newbie dpc, lukt niet

Pagina: 1
Acties:

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik wil ook dpc joinen hiervoor heb ik dus het prog gedownt. In de readme op tweakers.net staat dat je eerst wat moet fetchen of hoe dat ook heet en dan naar een site gaan (stats.distributed.net/rc5-64/), dan moet je op die site naar je email adres zoeken en zo kun je je pass ophalen.
Maar mijn email adres wordt helemaal niet gevonden (djverhagen@yahoo.com) Ik heb hem trouwens wel in dpc ingevuld, maar het lukt dus nog niet. :(

iemand?

hmmz

Verwijderd

je e-mail adres staat er pas bij als de stats-run geweest is dus als je vandaag voor het eerst geflushed hebt, staan je blokjes er morgen in en kun je zoeken op je e-mail adres en je password naar je toe laten mailen.. prefs ff editen en DPC joinen :)

• Final Frontier
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-02 16:16
Je moet eerst wat pakketjes verwerken en opsturen. Dan een dag wachten, tot de statistieken verwerkt zijn en dan kun je pas DPC joinen met je username (email adres) en password, dat je gemaild hebt gekregen van distributed.net

Veel succes.

"Commercie kills the scene" - I-f

• DJ^
  • Niet online
ik dacht dat ik gister al wat had verstuurd, maar dat kan best fout zijn gegaan ;)
Dus ik zal morgen even weer kijken
TNX

hmmz

• DJ^
  • Niet online
ok, ik heb vandaag weer gekeken maar het email adres kon ie nog steeds niet vinden (djverhagen@yahoo.com) Doe ik nu gewoon iets fout, lijkt me wel, maar ik heb wel het stappenplan van tweakers.net gevolgd om hem aan de praat te krijgen.
BVD DJ

hmmz

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Post voor de zekerheid even je dnetc.ini hier...

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

DJ^

pak ff een irc-client en ga naar het kanaal #dpc op de server irc.sorcery.net .

Daar zitten mensen die je direct kunnen helpen met je problemen. (Vaak ook nog 's nachts, maar verwacht dan geen constructieve oplossingen >:))

• DJ^
  • Niet online
ok, ik ben op dat channel geweest alles stond wel zon beetje goed en ik moet maar weer wachten tot morgen, alles was een beetje fout op die site, alles namelijk op 0 enzo

hmmz

Pagina: 1