Athlonkmf is met slotjes aan het gooien!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Ja dat klopt.

Ik ben bezig om GT flink op te schonen, te lang is er een gedoogpolicy aangehouden.

• Digicamkoopadviezentopics worden te pas en te onpas geopend zonder dat ze voldoen aan de Digicams, koopadviezen, foto's faq en policy

Nogmaals

• Voor algemene digicamkoopadviezen:
    digicam onder €250 met webcam
    Het grote Digicam onder de 250 euro topic
    Welke dig. camera tussen 250 en 500 €?
    Welke dig. camera de 500 en 1000 €?
    Welke dig. camera tussen 1000 en 1500 €?
    En er is zelfs Welke digicam prosumer...

• En zelfs voor de nostalgische tweakers

Welke Analoge Spiegelreflexcamera tot 500 euro

• Voor merkspecifieke vragen, ervaringen, foto's zijn de "clubs" geopend:
    Nikon, Fuji, etc.
    [rml][ Coolpix] Het grote Nikon Coolpix topic![/rml]
    Het Fuji digicam topic

en
    Heb je je keuze uiteindelijk beperkt tot maximaal drie modellen en kom je er echt niet uit? Dan mag je een nieuw topic hierover openen, onder vermelding van de modellen. En je lijstje met voorkeuren

Ga daar echter niet gelijk iets tikken als "ik wil een digicam". Niemand kan hier wat mee. Wat voor eigenschappen van een camera zijn voor jou belangrijk? Neem het volgende lijstje als uitgangspunt en stel zelf een top 10 lijstje met de volgende punten:

Aantal Megapixels (Hoe meer, hoe duurder. 1.3MP is toch wel het minimale om
    acceptabele foto's te krijgen)
    Doel van de camera. Denk hierbij aan macrofotografie, telefotografie of gewoon Point & Shoot?
    Formaat camera (ultracompact, compact, slr, etc)
    Opslagmedium (Compactflash, smartmedia, memorysticks,etc)
    Budget (geef een adviesbudget en een max. budget. Hou wel rekening mee dat je zeker 10% van je budget moet reserveren voor accesoires zoals accu's en opslagmedium)
    Voorkeur voor een bepaalde merk
    Uitbreidingsmogelijkheden (extra lenzen, filters, etc)
    Materiaal camera (metaal, plastic)
    Soort stroomvoorziening (dure lithium, goedkope AA, etc)
  • UTFS-topics worden uiteraard ook zonder pardon gesloten.

• Digicamkoopadviezen, vermomd als nieuws over nieuwe digicammodellen worden ook gesloten.

• Nieuws over nieuwe digicammodellen, indien met weinig informatie mogen hier GADGETNEWS: centrale topic voor nieuwe gadgets geplaatst worden.
    Heb je meer info dan specs, dan mag hier een apart topic over gemaakt worden.

We kunnen echter ook geen apart topic voor elk model starten. Over nieuwe modellen wordt een discussiethread wel mogelijk. Echter na verloop van tijd, kan deze in z'n geheel verplaatst worden naar een ander thread (de grote [merk]digicam topics) om gezeur van "waarom mag er wel een apart topic voor die cam en niet voor deze" te voorkomen.
    Wanneer een thread gesloten/gemerged wordt, dat ligt nog niet vast.

• [/html]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• LuNaTiC
    • Registratie: Februari 2000
    • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

woei, de botte bijl erin dus :Y) :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Hahn
    • Registratie: Augustus 2001
    • Laatst online: 14-09 01:12
    Ooh ik had niet gezien dat je zelf dit topic had geopend :D
    Ik dacht dat er weer iemand ging zitten zeuren :+

The devil is in the details.

• Rafe
    • Registratie: Mei 2002
    • Laatst online: 27-06 13:12
    Dragen de slotjes wel het t.net keurmerk? :+

Have fun?

• JT
    • Laatst online: 14-09 09:32

JT

VETAK y0

BEEEEUUUUUUUKKKEEEEE !!!!!!! RAAAAGGUUUUUUHHH !! DEAD TERROR AND HELLLLL !!!!!!!!!!

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
    Ecodan warmtepomp
    Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

• KroontjesPen
    • Registratie: Juli 2001
    • Laatst online: 22:11

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Groot gelijk athlonkmf.

* KroontjesPen draagt wel ff een helm in het GT topic ivm overvliegende slotjes. ;)

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
    Stem blanco!

• SH007
    • Registratie: November 2001
    • Niet online
    KroontjesPen schreef op 18 september 2002 @ 20:47:
    Groot gelijk athlonkmf.

* KroontjesPen draagt wel ff een helm in het GT topic ivm overvliegende slotjes. ;)
    :D

In de active topics is het ook gevaarlijk :P

• LuNaTiC
    • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Goed bezig Herman :Y)

tsjah, af en toe is een grote schoonmaak nodig :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• D2k
    • Registratie: Januari 2001
    • Laatst online: 02-09 11:02

D2k

* D2k leent athlonkmf één van zijn mooiste botte bijlen 8-)

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Gardocki
    • Registratie: Oktober 2000
    • Niet online
    Heeeeeel mooi :)

They made me do it.

• Vae Victis
    • Registratie: April 2001
    • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

* Vae Victis doet er een slijpsteen bij. :P

Goed werk!

• LuNaTiC
    • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

maken we dit meteen het centrale discussietopic voor boze users? :+

Verwijderd

You Go Girl!!!!11

nofi natuurlijk >:)

• Oscar the Grouch
    • Registratie: Augustus 2000
    • Laatst online: 21:06

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Als je maar geen lawaai maakt Athlon-guy want je onderbuurman wil slapen :P

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• i2Paq
    • Registratie: Januari 2002
    • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Truus de Mier :X

Goeso yij!

Trouwens, ik ken jou helemaal niet als MOD.
    Wat MOT je trouwens hier?

;)

IIG. iemand die een duidelijke visie en een missie heeft.

Nu nog de rest van de MODjes een schop klopje onder op hun kont schouder en we komen weer eens ergens.
    Maar daar hebben we [SeM] voor.

:Y)

Disclaimer,
    i2Paq is nog een beetje frusti na het vertrek van allerlei mods en de perikelen daaromtrend.

Verwijderd

Schoon het maar eens lekker op :)

• bazs2000
    • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

* bazs2000 ging net even het aantal slotjes in GT tellen en kwam tot het schrikbarende aantal van 25, dat is best wel iets om stil van te worden. :o

athlonkmf, ga zo door. _/-\o_

Krankzinnige muziek vind je hier.

• We Are Borg
    • Registratie: April 2000
    • Laatst online: 21:58

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
    Oscar the Grouch schreef op 18 september 2002 @ 20:53:
    Als je maar geen lawaai maakt Athlon-guy want je onderbuurman wil slapen :P
    LOL :D

Verwijderd

En hoe _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~acontini/Images/slotje.gif

• Compubiter
    • Registratie: Oktober 2001
    • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Canon PS A40 --> waar nog te koop ?
    Mag ik vragen waarom hier een slot opzit? Laatste reply is van 1 juli, en als hij gekickt was kon je natuurlijk ook gewoon de laatste reply verwijderen zodat hij weer uit de active topics-lijst verdween :? Ik neem aan dat hij gekickt is, en de laatste reply is verwijderd, maar waarom toch een slotje?

Of gooi je ook op alle oude topics een slotje?

Ohja, ik ben geen boze user :P. Ik vind het prima als hij dicht blijft ;).

• kmf
    • Niet online
    Compubiter schreef op 18 september 2002 @ 21:18:
    Canon PS A40 --> waar nog te koop ?
    Mag ik vragen waarom hier een slot opzit? Laatste reply is van 1 juli, en als hij gekickt was kon je natuurlijk ook gewoon de laatste reply verwijderen zodat hij weer uit de active topics-lijst verdween :? Ik neem aan dat hij gekickt is, en de laatste reply is verwijderd, maar waarom toch een slotje?

Of gooi je ook op alle oude topics een slotje?

Ohja, ik ben geen boze user :P. Ik vind het prima als hij dicht blijft ;).

omdat het dubbeltopic was Canon Powershot A40: waar op korte termijn leverbaar? :)

en ik ben gewoon alle topics van afgelopen 6 maanden aan het opschonen

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• Compubiter
    • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

athlonkmf schreef op 18 september 2002 @ 21:22:

[...]

omdat het dubbeltopic was Canon Powershot A40: waar op korte termijn leverbaar? :)

en ik ben gewoon alle topics van afgelopen 6 maanden aan het opschonen
    Zoals ik al zei, ik vind het niet erg, ik vond het alleen erg raar dat dit topic in eens weer in m'n posthistory stond met een slotje ;).

• Crash
    • Laatst online: 20:05
    mooi, zo mag ik het horen, ff grote schoonmaak :)
    zouden meer modjes mogen doen, zodra ze wat vrije tijd hebben

• veldmuis
    • Registratie: Mei 2001
    • Niet online
    _/-\o_
    en DAT zouden meer mensen moeten doen :Y)

dadelijk wordt GoT nog wat ;)

Verwijderd

Na de "welke cam moet ik kopen" topics kan je ook weleens naar al die mp3 spelertje topics kijken. Daar komen er ook een berg van langs.

Dat was het :)

Als je zin hebt natuurlijk.

• kmf
    • Niet online
    Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 22:33:
    Na de "welke cam moet ik kopen" topics kan je ook weleens naar al die mp3 spelertje topics kijken. Daar komen er ook een berg van langs.

Dat was het :)

Als je zin hebt natuurlijk.

Ik ben nog aan het inventariseren welke topics daar allemaal van open staan.

Uiteindelijk komen er ook

Koopadviezen:
    De CD-MP3 spelerstopic
    De Flash Mp3spelerstopic
    De HDD MP3 spelerstopic.
    De MD- topic

Vragen, discussies en opmerkingen over verschillen:
    Algemeen audiospeler topic.

• miekol
    • Registratie: September 2001
    • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

FF over het fuji digicam topic. Ik vind dat persoonlijk niet echt handig. Ik kwam vaak in die thread om specifiek over de prosumer modellen van Fuji te lezen/discussieren (4900, 6900 en 602) en dus NIET de huis tuin en keuken compact modelletjes. Je maakt toch ook niet EEN central topic voor ALLE producten van Nvidia, ATi etc.
    Dan kan je nog beter digicam topics per prijsklasse maken vind ik persoonlijk.Dat is er dus al, sorry :(
    Blijf er wel bij dat het niet handig is alle Fui in 1 thread te kwakken :D

Just my 2 eurocents :)

• kmf
    • Niet online
    miekol schreef op 18 september 2002 @ 23:34:
    FF over het fuji digicam topic. Ik vind dat persoonlijk niet echt handig. Ik kwam vaak in die thread om specifiek over de prosumer modellen van Fuji te lezen/discussieren (4900, 6900 en 602) en dus NIET de huis tuin en keuken compact modelletjes. Je maakt toch ook niet EEN central topic voor ALLE producten van Nvidia, ATi etc.

Echt superhandig is het natuurlijk niet. Beste oplossing zal een apart subforum zijn, maar dat is zeker niet mogelijk.

Zoals ik al zei, deze beslissing is genoemen om wildgroei te voorkomen dat er voor elk of elke range van een merk een apart topic wordt geopend. Meestal zijn deze waardeloze topics.
    Gewoon "hey, ik heb deze gespot, vertel me meer over". Je hebt geen idee hoeveel ik van deze heb moeten sluiten en dan weer dat gezeur van "waarom die model wel en mijne niet?" krijgen.

Ik heb die Fuji omgedoopt omdat het toch de best lopende was. Ik heb ook geen zin om deze gewoon open te laten en een apart Fuji-topic te openen. Om het normale gezeur te voorkomen. Eerlijkheidshalve zal ik dan verplicht zijn om deze topic te sluiten.

en zoals je al zei...
    Dan kan je nog beter digicam topics per prijsklasse maken vind ik persoonlijk.
    Zie je die range van 5 digicamkoopadviezentopics al?

Er wordt al tijden gezeurd dat de kwaliteit van GOT aan het afnemen is. Met deze opschoonactie hoop ik dat alles weer in de goede richting wordt gestuurd.

• miekol
    • Registratie: September 2001
    • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Ja ok die topics zijn inderdaad irritant, maar gooi die dan gewoon op slot en verwijs die persoon door naar een reeds bestaand draadje over diezelfde cam? :)

Maar goed zal wel ff wennen zijn. En ik had me posts al geedit btw, zag te laat dat er topics per prijsklasse waren :)

• kmf
    • Niet online
    miekol schreef op 18 september 2002 @ 23:45:
    Ja ok die topics zijn inderdaad irritant, maar gooi die dan gewoon op slot en verwijs die persoon door naar een reeds bestaand draadje over diezelfde cam? :)

Tja... dat lijkt misschien makkelijk. Maar je hebt geen idee hoe frustrerend het is om zo vaak zulke topics te moeten sluiten en dan dat gezeur aan te horen.

Nu kan ik het hard sluiten, met een link hiernaartoe.

In het kort. Om zulke topics te voorkomen dus.
    [rml]Sinterklaas in "[ MED] bedankt aftredende mods"[/rml]

• Vulcan750
    • Registratie: Februari 2001
    • Laatst online: 23:20
    Bah! Mogen we zelfs op GoT niet meer leuteren over onze eigen digicam! Gaat wel heel erg ver zeg! :( *Vulcan750 is hier echt pissed over!

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

• kmf
    • Niet online
    Vulcan750 schreef op 18 september 2002 @ 23:49:
    Bah! Mogen we zelfs op GoT niet meer leuteren over onze eigen digicam! Gaat wel heel erg ver zeg! :( *Vulcan750 is hier echt pissed over!

Jullie mogen nog steeds leuteren over jullie cams. Alleen moeten jullie je leuterbox delen met andere leuteraars. Had ik die topic gesloten dan?

• blackd
    • Niet online
    veldmuis schreef op 18 september 2002 @ 22:30:
    _/-\o_
    en DAT zouden meer mensen moeten doen :Y)

dadelijk wordt GoT nog wat ;)

Kijk es onderaan Windows Operated Systems en Software Algemeen, ook wij doen aan grote schoonmaak ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• kmf
    • Niet online
    blackd schreef op 18 september 2002 @ 23:54:
    [nohtml]
    [...]
    [/nohtml]
    Kijk es onderaan Windows Operated Systems en Software Algemeen, ook wij doen aan grote schoonmaak ;)

Stelletje naapers :o

Verwijderd

athlonkmf schreef op 18 september 2002 @ 23:42:

Zoals ik al zei, deze beslissing is genoemen om wildgroei te voorkomen dat er voor elk of elke range van een merk een apart topic wordt geopend. Meestal zijn deze waardeloze topics.
    Gewoon "hey, ik heb deze gespot, vertel me meer over". Je hebt geen idee hoeveel ik van deze heb moeten sluiten en dan weer dat gezeur van "waarom die model wel en mijne niet?" krijgen.

Ik heb die Fuji omgedoopt omdat het toch de best lopende was. Ik heb ook geen zin om deze gewoon open te laten en een apart Fuji-topic te openen. Om het normale gezeur te voorkomen. Eerlijkheidshalve zal ik dan verplicht zijn om deze topic te sluiten.
    .
    Rare beslissingen imho. :/ |:(

Het fuji 4900 / 6900 / 602 topic was na het overlopen van het oude topic (fuji introduceert opvolger van de fuji 6900) redelijk opgang. (na een aantal flames etc.)

De titel was juist duidelijk dat het om een bepaald type camera gaat waarin gebruikers ervaringen kunnen uitwisselen.

Ik zie de 'leipe' en lompe vragen al aankomen. :'(

"Hoe kan ik met mijn 'FujiFilm FinePix A101' net zo'n foto maken als jij met je s602z ???"

Nu wordt er alleen maar (extra) verwarring gecreëerd en ik ga denk ik op zoek naar een forum waar ze serieus op camera's ingaan en serieus met topics omgaan.

Ik wil je hiermee alleen waarschuwen dat forumgangers dit soort anti-noob acties iets te ver vinden gaan en wellicht (ook) over gaan stappen naar een ander forum.

• kmf
    • Niet online
    [nohtml]
    [...]
    [/nohtml]

Stelletje na-apers :o

• KroontjesPen
    • Laatst online: 22:11

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

En het is niet eens lente?

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
    Stem blanco!

• blackd
    • Niet online
    athlonkmf schreef op 18 september 2002 @ 23:58:
    [nohtml]
    [...]
    [/nohtml]

Stelletje na-apers :o

Wij waren maandag al flink slotjes aan het smijten :Y)

• Azrael
    • Registratie: Juni 2001
    • Laatst online: 02-09 20:00
    Sorry, maar het kicken van topics van een paar maanden oud met een slotje vind ik dikke onzin.

Ik vind niet dat je voor elk merk digicam een apart topic moet hebben, het is Spielerij niet :o
    Trouwens, sinds wanneer kan je een geheel topic naar een ander topic moven :? :D
    D2k schreef op 18 september 2002 @ 20:49:
    * D2k leent athlonkmf één van zijn mooiste botte bijlen 8-)
    Kan jij misschien wat minder van dit soort offtopic reply's in LA posten?

• kmf
    • Niet online
    Azrael schreef op 19 september 2002 @ 00:02:
    Sorry, maar het kicken van topics van een paar maanden oud met een slotje vind ik dikke onzin.
    Dat is, zoals je ook wel kan bedenken, bedoeld om gezeur van "waarom die topic wel en mijne niet" te voorkomen.
    Ik vind niet dat je voor elk merk digicam een apart topic moet hebben, het is Spielerij niet :o
    Trouwens, sinds wanneer kan je een geheel topic naar een ander topic moven :? :D
    [offtopic]athlonkmf in "Zomerspecial: GTers op vakantie FAQ!"

hmm.. geheime plannetjes toch maar niet laten weten ;)

• Eskimootje
    • Registratie: Maart 2002
    • Laatst online: 23:00
    Huhm, volgens mijn is de grote schoonmaak altijd in het voorjaar. :D

Maar ik vindt het een prima aktie. Keep on going!

• kmf
    • Niet online
    Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 23:58:
    [...]

Rare beslissingen imho. :/ |:(

Het fuji 4900 / 6900 / 602 topic was na het overlopen van het oude topic (fuji introduceert opvolger van de fuji 6900) redelijk opgang. (na een aantal flames etc.)

De titel was juist duidelijk dat het om een bepaald type camera gaat waarin gebruikers ervaringen kunnen uitwisselen.

Ik zie de 'leipe' en lompe vragen al aankomen. :'(

"Hoe kan ik met mijn 'FujiFilm FinePix A101' net zo'n foto maken als jij met je s602z ???"

Nu wordt er alleen maar (extra) verwarring gecreëerd en ik ga denk ik op zoek naar een forum waar ze serieus op camera's ingaan en serieus met topics omgaan.

Ik wil je hiermee alleen waarschuwen dat forumgangers dit soort anti-noob acties iets te ver vinden gaan en wellicht (ook) over gaan stappen naar een ander forum.

Ik wil eerst kijken hoe het uit gaat werken dit. Indien alles rustig blijft, blijft het zoals het nu is. Indien kwaliteit teveel omlaag gaat, zal ik erover denken om nog een scheiding in merk-normaal en merk-pro te scheiden.

Verwijderd

athlonkmf schreef op 19 september 2002 @ 00:06:

[...]

Ik wil eerst kijken hoe het uit gaat werken dit. Indien alles rustig blijft, blijft het zoals het nu is. Indien kwaliteit teveel omlaag gaat, zal ik erover denken om nog een scheiding in merk-normaal en merk-pro te scheiden.
    Nou, jammer hoor ik weet niet wie of wat je hier sindskort heeft los gelaten maar imho ben je als een stier door een porselein winkel aan het raggen.

Voor mij is de lol er van af. :|

Eerst een leuke FAQ schrijven (laten schrijven zelfs) dan alle topics die wellicht de geban-de woorden als UTFS verdienden dichtgooien.
    Dat vind ik nog wel okay.

Dan alle topics die 'lekker' liepen van naam veranderen, zodat er onzin posts tussendoor komen. |:(

Zo wordt Gadget zeker rustig (wat het al was) en helemaal overzichtelijk de komende tijd. :D :D :+

Ik kijk het nog een weekje aan. Als het me niet bevalt dan is "Gadget Talk" voor mij een 'officieel' no-go area. :7 (8>

• kmf
    • Niet online
    Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 00:17:
    [...]

Nou, jammer hoor ik weet niet wie of wat je hier sindskort heeft los gelaten
    Tijdje geleden al hoor.
    maar imho ben je als een stier door een porselein winkel aan het raggen.
    Voor mij is de lol er van af. :|

Eerst een leuke FAQ schrijven (laten schrijven zelfs) dan alle topics die wellicht de geban-de woorden als UTFS verdienden dichtgooien.
    Dat vind ik nog wel okay.
    De FAQs had ik geschreven, enkel de vakantiefaq is geschreven door anderen. Maar dat is geschiedenis.
    Dan alle topics die 'lekker' liepen van naam veranderen, zodat er onzin posts tussendoor komen. |:(

Zo wordt Gadget zeker rustig (wat het al was) en helemaal overzichtelijk de komende tijd. :D :D :+

Ik kijk het nog een weekje aan. Als het me niet bevalt dan is "Gadget Talk" voor mij een 'officieel' no-go area. :7 (8>

Een change in policy levert veelal negatieve beoordelingen op, maar ook veel positieve.
    Hoe en wat je beslist over no-go area's, mag je zelf weten.

Verwijderd

blackd schreef op 18 september 2002 @ 23:59:

[...]

Wij waren maandag al flink slotjes aan het smijten :Y)
    Zeg dat wel! Pas je op voor RSI enz.?

Trouwens prima actie die grote schoonmaak! Ik vraag me overigens af hoeveel gebruikers er bij zitten die zich registreren bij GoT en dan direct een topic openen over camera/player/whatever, zonder notie te nemen van de inhoud van GoT. Enig idee na het aanbrengen van noodzakelijk hand en sluitwerk?

• OldButNotSoWise
    • Registratie: Maart 2000
    • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

van wie is dat ook alweer :?

choe so jei :D

• blackd
    • Niet online
    Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 00:27:
    Zeg dat wel! Pas je op voor RSI enz.?

Hehehe heb speciaal een RSI break proggie geinstalleerd :D

Nee, dat was voor mijn studie, ff proberen, rotprogramma's :P
    OldButNotSoWise schreef op 19 september 2002 @ 01:00:
    van wie is dat ook alweer :?

choe so jei :D

© Jotti :)

• aReaRe
    • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

[...]

En de regulars van #wos helpen mee >:)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• aReaRe
    • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Dubbelpost ;) :P

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Vulcan750
    • Laatst online: 23:20
    athlonkmf schreef op 18 september 2002 @ 23:52:

[...]

Jullie mogen nog steeds leuteren over jullie cams. Alleen moeten jullie je leuterbox delen met andere leuteraars. Had ik die topic gesloten dan?
    Nee, niet gesloten, maar er één grote vergaarbak van gemaakt. (topic over de Fuji 4900, 6900 en S602 heet nu "het Fuji digicamtopic")
    Het effect van zo verregaand algemeniseren kan je vergelijken met (nu volgt een vergelijking): Bezitters van diverse generaties Porsche 911 hebben een topic om ervaringen en knustelen aan hun auto uit te wisselen. Vervolgens komt athlonkmf en denkt "er moet meer ruimte komen op GoT". Resultaat hiervan; "Het Porsche 911 topic" wordt omgedoopt in "Het grote Vw topic"... (oftewel bezitters van een Polo 1.1 hebben dezelfde interesses als bezitters van een Porsche 911...NOT!)
    Je zult het wel vergezocht vinden, maar ik dus niet! Door alles op een hoop te vegen maak je het topic, zoals het bedoelt was, gewoon kapot! De topicstarter Tele heeft er veel werk in gestoken (kijk maar eens!), ik had het hiervoor over "leuteren", maar het was een goed, serieus topic. Door deze actie haal je in een keer de kracht en leukigheid van GoT onderuit. Ga vooral zo door! :(

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19"

Verwijderd

Beetje verkeerde vergelijking. Er is gewoon een algemeen Porsche topic gekomen. Persoonlijk kom ik nooit in GT en heb zelf geen digicam, maar al die dingen lijken toch op elkaar :+ Zo ontstaat er veel meer overzicht en worden er veel minder dubbele topics en kleine onzin topics over 1 model tegen gegaan lijkt me.

• D2k

D2k

Azrael schreef op 19 september 2002 @ 00:02:
    Kan jij misschien wat minder van dit soort offtopic reply's in LA posten?

scuse me?

LuNaTiC schreef op 18 september 2002 @ 20:21:
    woei, de botte bijl erin dus :Y) :P

MaRc0 schreef op 18 september 2002 @ 20:29:
    Ooh ik had niet gezien dat je zelf dit topic had geopend :D
    Ik dacht dat er weer iemand ging zitten zeuren :+

Rafe schreef op 18 september 2002 @ 20:29:
    Dragen de slotjes wel het t.net keurmerk? :+

Have fun?

JT schreef op 18 september 2002 @ 20:46:
    BEEEEUUUUUUUKKKEEEEE !!!!!!! RAAAAGGUUUUUUHHH !! DEAD TERROR AND HELLLLL !!!!!!!!!!

KroontjesPen schreef op 18 september 2002 @ 20:47:
    Groot gelijk athlonkmf.

SH007 schreef op 18 september 2002 @ 20:48:
    [...]

:D

In de active topics is het ook gevaarlijk :P

LuNaTiC schreef op 18 september 2002 @ 20:49:
    Goed bezig Herman :Y)

tsjah, af en toe is een grote schoonmaak nodig :P

moet ik nog doorgaan?
    kom op zeg: wannabe staat op je voorhoofd en via mij gaat je dat niet lukken...

in P&W zijn we de afgelopen week ook de echte vervelende topics aan het ruimen, maar we proberen wel het vriendelijke beleid te handhaven. en das best lastig

Verwijderd

Ik vind het goed dat er nu een beetje actie achter word gezet. Want het gedoogbeleid moet nu eens echt ophouden :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 08:56:
    [...]

Beetje verkeerde vergelijking. Er is gewoon een algemeen Porsche topic gekomen. Persoonlijk kom ik nooit in GT en heb zelf geen digicam, maar al die dingen lijken toch op elkaar :+ Zo ontstaat er veel meer overzicht en worden er veel minder dubbele topics en kleine onzin topics over 1 model tegen gegaan lijkt me.
    STFU :7

Vulcan750 zegt dit niet alleen, hij omschrijft het alleen wat anders!!

Lees de draad voor je blaat. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:03:
    [...]

STFU :7

Vulcan750 zegt dit niet alleen, hij omschrijft het alleen wat anders!!

Lees de draad voor je blaat. ;)
    :O Sorry?

De strekking van het verhaal is misschien gelijk, echter de mening en conclusie daarover verschilt enorm:
    Vulcan750 schreef op 19 september 2002 @ 08:52:
    Door deze actie haal je in een keer de kracht en leukigheid van GoT onderuit. Ga vooral zo door! :(
    Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 08:56:
    Zo ontstaat er veel meer overzicht en worden er veel minder dubbele topics en kleine onzin topics over 1 model tegen gegaan lijkt me.
    Lijkt niet echt op elkaar, of wel?

Blablabla begrijpend lezen }:O

• i2Paq
    • Registratie: Januari 2002
    • Laatst online: 17:51

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 00:27:
    [...]

Trouwens prima actie die grote schoonmaak! Ik vraag me overigens af hoeveel gebruikers er bij zitten die zich registreren bij GoT en dan direct een topic openen over whatever, zonder notie te nemen van de inhoud van GoT.
    En daar slaat iemand de spijker op zijn kop!
    "Enig idee na het aanbrengen van noodzakelijk hand en sluitwerk?"
    Hier ben ik ook benieuwd naar.

• Redje
    • Registratie: Juli 2000
    • Laatst online: 05-01 15:49
    Ik vind het allemaal wat ver gaan...

Kom al een tijd op GoT maar als topics renamed gaan worden en er met slotjes gegooid gaat worden is de lol er snel af.

Op een forum mag ik toch zelf weten hoe een topic heet, zelf weten waar het overgaat, tuurlijk is er en een FAQ en zijn er regels maar dit slaat nergens op.

Straks blijven er alleen de verzamel-topics over omdat alle andere op slot gaan, of dat men geen topics durft te openen...

Al met al vind ik het hier nogal krom aan toe gaan:
    Open je een topic met een al bestaand onderwerp dan komt daar een slot op met "UTFS"
    Post je vervolgens in dat oude topic komt daar ook weer een slot op met "Oud topic".

Ook een leuke discussie wordt al moeilijker tevoeren hier, soms begint een topic over onderwerp A en eindigd het bij onderwerp B, dit kan natuurlijk nog steeds erg leuk blijven, maar deze wordt dan bestempeld als "Off-topic".

Dan denk ik van WTF kets dan het forum dicht als je niks mag...

Dit geld eigenlijk imho voor heel GoT, de moderators zijn te nadrukkelijk aanwezig, als een topic slecht loopt of het onderwerp is al 1000x geweest of de vraag is van noob niveau dan zakt het topic vanzelf wel...

Op deze manier werkt het imho niet.

NOFI maar zo denk ik erover ;)

• D2k

D2k

Redje schreef op 19 september 2002 @ 10:14:
    Dit geld eigenlijk imho voor heel GoT, de moderators zijn te nadrukkelijk aanwezig, als een topic slecht loopt of het onderwerp is al 1000x geweest of de vraag is van noob niveau dan zakt het topic vanzelf wel...

helaas werkt het niet zo
    de users maken dat soort topics altijd tot een soort speeltuin met onzin reply's
    lieten ze die topics maar met rust
    dan waren modjes minder snel te plaatse nodig

• Redje
    • Registratie: Juli 2000
    • Laatst online: 05-01 15:49
    D2k schreef op 19 september 2002 @ 10:18:

[...]

helaas werkt het niet zo
    de users maken dat soort topics altijd tot een soort speeltuin met onzin reply's
    lieten ze die topics maar met rust
    dan waren modjes minder snel te plaatse nodig
    Ban die users dan gewoon ;)

Een grapje in een n00b-topic moet opzich kunnen, maar zoals je zegt wordt zo'n topic één grote onzin thread waarbij de ene reply nog onzinniger is dan de ander.

Waarschijnlijk zijn het gewoon een handje vol gebruikers die zo reageren, geef ze een OW en laat het topic open.

Gelukkig ben ik geen mod, want het is wat je ook doet, nooit goed, maar en topic als dit is best nuttig ;)

• D2k

D2k

Redje schreef op 19 september 2002 @ 10:41:
    [...]

Ban die users dan gewoon ;)
    heb de rechten niet ;)
    Gelukkig ben ik geen mod, want het is wat je ook doet, nooit goed, maar en topic als dit is best nuttig ;)

_/-\o_ en zo is het.....

• kmf
    • Niet online
    Redje schreef op 19 september 2002 @ 10:14:
    Ik vind het allemaal wat ver gaan...

Kom al een tijd op GoT maar als topics renamed gaan worden en er met slotjes gegooid gaat worden is de lol er snel af.

Op een forum mag ik toch zelf weten hoe een topic heet, zelf weten waar het overgaat, tuurlijk is er en een FAQ en zijn er regels maar dit slaat nergens op.

Straks blijven er alleen de verzamel-topics over omdat alle andere op slot gaan, of dat men geen topics durft te openen...
    [...]
    Al met al vind ik het hier nogal krom aan toe gaan:
    Open je een topic met een al bestaand onderwerp dan komt daar een slot op met "UTFS"
    Post je vervolgens in dat oude topic komt daar ook weer een slot op met "Oud topic".
    Zoals altijd wordt er in GOT van de gebruikers verwacht dat ze een bepaalde niveau aan kennis hebben. Of anders tenminste weten waar de searchknop voor dient.
    Als we een topic met een UTFS-slot sluiten, dan kan zulke vragen echt met een simpele zoekactie, ofwel in GOT ofwel in Google gevonden worden.
    En wat is beter voor de sfeer? 1 mod die een topic sluit met zo'n reden, of 10 geirriteerde users die hetzelfde roepen en de mod het topic moet sluiten omdat het een flamewar is geworden (beetje overdreven, kweethet)
    Ook een leuke discussie wordt al moeilijker tevoeren hier, soms begint een topic over onderwerp A en eindigd het bij onderwerp B, dit kan natuurlijk nog steeds erg leuk blijven, maar deze wordt dan bestempeld als "Off-topic".

Dan denk ik van WTF kets dan het forum dicht als je niks mag...
    als een topic off-topic wordt, dan wordt deze idd gesloten. De topicstarter krijgt echter wel de mededeling dat hij/zij zelf, indien ie het nog wilt, een tweede start mag maken.
    Liever met een schone lei beginnen dan off-topic verder zeuren zeggen we dan.

Helaas werkt dat ook niet. Dat heb ik dus de afgelopen maanden min of meer laten gebeuren. En dan worden zulke topics als standaard aangenomen door regulars als newusers. Dat is ook een van de redenen dat het niveau van GOT daalt. Met zo'n schoonmaakactie probeer ik het niveau weer op te schroeven. En als je goed oplet zie je dat andere forums mijn voorbeeld zijn gaan volgen/hebben gevolgd.

• Azrael
    Dat zal best, maar bij jou valt het me steeds op, that's all..

Vind sowieso dat er wel wat minder offtopic gereageerd mag worden in LA, maar dit terzijde.

• D2k

D2k

Azrael schreef op 19 september 2002 @ 12:56:
    [...]

Dat zal best, maar bij jou valt het me steeds op, that's all..
    fijn :?
    gaat nergens over die constatering
    der gaan voor mij minstens 6 man offtopic en ik ben de gebeten hond?
    dacht het niet
    Vind sowieso dat er wel wat minder offtopic gereageerd mag worden in LA, maar dit terzijde.

ach LA is op dit moment gewoon ff hot met al dit soort topics
    dan is er idd meer offtopic gelul, maar dat is zowieso een tendens in techfora dus niet specifiek een LA probleem

• Azrael
    D2k schreef op 19 september 2002 @ 13:10:

[...]

fijn :?
    gaat nergens over die constatering
    der gaan voor mij minstens 6 man offtopic en ik ben de gebeten hond?
    dacht het niet
    Dacht het wel ;)
    Ik zeg dat het mij bij jou opvalt, wel vaker dus..
    En dat anderen offtopic reageren wil nog niet zeggen dat jij het ook moet doen natuurlijk.
    [...]

ach LA is op dit moment gewoon ff hot met al dit soort topics
    dan is er idd meer offtopic gelul, maar dat is zowieso een tendens in techfora dus niet specifiek een LA probleem
    Hm, weet ik niet, ik heb de illusie dat er in de techfora wel vnl. inhoudelijk wordt gereageerd, daar wordt ook wel op gelet.
    LA daarentegen wordt door sommige mensen wel eens opgevat als een 2e HK (terwijl daar dan weer op afgegeven wordt), dat is wel eens irritant.

Maargoed, genoeg hierover lijkt me, want hoewel serieus gaat dit ook wel weer redelijk offtopic.

Verwijderd

Terug naar de grote schoonmaak en de oorzaken/resultaten svp...

Gaat de grote schoonmaak nog verder eigenlijk? En wordt er ook een beetje gekeken/bijgehouden of daar veel 'repeternde' users tussen zitten?

• kmf
    • Niet online
    Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 13:31:
    Terug naar de grote schoonmaak en de oorzaken/resultaten svp...

Gaat de grote schoonmaak nog verder eigenlijk? En wordt er ook een beetje gekeken/bijgehouden of daar veel 'repeternde' users tussen zitten?

De grote schoonmaak is wat mij betreft voor GT voorlopig afgerond. Wanneer sporadisch foute topics boven borrelen worden ze ook wel weer gesloten. Nieuwe topics worden volgens de policy aangepakt dus.

Wat ik met MP3-spelers ga doen is nog niet duidelijk.

En ik keek niet naar repeterende users. Het ging om inhoud, en niet om wie het geopend had.

Verwijderd

athlonkmf schreef op 19 september 2002 @ 14:38:
    De grote schoonmaak is wat mij betreft voor GT voorlopig afgerond. Wanneer sporadisch foute topics boven borrelen worden ze ook wel weer gesloten. Nieuwe topics worden volgens de policy aangepakt dus.
    Mijn moeder zei vroeger ook altijd dat 10 minuten per dag m'n kamer opruimen minder werk was als 1x per maand 2 dagen bezig zijn >:)
    En ik keek niet naar repeterende users. Het ging om inhoud, en niet om wie het geopend had.
    Jammer, ik heb namelijk sterk de indruk dat er veel mensen zijn die bijv. met het plan rondlopen een camera te kopen, via-via hier terechtkomen en hoppa, er is weer een nieuw topic waar niemand op zit te wachten...

• Wilke
    • Registratie: December 2000
    • Laatst online: 22:57
    Gozer!!! Da's inderdaad geen half werk zeg!! Ik tel nu 45 slotjes in /33

Kan ik zoiets ook voor NOS aanvragen (bij deze dus :) ) :+

Verwijderd

Als er elke dag duizenden mensen dit forum bezoeken, krijg je gewoon een afspiegeling van Nederlandse samenleving. Met andere woorden: iedereen heeft een mening, en de is altijd wel iemand die het anders wil, of juist niet. persoonlijk vind ik het niet zo'n probleem als er een dubbel-topic of off-topic onderwerp is. Terwijl andere zich daar weer groen en geel aan ergeren.

Acties:
    • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het Fuji 4900/6900/S602ztopic terug, en wel nu !! :(

weg met al die brakke 1MP cams, daar is het topic nooit voor bedoeld!

zo dat moest er echt even uit hoor! Nofi enzo...

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• kmf
    • Niet online
    Verwijderd schreef op 20 september 2002 @ 18:25:
    Ik wil het Fuji 4900/6900/S602ztopic terug, en wel nu !! :(

weg met al die brakke 1MP cams, daar is het topic nooit voor bedoeld!

zo dat moest er echt even uit hoor! Nofi enzo...

Flamerig gezeur (zelfs met nofi) om niks.
    Er zijn nog geen 1mp camsreplies en met zo'n reply krijg je je zin niet.

Acties:
    • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wilke schreef op 19 september 2002 @ 18:34:
    Gozer!!! Da's inderdaad geen half werk zeg!! Ik tel nu 45 slotjes in /33

Kan ik zoiets ook voor NOS aanvragen (bij deze dus :) ) :+

Zoals ik al in het andere LA-topic heb aangegeven heb ik vanaf begin Oktober weer voldoende tijd voor GoT/NOS beschikbaar. Je kunt er dan op rekenen dat de teugels in NOS aardig aangetrokken worden ;)

Acties:
    • 0 Henk 'm!

• Packardhell
    • Laatst online: 22:39
    Iets voor Tweakers.net, koopadviezen geven over van alles wat met GOT of Tweakers.net te maken heeft. Op basis van bijv. gebruikerservaringen en/of reviews.

alvast ---> 't was maar een ideetje hoor, tjeetje mina :)