"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
* Tomsworld wou net hetzelfde zeggen als jullie eens wat willen redelijk zetten
Traag is dus snel
Traag is dus snel
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Nee, alles is volgens mij overbodig omdat iedereen over MSN Messenger begint te zwetsen ("Nou, dan maar weer ICQ!") terwijl het over MSN gaat, *niet* over de Messenger.(m.a.w. mensen lezen niet, maar blaten meteen) De meeste van die posts zijn inderdaad overbodig volgens mij.
(Edit: zal er nog even overheen wandelen om onterechte gevallen te modden)
(Edit: zal er nog even overheen wandelen om onterechte gevallen te modden)
Done 
Motivatie: Veel van de posts zijn in mijn ogen ook overbodig, zoals hier boven mij al gezegd wordt gaat het niet over MSN Messenger, maar lezen mensen half, en beginnen ze over Messenger te praten, terwijl daar in het artikel met geen woord over gerept wordt.
Overigens heb ik wel per post bekeken hoe en wat, en dus niet alles stug naar beneden gezet
Motivatie: Veel van de posts zijn in mijn ogen ook overbodig, zoals hier boven mij al gezegd wordt gaat het niet over MSN Messenger, maar lezen mensen half, en beginnen ze over Messenger te praten, terwijl daar in het artikel met geen woord over gerept wordt.
Overigens heb ik wel per post bekeken hoe en wat, en dus niet alles stug naar beneden gezet
[ Voor 0% gewijzigd door Renegade op 18-09-2002 21:17 . Reden: motivatie toegevoegd ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter