winxp corp sp1 werkt nu wel...

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
ik weet niet of ik het mag posten en dat alles meteen op slot gezet wordt dus wil ik eerst weten of ik mag posten de oplossing voor mensjes met winxp corp die toch heel erg graag sp1 willen downen....

ik hoor het wel van de admins en dan zien we wel verder

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Verwijderd

oud nieuws is al topic over, staat ook op tweakers.net voor de mensen met een iets minder legale versie van xp

Verwijderd

Post maar, je weet maar nooit :)

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:05

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Als het werkt dan werkt het. Als het niet werkt en jij weet een manier dan zou ik dat voor je houden want vinden ze niet leuk ;)

Een een beetje tweaker heeft het zo veranderd ;)

Verwijderd

Sterker nog: er zit zelfs een functie in Windows XP om _legaal_ je key te veranderen :)

• We Are Borg

We Are Borg

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 19:57:
Sterker nog: er zit zelfs een functie in Windows XP om _legaal_ je key te veranderen :)
Serieus :) Als het legaal is, kan je dan vertellen hoe. Scheelt weer crack downloaden. Als het illegaal is dan niet , als het windows functie is dan graag :)

• DirkT
  • Niet online
ik had gezocht maar ik kon er nog niets over vinden maar ik ben ook nog maar een leekje op GoT maar mocht iemand het willen weten ik ga het niet posten als het toch al ooit gepost is...

en idd een beetje tweaker kan het zelf wel maar we moeten ook rekening houden met de leken onder ons ;)

(knip)

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 18-09-2002 20:21 . Reden: spam :) ]

Verwijderd

SantjeS schreef op 18 september 2002 @ 19:59:
ik had gezocht maar ik kon er nog niets over vinden maar ik ben ook nog maar een leekje op GoT maar mocht iemand het willen weten ik ga het niet posten als het toch al ooit gepost is...

en idd een beetje tweaker kan het zelf wel maar we moeten ook rekening houden met de leken onder ons ;)

(knip)
Het is niet de bedoeling dat je hier gaat zitten spammen ....

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 18-09-2002 20:22 . Reden: gequote spam :+ ]

• DirkT
  • Niet online
ik spwm niet want op mijn site kun je niets nuttigs vinden mag je hier zelfs geen linkje maken van je eigen site..... trieste zooi :(

• Stephan Oudmaijer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08-2023
Procedure om je legale KEY te veranderen in een andere legale key je die hebben.

kijk hier, niks illegaals, gewoon legaal: http://coolkillah.yi.org

Verwijderd

En hij werkt ook nog :P

• We Are Borg

We Are Borg

Dan moet je met die key wel activeren neem ik aan ;)

• DirkT
  • Niet online
mja zo kan het ook maar ik had een andere manier die wel wat meer gen00bt is ik verander gewoon in de setup van winhoos de key... je kunt namelijk gewoon je registratie progje openen en dan zeggen dat je een andere key heb...... ziet er tenminste ook nog eens leuk uit in de homestead style..... }) =lol=

now let us think about what has been done but is too late to look back. gogogo bill we love you :9~

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Goed zoeken, dit staat al in de search :P

SantjeS: je kan die gegevens in je signature kwijt, of als homepage.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.