search werkt niet!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:37
zie
Oneens met slotje!!

ik had dus daadwerkelijk gezocht of er niet al een topic over deze breintest bestond, en volgens de search bestond deze dus niet. Ik dus het topic openen; wordt 'ie dus wel dichtgegooit omdat er al een topic over bestond. Maar dat kan je mij dus moeilijk kwalijk nemen als die search het niet goed doet. Dus bij dezen wijs ik jullie op het defect zijn van de search, zodat jullie dat probleem op kunnen lossen, waardoor problemen zoals dit in de toekomst voorkomen kunnen worden.

Catch a smile out there!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Welke search heb je dan gebruikt? Ook de temp-search (Tijdelijk extra searchengine.)?

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Je zou echt eens die alternatieve search kunnen proberen want ook de search-kwestie is al veelvuldig besproken, de reden is de indexiëring die niet up-to-date is (die datum staat ook in het searchvenster).

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Tja, topic stond al verkeerd en omdat het al eerder is langsgeweest is het gewoon maar dichtgegooid.
Zie het probleem niet echt.

Maar als je zoekt in de HK en je hebt er geen HK-rechten dan kun je zoeken wat je wilt maar je zult geen topic vinden waar het in staat, je kunt ze immers toch niet lezen ;)
waarmee ik niet wil zeggen of je wel of niet in de HK kunt, maar ik denk niet dat het succesvol is om in/naar HK topics te zoeken.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Vae Victis schreef op 18 september 2002 @ 21:25:
Maar als je zoekt in de HK en je hebt er geen HK-rechten dan kun je zoeken wat je wilt maar je zult geen topic vinden waar het in staat, je kunt ze immers toch niet lezen ;)
Dat zal het probleem niet zijn:
code:
1
2
3
4
Laatste bezoek 18-09-2002 21:21 
Aantal postings 488 
Gemiddeld aantal postings per dag 1 
Geregistreerd op Tuesday 19 December 2000 10:24

;)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Weet ik heb al een stukje erbij geedit. ;)
Als hij bv niet in de HK kon, dan had de search nog niet geholpen.

achja ik weet het ook niet meer. :P

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik weet niet of je hem inmiddels gevonden hebt, maar: Breintest
Hij stond nog in de active topiclijst :)

Verwijderd

Maar waar slaat die opper-irritante "word_is_noiseword" dan op? Het lijkt me toch niet zo moeilijk om 'm gewoon naar bepaalde woorden in de, reeds aanwezige topics, te laten zoeken, wel dan? Op het moment worden gewoon random(?) woorden als ongeldig verklaard, zodat er vervolgens een query wordt gebouwd die totaal zinloos is...kan iemand het geduld opbrengen mij ff uit te leggen wat hier de oorzaak van is? En enige info wanneer ik wel weer van een functionerende zoekfunctie gebruik kan maken?
Ik meld me bij deze aan als vrijwilliger voor het maken van een fatsoenlijke search-functie (in ASP), mocht daar vraag naar zijn...

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Verwijderd schreef op 21 september 2002 @ 23:29:
Maar waar slaat die opper-irritante "word_is_noiseword" dan op? Het lijkt me toch niet zo moeilijk om 'm gewoon naar bepaalde woorden in de, reeds aanwezige topics, te laten zoeken, wel dan? Op het moment worden gewoon random(?) woorden als ongeldig verklaard, zodat er vervolgens een query wordt gebouwd die totaal zinloos is...kan iemand het geduld opbrengen mij ff uit te leggen wat hier de oorzaak van is? En enige info wanneer ik wel weer van een functionerende zoekfunctie gebruik kan maken?
Ik meld me bij deze aan als vrijwilliger voor het maken van een fatsoenlijke search-functie (in ASP), mocht daar vraag naar zijn...
Noisewords kan je vergelijken met woorden die (te vaak) voorkomen, zoals bijvoorbeeld de, het en een.
Sowieso zit hier niets randoms achter... :)

Ik ben niet geduldig :+, maar heb wel een linkje voor je naar meer info.
[rml][ search] search is raar[/rml]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik ben bedankt dat je ons op het defect zijn van de search wijst we hadden het zelf nog niet gezien :O

Maak er in godsnaam niet zo'n drama van dat je topic dicht is alsjeblieft. Doe ook eens "topics van de laatste 7 dagen laten zien" in LA en kijk dan eens naar het aantal topics over de search...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.