Toon posts:

asus terminator k7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een grote hoeveelheid asus barebone's aan te schaffen...

nou weet ik dat een opsomming met specs niet wrodt gewaardeerd, behalve als er 1 item in het bijzonder wordt besproken...

de asus terminator...

ik heb 2 opties opgesteld...

terminator k7
met 1800+ boxed proc
256 sdram pc133
maxtor diamondmax udma 100

en

terminator intel PIV
met 1.8 ghz intel boxed proc
256 ddrram pc2100
maxtor diamondmax udma 100

nou is mn vraag heeft iemand ervaring met deze config icm de terminator.. als ik me niet vergis zit cd floppy voeding netwerk audio video er standaard in, dus hoef ik alleen cpu hdd en geheugen er in te zetten..

wie heeft er iets meer info..?!!

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35

RD

focus

JA....zie www.mycom.nl bv.

Verwijderd

Topicstarter
ooh ik zie t al... ze hebben die dingen verplaatst naar behuizingen... de laatste keer dat ik er kwam stonden ze tussen computers... dus ik kon ze niet meer vinden...

iemand voro de rest nog opmerkingen over deze config..?!

een amd1800+ met sdram is dat aan te raden..!?!

Verwijderd

Nou neej, lijkt me dat je veel beter ddr2100 kunt nemen is sneller dan sdram namelijk. DDR is nu de standaard al dus kun je volgens mij dat beter nemen

Verwijderd

Topicstarter
nee ik snap dat ddrram sneller is.... en dat het de standaard is oke... maar het moederbord kan het volgens mij niet aan... iig bij de PIV staat expliciet DDRAM vermeld en bij de AMD alleen 2 dimm geheugen sloten --> dat lijkt op SDRAM...

maar nu is de vraag of dat aan te raden is oder nicht...

en de vraag staats nog steeds... wie heeft er ervaring mee en hoe bevallen ze écht..

Verwijderd

Topicstarter
ook sgop

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 14:46
wat wil je ermee gaan doen? als het alleen typ bakken worden maakt het geheugen niet zoveel uit.

• pruiter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-07 12:09
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 20:16:
.... en bij de AMD alleen 2 dimm geheugen sloten --> dat lijkt op SDRAM...
....
En dat is ook SDRAM, er wordt nl. gebruik gemaakt van de KL133A chipset en die ondersteunt alleen SDRAM. Is trouwens ook na te lezen in de handleiding die je kunt downloaden bij Asus: ftp://ftp.asus.com/pub/AS.../e737_terminator%20k7.pdf
Pagina: 1