Om te beginnen ik ben een n00b
Heb op school wel wat Turbo pascal gehad, c++, maar programmeren had (en heeft) nooit mijn interesse. Altijd kwam ik er wel uit met een project, maar dit keer is het toch wat anders..
Het project wat ik nu op school moet doen mag in ASP en PHP. Ik krijg op school een heel klein beetje ASP dus zal alles gewoon thuis moeten leren.
Het project bestaat uit een site waar een leerling een stagebedrijf moeten kunnen kiezen, het stagebedrijf kan uit een bepaald aantal leerlingen kiezen welke ze willen hebben, de school moet het definitief maken, iedere leerling en bedrijf moeten eigen login en profiel enz hebben. Er komt dus een database achter.
Wat ik nu eigenlijk wil weten is welke programmeertaal ik er het beste voor zou kunnen gebruiken. En welke ik dus het beste kan gaan leren.
Poll: Welke programmeertaal raad je me aan?
• [ASP], want...
• [PHP], want...
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Alvast bedankt
Het project wat ik nu op school moet doen mag in ASP en PHP. Ik krijg op school een heel klein beetje ASP dus zal alles gewoon thuis moeten leren.
Het project bestaat uit een site waar een leerling een stagebedrijf moeten kunnen kiezen, het stagebedrijf kan uit een bepaald aantal leerlingen kiezen welke ze willen hebben, de school moet het definitief maken, iedere leerling en bedrijf moeten eigen login en profiel enz hebben. Er komt dus een database achter.
Wat ik nu eigenlijk wil weten is welke programmeertaal ik er het beste voor zou kunnen gebruiken. En welke ik dus het beste kan gaan leren.
Poll: Welke programmeertaal raad je me aan?
• [ASP], want...
• [PHP], want...
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
Alvast bedankt