Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Kan het topic over electra+noobs niet vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een topic maar ken het niet meer vinden, heb vanalles geprobeerd in de search.

Het gaat over een gast die electro wil leren en jullie geven allemaal boekentips en links.

Stonden best een paar goeie tips in, dus ik zou graag het topic nog eens lezen, maar ken het niet meer vinden.
Ik kan me de topic naam niet meer herrineren.

Iemand van jullie wel?

thanks in advance :)

damn nu heb ik de topic titel verkeerd getypt |:(

eltra=electra

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:24

Epsilon

Verwijderd

Dit topic hoort hier niet helemaal......

Ik en nog veel andere users met mij zouden het fijn vinden als mensen eerst eens goed de FAQ lezen, het resultaat van dit soort vragen is terug te vinden in de verlatende mods

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 20:15:

Ik en nog veel andere users met mij zouden het fijn vinden als mensen eerst eens goed de FAQ lezen, het resultaat van dit soort vragen is terug te vinden in de verlatende mods
euh, er staat wel wat in de FAQ, maar er is een aantal maanden een interessant topic geweest over het leren van wat electro basics, en met boeken daarover enzo.
Ik kan het helaas niet terugvenden ;(

[ Voor 0% gewijzigd door SH007 op 18-09-2002 20:22 . Reden: typo ]

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Is dit iets voor je: [rml][ EL] Waar te beginnen?[/rml]

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:40

Creesch

bla bla!

hij zoekt toch alleen maar een speciaal topic ? dat had ie hier gezien dus is het logisch dat ie hier zoekt...

Verwijderd

Topicstarter

Uuhm wat zou ik in de faq moeten opzoeken.
Als je de vraag goed gelezen had kon je zien dat ik een bepaald topic zoek.
Ik snap niet in hoeverre ik daar de faq hier nodig bij heb.

Het topic heb ik in dit forum gelezen, dus waarom zou het hier niet thuis horen?

Ik vraag niet zoiets als hoe soldeer ik een lcd. Dan is het logisch dat je iemand naar het faq verwijst.

Ik vraag alleen voor hulp naar het raadplegen van het faq en de search, ik zie hier geen probleem in.

Twynn het is niet: `[EL] Waar te beginnen?` maar bedankt voor je hulp

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.