[win XP] prgramma heeft admin recht nodig

Pagina: 1
Acties:

• Koelkasten
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:05

Koelkasten

har har koelkast op je knar

Topicstarter
HEt programma PC alert 3 van MSI wat keurig de temperatuur bijhoud van het systeem draait prima onder windows XP als je inlogd met een administrator acount

ALs je echter als een ander type acount inlogd start het programma niet met de melding : Computer must have a hardware monitor chipset

Echter de grap is als ik eerst inlog op een machine met admin rechten en ik log meteen weer uit en een andere niet administrator gebruiker logt in dan start het programma zonder moeite wel :?

Okeej hoe krijg ik het voor mekaar dat alle users als het ware als ADMIN dat ene programma mogen starten :*) (zodat het dus direct werkt)

Sommige mensen....

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Ander programma zoeken, dit is gewoon niet ok voor xp geschreven. Hint MBM

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Gomez12 schreef op 18 september 2002 @ 20:29:
Ander programma zoeken, dit is gewoon niet ok voor xp geschreven. Hint MBM
volgens de MSI site is het wel voor windows XP en windows 2000 gemaakt dus raar als het dan niet geschikt is.

Asus probe hangt bij het starten op deze type pc's
MBM leest de temp uit als 4 graden erg cool maar helaas niet zoals het is

Sommige mensen....

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Kijk dan maar eens je xp-policy's na, want blijkbaar kan een gewone gebruiker niet hardware info krijgen.

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
Gomez12 schreef op 18 september 2002 @ 20:45:
Kijk dan maar eens je xp-policy's na, want blijkbaar kan een gewone gebruiker niet hardware info krijgen.
waar moet ik dit ongeveer zoeken dan voor die hardware monitor ik neem aan een winbond chipie :)

Sommige mensen....

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
druk 2x op ctrl-alt-del in je login scherm. nu krijg je een 2k style login boxje

tik administrator en je administrator wachtwoord in. nu heb je 100% unlimited access

• Koelkasten

Koelkasten

Topicstarter
G33RT schreef op 18 september 2002 @ 21:01:
druk 2x op ctrl-alt-del in je login scherm. nu krijg je een 2k style login boxje

tik administrator en je administrator wachtwoord in. nu heb je 100% unlimited access
goh 8)7 dat wist ik heus wel hoor

het gaat er niet om hoe iemand admin is het gaat er om hoe ik 1 programma aan iedereen admin rechten geef zonder iedereen op die pc admin te maken :Z

Sommige mensen....

• blackd
  • Niet online
'runas' proberen?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Ik zou eens MSI Live Update installeren en dan van de MSi site PC Alert 4 , Fuzzy Logic 4 enz ophalen , allemaal up to date . Misschien is dan het probleem verholpen . :? :? :? Ik zou het je niet kunnen vertellen omdat ik hier als admin draai.

Suc6 ;)
Pagina: 1