Na ik mijn eerste mod zat was, heb ik een nieuwe kast gekocht!
in het deurtje van de chieftec zitten gaatjes en ik had het idee om daar led's achter te zetten. dit zat binnen een halfuurtje in elkaar.
benodigtheden 20 leds 4 weestanden...
hier het resultaat!
ff een url (server is namelijk niet al te snel!)
foto 1
mijn digicam flitst te erg.. je ziet het niet erg goed
foto 2
op foto 3 kan je net de binnenkant zien.. daar kan je de leds zien!
foto 3
ik had dit nog nooit eerder gezien.. dus ben ik de eerste
mijn waterkoeling is nog niet op het resevoir aangesloten, maar een deze dagen zal het resevoir af zijn. (lijkt op die van aquacomputer.de) de voeding staat in het midden van mijn kast, omdat ik de radiator op het voeding gedeelte wilde hebben.
fanbus 12/7 volt.. kras moet ik nog ff wegwerken (zilver pen).. de laatste schakelaar is in bestelling..
de hele kast met Waterkoeling enz.. hebben jullie nog tegoed als het af is!
in het deurtje van de chieftec zitten gaatjes en ik had het idee om daar led's achter te zetten. dit zat binnen een halfuurtje in elkaar.
benodigtheden 20 leds 4 weestanden...
hier het resultaat!
ff een url (server is namelijk niet al te snel!)
foto 1
mijn digicam flitst te erg.. je ziet het niet erg goed
foto 2
op foto 3 kan je net de binnenkant zien.. daar kan je de leds zien!
foto 3
ik had dit nog nooit eerder gezien.. dus ben ik de eerste
mijn waterkoeling is nog niet op het resevoir aangesloten, maar een deze dagen zal het resevoir af zijn. (lijkt op die van aquacomputer.de) de voeding staat in het midden van mijn kast, omdat ik de radiator op het voeding gedeelte wilde hebben.
fanbus 12/7 volt.. kras moet ik nog ff wegwerken (zilver pen).. de laatste schakelaar is in bestelling..
de hele kast met Waterkoeling enz.. hebben jullie nog tegoed als het af is!
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....