties:

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Ik ben een racefanaat en ik ben aan het overwegen om een PS2 te kopen om GT3 te spelen... Ik heb hem alleen nog niet geprobeerd en weet dus niet of het wat waard is, daarom vraag ik het hier :)

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-01 16:18

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Ja.
Dit soort dingen zijn moeilijk te beantwoorden hoor... de één vind de PS2 en/of GT3 geweldig, de ander niet. Ik vind het een dikke aanrader [heb hier ook een PS2 met GT3], de ander niet. Afijn, je begrijpt, hoop ik, wat ik bedoel.

GT3 is echter volgens velen toch zeker een van de allerbeste racespellen... vrij realistisch rijgedrag, veeeeeel autos + circuits, fantastische graphics, etc...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Ik heb er vandaag een gekocht, wel voor €20 meer dan verwacht, want die actie van PS2+FF10 was afgelopen :(
Verder ben ik er wel blij mee, weer eens lekker op de bank zittend gamen :)
Bovendien duurt het waarschijnlijk ook nog wel even voordat er een nieuwe prijsverlaging komt

• lvh
Ja:2
Nee:0

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

NoTimeRemains

I know

PS2 is eg een goed apparaat ik ben nu ook me aan t orrienteren op de nectgen console markt... t wordt of een GC of een PS2! GC heeft me voordeel want je kan bij de PS2 over een aantal jaar een opvolger verwachten en die heb je bij de GC niet (denk ik) ik ben maar een arme student dus ja... :(

GT3 is idd een heel phat spel maar om alleen daar een PS2 te kopen lijkt me het niet waard... of je moet nog van andere spellen houden (en tis dus een feit dat je uhm kan modden! :'()

This is the Way.

• MrTinux
  • Laatst online: 24-01 16:18

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

HIValicious schreef op 18 september 2002 @ 22:39:
PS2 is eg een goed apparaat ik ben nu ook me aan t orrienteren op de nectgen console markt... t wordt of een GC of een PS2! GC heeft me voordeel want je kan bij de PS2 over een aantal jaar een opvolger verwachten en die heb je bij de GC niet (denk ik) ik ben maar een arme student dus ja... :(
Ach dat zal nog wel even duren... ik verwacht de PS3 niet binnen 4 jaar in Nederland op de stoep hoor... Daarnaast hoef je je PS2 niet weg te gooien als de PS3 eraankomt. Je moet het dan met misschien wat mindere graphics enzo doen maar het ding zal dan ook nog spelletjes spelen hoor!
GT3 is idd een heel phat spel maar om alleen daar een PS2 te kopen lijkt me het niet waard
Mij wel :Y) Net als GT1 mij de aanschaf van een PSX waard was B)
... of je moet nog van andere spellen houden (en tis dus een feit dat je uhm kan modden! :'()
En dat moet je niet doen, want modden != leuk. Gekochte spellen blijven leuker om te spelen dan gekopieerde.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

• Apocrypha
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ja nummer 4 zeikerds ;) :). GT 3 is echt een goed spel. Verder kan je nog FFX - MGS 2 - THPS 3 Tekken 4 enz, voor de PS 2 kopen. Allemaal topspellen.

• lvh
Bwa, niet ENKEL voor GT3... FFX enzo ook

• lvh
Apocrypha schreef op 18 september 2002 @ 22:43:
Ja nummer 3 :). GT 3 is echt een goed spel. Verder kan je nog FFX - MGS 2 - THPS 3 Tekken 4 enz, voor de PS 2 kopen. Allemaal topspellen.
Zoals je zegt, niet enkel GT3. Je bent al nummer 4 overigens

• .GoO
  • Laatst online: 10-01 22:35
Ik denk dat het nu een goed moment is om er eentje te kopen.. GT3 is absoluut het beste/mooiste racespel op welke console/pc dan ook (lijkt me een feit), en de lineup van games komende maanden is ERG goed (ook voor racespellen)

Heb mn PS2 nu 2 maanden ofzo, en ben er nog steeds heel erg tevreden mee.. Graphics waren bij mij vér boven verwachting toen ik 'm kocht (had daarvoor ook nog eigenlijk weinig gezien), zeker bij GT3 viel me bek echt bijna open van verbazing :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik vond het aanbod van auto's wel iets te weinig helaas. Hopen dat GT 4 nog uitgebreider wordt :9

• .GoO
Apocrypha schreef op 18 september 2002 @ 22:51:
Ik vond het aanbod van auto's wel iets te weinig helaas. Hopen dat GT 4 nog uitgebreider wordt :9
Weinig? lol.. Volgens mij is er geen enkel spel die zoveel auto's heeft?

• lvh
Zo... Allemaal goeie ervaringen hier...

• .GoO
Hou je ook van F1 games trouwens?? :)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

devv05 schreef op 18 september 2002 @ 22:52:
[...]

Weinig? lol.. Volgens mij is er geen enkel spel die zoveel auto's heeft?
Nee daar heb je gelijk in, maar ik had er toch meer verwacht. Volgens mij had GT 2 meer auto's dan 3.

• .GoO
Apocrypha schreef op 18 september 2002 @ 22:54:
[...]

Nee daar heb je gelijk in, maar ik had er toch meer verwacht. Volgens mij had GT 2 meer auto's dan 3.
Geen id.. GT1 en GT2 heb ik nooit gespeelt :)

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:09
Jep mijn advies kopen, beste console voor racegames vind ik, straks ook nog NFS:Hot Pursuit 2. Oh ja en op PS2 is ook nog DTM Racer, ook erg leuk, wel niet erg realistisch maar vind het toch erg leuk.

Xbox stelt niet veel voor (Heb er zelf 1, dus kan het weten :), nauwelijks racegames althans goede :/)
En GC heeft dacht ik niet veel.

• bAdmuTs
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Ik heb ook een PS2 en ben er zeer :D mee, ik zou al een PS2 kopen vanwege het succes van de PS1

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Vraagje: komen er ook enigzins realistische racespellen op PS2? :)
Ik snap echt niet wat er leuk is aan die arcadegames zoals GT3 of wat ik hierboven allemaal zie.. (niet als flame bedoeld)

• .GoO
Noem eens een spel wat in jouw ogen wel realistisch genoeg is dan..

• kNarf_
  • Laatst online: 04-09-2024
devv05 schreef op 18 september 2002 @ 23:11:
Noem eens een spel wat in jouw ogen wel realistisch genoeg is dan..
PC sims zoals Grand Prix Legends of Nascar 2002, en binnenkort Racing Legends. Vroeg me af of zoiets ook op een console mogelijk is.. zal wel niet ;)

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

PS2 .. het wordt ook steeds leuker om dat ding te kraken.. om divx bijvoorbeeld te draaien.. lachen .. ik moet zeggen dat ik het ook steeds interessanter vind worden...

Verwijderd

Misschien kan je hem huren voor een weekdnje bij de lokale videotheek(sommige doen dat) en zo kan je ff lekker een tijd spelen en besluiten of je wel of niet eentje wil kopen :)

• .GoO
Grand Prix Challenge misschien?? http://www.dgs-online.nl/nieuws/?id=7642

Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=17859
Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=17863
Afbeeldingslocatie: http://ask2.insidegamer.nl/ShowProductFile.asp?FileID=17865

of Nascar Heat 2? http://www.tothegame.com/game.asp?ID=479

Nascar Thunder 2003? http://www.tothegame.com/game.asp?ID=1516

Afbeeldingslocatie: http://www.tothegame.com/bilder/gaminfo/screenshots/nascarthunder2003_ps2/screen3_large.jpg

Om er maar even een paar te noemen.. En zo zijn er nog vele racegames die nog gaan komen :) F1 2003, Formula One 2002, Ferrari, Lamborghini etc etc

GT3 is ook vrij realistisch trouwens vind ik hoor..

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
GT3 / race fan? zeker doen, imo beste racegame ooit. Ook leuk met tunen en nieuwe auto kopen e.d. heb er echt uuuren aan gezeten, en nog af en toe.

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Gelukkig halen mijn opa en oma er maybe binnenkort 1 uit thailand

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

DTM racedriver niet vergeten (of stuntman)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Gt2 had rond de 600 (!) auto's ,GT3 zo'n 300 vanwege meer tijd aan polygonen.Maar je haalt nooit die 300 auto's altans ik niet.
Mijn favoriet blijt de Lotus Esprit 50 ,ziet er superstrak uit en gaat retesnel.
Wat is jullie topspeed eigenlijk?Mijne is 513 km/h natuurlijk met de Escudo.

• bAdmuTs
  • Laatst online: 13-01 22:15

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 00:21:
Gt2 had rond de 600 (!) auto's ,GT3 zo'n 300 vanwege meer tijd aan polygonen.Maar je haalt nooit die 300 auto's altans ik niet.
Mijn favoriet blijt de Lotus Esprit 50 ,ziet er superstrak uit en gaat retesnel.
Wat is jullie topspeed eigenlijk?Mijne is 513 km/h natuurlijk met de Escudo.
Mijne is iets van 1100 km/h >:) met die suzuki escudo, zal binnenkort es opzoeken hoe dat ook al weer moest (moest het een en ander afstellen aan je auto zodat ie langzaam een wheelie trok en alleen maar bleef accelereren todat je tegen een muur reed, op die groote testbaan)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• lvh
1100km/h = 305m/sec

Damn, net niet het geluid :P

EDIT

Alleen maar goeie ervaringen dus?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 07:17

MaDLiVe

.-Observer-.

R4C00N_SL4Y3R schreef op 19 september 2002 @ 08:08:
1100km/h = 305m/sec

EDIT

Jeps, ffX (prachspel), GT3 yummie en jak and daxter leuke banjo en kazooie ervaring. Ook heb ik later een GC gekocht maar daar doe ik momenteel (bij gebrek aan goeie leuke games) niets mee.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Verwijderd

Gister Tekken 4 gespeeld... damn wat een vet spel he!... De characters gaan compleet op in de omgeving.... een van de mooiste vechtgames diek ooit gezien heb..

• .GoO
Mooier als DOA3 op de Xbox?

• DjMark
  • Laatst online: 22-01 15:41
Ja, ik heb tekken 4 ook.
Erg lekker spel!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
DjMark schreef op 19 september 2002 @ 11:53:
Ja, ik heb tekken 4 ook.
Erg lekker spel!
zeker weten? de twijfels zijn weggenomen? :P

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:32
GT3 = aanschaf van de PS2 wel waard. Heb er zelf ook 1 gekocht om dit spel en het is echt helemaal te gek. Zeker nu de PS2 nog maar 250 euro kost een aanrader. Dit slaat imho alles op racegebied met normale auto's (F1 ben ik geen fan van op de console of pc), fantastische handling, veel auto's, auto's die je niet in elke NFS ofzo tegen komt. Ook de graphics zijn goed te pruimen.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Tekken 4 al uit???
*direct halen gaat* :D
ps ,weet niet of het mooier is maar DOA sucked al sinds deel 1 ,wat een bagger vecht spellen zijn dat.

• DjMark
  • Laatst online: 22-01 15:41
DinoPK schreef op 19 september 2002 @ 11:56:
[...]

zeker weten? de twijfels zijn weggenomen? :P
yep!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan nou trouwens ook divx (ook 3.11) kijken op je playstation, stond ergens op t'net, heb alleen geen tijd om te zoeken :(

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

nope. :)

veel racegames komen ook op cube en waarschijnlijk net iets beter. :)

burnout 2
colin mcrae rally 3.0
dtm racing driver
nascar thunder 2003
enz.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

maarja GT natuurlijk niet. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 08:21
GT3 is toch ook geen arcade game

Verwijderd

ik heb dinsdag de PS2 bij de makro gehaald (Eur. 249,-) en GT3 er bij gekocht!!

Ber er wel erg blij mee!

Ben ook een race fanaat duss.....

• .GoO
Zoveel mensen met een PS2 dus toch hier, en toch blijft het PS2 topic vrij leeg :( :D

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
devv05 schreef op 19 september 2002 @ 16:53:
Zoveel mensen met een PS2 dus toch hier, en toch blijft het PS2 topic vrij leeg :( :D
...... Te......Druk..... Moet.....Spelen.... Nog .....1....Potje..... ...Nog.... 1..... Nog even...... Ja ik kom zo! ;)

Verwijderd

GTA: Vice City!!!

Verwijderd

Om ook eens wat tegenvuur te geven zeg ik nee :)

Reden ?

Ik kan het niet hebben dat iedereeen ja zegt :)

nee ff serieus ...je moet natuurlijk naar de overall kijken .

Speel je alleen maar racegames koop dan een Ps2 ....zeker als je van arcaderacen houdt .

zoek je iets van de "real thing" hou het bij een goeie pc,want mischien uitgezondert van GT3 zie ik op de Pc toch een betere toekomst voor de meer realistische racegames .

Het lijkt mij dat CM3 en DTM op de pc mooier en echter zullen zijn ,nou ja bijna echt dan :)

Of doe hertzelfde als mij eeen goede highend pc met daarnaast in de planning een GC voor de arcadeshit zowel arcaderacing als Mario,Soul calibour en Zelda .

Maar eerlijkheid gedient mij te zeggen dat ik GT3 toch wel zal missen ,want mijn god wat heb ik deel 1 grijs gespeelt.

Wat moet je hier nou mee aan het blijft moeilijk ,want elk platform heeft zijn mooie spellen behalve de xbox dan ( mijn mening !! )

Verwijderd

Ik vind het niet gek dat er geen superrealistische racespellen op de consoles zijn, omdat je niet met een stuur en pedalen op de bank gaat zitten.

Daarnaast zou ik het je zeer aanraden omdat GT3 echt een superspel is. En voor racegames is de ps2 op dit moment gewoon dé console.

Verwijderd

R4C00N_SL4Y3R schreef op 19 september 2002 @ 08:08:
1100km/h = 305m/sec

EDIT

*flits*

en toen ging je terug in de tijd :D

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:32
devv05 schreef op 19 september 2002 @ 16:53:
Komt omdat ik er buiten GT3 weinig aan vindt en aangezien ik met GT3 alleen nog de F1 cpu :r en de Vitz cup :r :r :r moet is het wel een beetje gebeurd met gamen op dat ding :)

Flickr | Lego collectie

• lvh
Hmzz... Ik d8 dat colin mcrae 3 enzo ook op PS2 uitkwam?

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-01 16:35
PS2 kopen is nu wel een goed idee, nu hij DivX kan afspelen :)

Full-stack webdeveloper in Groningen

• lvh
Hmzz.. Makro = cheap eh? dan ga ik ff langs, broer heeft kaartje :)

• .GoO
R4C00N_SL4Y3R schreef op 19 september 2002 @ 20:16:
Hmzz... Ik d8 dat colin mcrae 3 enzo ook op PS2 uitkwam?
Klopt.

• lvh
Zo... Nu nog iemand die een ietwat gegronde reden heeft om NEE te zeggen tegen de aankoop van een PS2 ;)

• Wimo.
  • Laatst online: 00:54

Wimo.

Shake and Bake!

ZanderZ schreef op 19 september 2002 @ 20:32:
PS2 kopen is nu wel een goed idee, nu hij DivX kan afspelen :)
niet echt.. je moet er nog een pc voor hebben |:(

• Wimo.
  • Laatst online: 00:54

Wimo.

Shake and Bake!

R4C00N_SL4Y3R schreef op 19 september 2002 @ 21:33:
Zo... Nu nog iemand die een ietwat gegronde reden heeft om NEE te zeggen tegen de aankoop van een PS2 ;)
xbox? Of zeg ik nou iets verkeerds :>

Verwijderd

devv05 schreef op 19 september 2002 @ 11:45:
Mooier als DOA3 op de Xbox?
ja... kan haast niet.. maar toch is het zo... Het zit met name in de ongevingen... je vecht tussen een groep mensen die in een kring staan te juigen en wedden op de winaar... de characters in die groep zijn zo mooi 3D-geanimeerd dat het net lijkt of je het laatste gevecht uit Rocky 5 naspeelt :P zo mooi isssie... (film was minder, maar you get the point)

• .GoO
Vet, dan moet ik die ook hebben :) Maar Mortal Kombat: Deadly Alliance lijkt me ook wel vet worden.. En ik heb al net DTM Race Driver + Stuntman bestelt... hmmm... érg duren maanden worden dit :D

(Pics!!)

• lvh
wimo: Ik heb al een import (zoek topic van me in spelerij, voor parse spijtig genoeg) en dat was een van VOOR hij in US uit was... Vrienden die vrienden kennen bij microsoft developement roeleren ;)

Neway, import, dus NTSC, dus blacknwhite tenzij je een erg goede TV hebt
Pagina: 1