[alcatel 511] na reparatie valt hij telkens uit :(

Pagina: 1
Acties:

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Ik heb laatst mijn alcatel 511 laten repareren omdat de OK-toets het niet meer deed. Nu heb ik hem 15 dagen later weer teruggekregen van reparatie (veel te laat ook nog eens :() Nu heb ik echter het volgende probleem:

Hij valt soms als ik gebeld wordt of ga bellen, helemaal uit. Ik moet hem dan weer opnieuw aanzetten en weer de datum/tijd controleren. Ook is hij dan ineens heel traag met het zoeken en vinden van een netwerk... :(

Weet iemand wat dit kan zijn? Voor de reparatie had hij er geen last van en ze hebben alleen iets aan het toetsenbordje gesleuteld...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Mijn collega heeft hetzelfde probleem.
Toen kon hij kiezen of op te sturen of zelf doen.

Het is namelijk zo dat bij de 511 (bij sommige gevallen) de simkaart geen goed contact maakt en daardoor valt de telefoon uit.

Hij heeft dit opgelost door een opgevouwen papiertje tussen de simkaart en de accu te doen of de achter kant (ik weet niet precies hoe de binnenkant eruit ziet).

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
ja, maar als hij geen goed contact maakt, heb je dan alleen last van uitvallen bij bellen en gebeld worden? want hij valt niet uit als ik er wat dan ook mee doe, alleen dus soms direct na het kiezen van een nummer of als ik gebeld wordt. maar thanx voor de tip, kan het allicht proberen :)

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Iemand anders nog een idee :? Ik heb tussen de sim-kaart en de accu al een stukje dun karton gedaan, maar nog valt hij uit. Met name dus als ga bellen (direct na het kiezen valt hij dan uit) of gebeld wordt en soms ook tijdens het bellen. De telefoon valt echt helemaal uit, en als ik hem weer aanzet moet ik de datum/tijd weer terug instellen. Gewoon in de standby tijd of bij andere handelingen is er geen probleem...

HEEEEEEEEEEEEEEEEEELP please? :)

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Topicstarter
Helemaal niemand een idee? Ook niet in het algemeen wat het kan zijn dat een foon alleen uitvalt als er gebeld wordt? :?