"Always remember to quick save" - Sun Tzu
niet in performance nee.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Maar uberhaupt? Is het nodig voor iets? Waarom installeert hij dan?
(...Ja, foutje in topic-titel
)
(...Ja, foutje in topic-titel
met een install loopt hij al zo gauw als je je computer aanzet. in het startup mapje loopt hij pas op het moment dat je inlogt.
Ubero: #2, Euler: #1, GOT: #1, Des: #1, Zeta: #1, Eon: #3, OGR-24: #3, OGR-25: #7,
LM: #7, AP: #5, DF: #19, D2OL: #37, SOB: #50, TSC: #63, RC5: #96
Je bedoelt dat met -install hij al draait vanaf het moment dat Windows is gestart, dus ook als je nog niet bent ingelogd. Via het start menu begint hij pas met grazen op het moment dat je bent ingelogd.stappel_ schreef op 18 september 2002 @ 22:35:
met een install loopt hij al zo gauw als je je computer aanzet. in het startup mapje loopt hij pas op het moment dat je inlogt.
Juist
Toevoeging: met -install graast hij dus ook als anderen zijn ingelogt
Jammer dat dat niet kan daar bij jouw.
...
Ik heb hem iig (hidden) in het startupmapje van allusers geplaatst
Dus hij graast ook als anderen inloggen.
Maar de helft van de tijd staat-ie uitgelogd ('Toets Ctrl-Alt-Del om in te loggen'), in welk geval hij dus niet draait.
Maar ik bedacht me, draait-ie wel als ik hem in Autoexec.bat stop? (is Win2k, btw)
Maar de helft van de tijd staat-ie uitgelogd ('Toets Ctrl-Alt-Del om in te loggen'), in welk geval hij dus niet draait.
Maar ik bedacht me, draait-ie wel als ik hem in Autoexec.bat stop? (is Win2k, btw)
Nope, dat gaat niet werken vanuit de autoexec.bat
Pagina: 1