One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Verwijderd
Je kunt sowieso beter geen system() gebruiken... en al helemaal niet voor simpele dingen waar een eenvoudige CreateDirectory() call ook al voldoende is...Wel gebruik ik voor het aanmaken van een directory de functie system(). Misschien moet ik deze afremmen ofietsdergelijks.
Of een commandotje dat er tussendoor ook andere dingen afgehandeld kunnen worden. Maar hoe moet ik dat doen?
Dat wist ik niet.
Heb ik gedaan, dat scheelt al in die stomme doswindootjes.
Nu zit ik nog wel met een probleem. Namelijk dat er een aantal items uit de lijst niet worden afgehandeld. de 3 5 en nog 1 of 2, maar niet echt een duidelijke regelmaat.
Het rare is dat deze wel allemaal goed afgehandeld worden wanneer het windowtje nog niet geladen is
Heb ik gedaan, dat scheelt al in die stomme doswindootjes.
Nu zit ik nog wel met een probleem. Namelijk dat er een aantal items uit de lijst niet worden afgehandeld. de 3 5 en nog 1 of 2, maar niet echt een duidelijke regelmaat.
Het rare is dat deze wel allemaal goed afgehandeld worden wanneer het windowtje nog niet geladen is
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Verwijderd
Dan heb je toch ergens een grote bug zitten. Debug en release builds horen het zelfde te werkencobratbq schreef op 18 september 2002 @ 22:38:
Ik kan het nog sterker vertellen.
In: "Win32 Debug" werkt het wel en in "Win32 Release" werkt het niet
Dan zijn er 2 mogelijke redenen:cobratbq schreef op 18 september 2002 @ 22:38:
Ik kan het nog sterker vertellen.
In: "Win32 Debug" werkt het wel en in "Win32 Release" werkt het niet
• In debug is een programma per definitie langzamer dus je kunt een timing issue hebben... werk je met multithreading en/of spawn je nog ergens processen?
• In debug is het systeem erg veel vergevingsgezinder in z'n geheugenhuishouding, in die zin dat je vaak 0-initialized geheugen voor je kiezen krijgt. Vergeet je niet ergens iets te initialiseren?
Pagina: 1