DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Als je weinig geld hebt zou je 'm kunnen houden, maar als je verwacht dat je als te terugkomt nog genoeg hebt om een nieuwe computer te komen zou ik 'm zeker verkopen.
Als je bijv. weet dat je over een jaartje bijv. een andere videokaart en geluidskaart wil, dan verkoop je alleen die. Maar als mobo etc. nog nuttig zijn over een jaar (i quess so) dan moet je die niet verkopen
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
Dus verkopen en dat geld bewaren is eigenlijk geen optie. En alhoewel ik het nu nog niet met zekerheid kan zeggen, weet ik eigenlijk wel zeker dat ik als ik terugkom weinig tot geen geld over heb
Owjah nog 1 ding: ik ben in zeer grote mate afhankelijk van een PC, dus als ik terugkom moet ik dus eigenlijk wel een PC hebben(alhoewel ik verwacht dat ik tegen die tijd al flink afgekicked ben
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
moederbord is ongeveer 5 maanden geleden gekocht, en toen dacht ik dat ik veel geld zou hebben bij mijn vertrek....maar das niet zo gebleken
dus nog ff voor de mensen die het nog niet snappen: dit systeem heb ik dus niet in 1 keer gekocht: ik upgreed het desbetreffende apparaat gewoon als het te traag wordt
Als je terugkomt naar Nederland wil je zo graag weer een nieuwe computer dat je daar vast binnen een week wat voor geregeld hebt.
Als je denkt dat onderwijs duur is, moet je onwetendheid eens proberen.
God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.
Dat dacht ik ook hoor, JorisAlKoholiK schreef op 18 september 2002 @ 21:09:
Owjah nog 1 ding: ik ben in zeer grote mate afhankelijk van een PC, dus als ik terugkom moet ik dus eigenlijk wel een PC hebben(alhoewel ik verwacht dat ik tegen die tijd al flink afgekicked ben)
Ik denk dat je best wel je PC kunt houden. Over een jaartje hoop ik iig nog met mijn 1600+ voort te kunnen. Hoewel je idd het geld zal kunnen gebruiken in Australie is het alleen maar een extra kans om nog meer geld op te maken daar. Ik merkte het zelf, toen ik daar zat, hoe meer geld je hebt, hoe meer je uitgeeft
|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!
Veni vidi volavi!!
Ok thankzFreeBee schreef op 19 september 2002 @ 00:18:
Ik ben zelf net terug van 6 maanden australië. Verkoop je computer absoluut niet. Australië gaat je zo ontzettend veel geld kosten dat je sowieso wel geld te kort komt. Geld om dus een computer te kopen als je terugkomt zal er wel niet meer zijn.
iig bedankt voor alle reacties zover
btw...
Ik heb nog een Technics SL-D3 staan, element en naald zijn nog goed, alleen wel draaipitch ipv schuif...contact me maar als je interesse hebtgerbaud schreef:
Wie heeft er nog een turntable over voor de beginnende dj?
Ben zelf ook een jaar naar Australie geweest, en als je terug komt heb je geen geld meer op een pc te kopen.
Het maakt niet uit of je veel of weinig geld meehebt genomen van thuis, het is allemaal op.
Deze verhalen heb ik veel gehoort Down Under.
Succes en geniet ervan, het is echt gaaf
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Ok, ik denk dat mijn besluit vast staat: ik laat hem lekker staan...ik krijg ws een oude(P166asusk7m550 schreef op 20 september 2002 @ 14:25:
1 hele goede tip, houden je computer.
Ben zelf ook een jaar naar Australie geweest, en als je terug komt heb je geen geld meer op een pc te kopen.
Het maakt niet uit of je veel of weinig geld meehebt genomen van thuis, het is allemaal op.
Deze verhalen heb ik veel gehoort Down Under.
Succes en geniet ervan, het is echt gaaf