ftp server adsl

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-06 01:42

agaam

dit is mijn huisdier

Topicstarter
hallo
ik had even een vraag, ik wil namelijk een ftp server gaan opzetten maar nou heb je met adsl een vast ip adress, dus wil ik het via het ip adress doen nou heb ik 4 pc,s in huis, waar ik dus op elke pc een ftp server wil laten draaien, hoe doe ik dit wil ze namelijk los van mekaar laten draaien. nou zat ik te denken wil het ook op deze manier 192.168.0/agaam 192.168.0/agaam1 192.168.0/agaam2
dit is een voorbeeld wil dat

Verwijderd

Met Serv-U kan je accounts maken, die naar een netwerkshare leiden, moet je alleen nog wel zorgen dat die port dan naar het IP loopt waar Serv-U op draait (kan volgens mij ook met andere FTP Daemons, maar met Serv-U werkt het in elk geval)

• Jorn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 22:27
agaam schreef op 18 september 2002 @ 21:05:
hallo
ik had even een vraag, ik wil namelijk een ftp server gaan opzetten maar nou heb je met adsl een vast ip adress, dus wil ik het via het ip adress doen nou heb ik 4 pc,s in huis, waar ik dus op elke pc een ftp server wil laten draaien, hoe doe ik dit wil ze namelijk los van mekaar laten draaien. nou zat ik te denken wil het ook op deze manier 192.168.0/agaam 192.168.0/agaam1 192.168.0/agaam2
dit is een voorbeeld wil dat
Op verschillende poorten zetten en dan de goede poorten doormappen naar de juiste pc's?

* Erkens is een sukkel en ramt in mirc op f5 :+
* XTerm GROOOOOOTE kuis houden op hd's :)

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.