Waar vind ik Gigabyte GA-8IGXP?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• NtT6
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-01-2024
Heeft iemand al een Gigabyte GA-8IGXP of weet ie waar ik 'm kan krijgen? Hij staat nog niet op de Gigabyte site en in tweakers, maar wel op Tom's hardware review. Iemand enig idee waneer ie komt als ie er nog niet is?

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-06 08:10
Is dat deze MB S478 GigaByte 8IGX i845G VGA/LAN/SB6.1 :?

kan ik gewoon krijgen hoor ;)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
De P staat btw nog niet eens op de gigabyte site ?

tis dus met raid

• NtT6
Nee, met RAID en Creative chip en firewire: http://www17.tomshardware.../020722/intel845g-08.html
Een waar droombordje!

• KaMiKaZe
Ziet er goed uit ja, maar ik denk dat het nog wel een paar weken duurt voordat ie goed verkrijgbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 21:51
KaMiKaZe schreef op 18 september 2002 @ 19:37:
Ziet er goed uit ja, maar ik denk dat het nog wel een paar weken duurt voordat ie goed verkrijgbaar is
Helaas dus, dit komt komt niet naar Nederland :(

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer ******,

Dank u voor uw interesse in Giga-Byte producten.
De 8IGXP is niet leverbaar in Nederland, omdat voor high-end sytemen video-onboard niet wenselijk is. Om een misverstand uit de wereld te helpen: de 8IEXP en 8IGXP zijn exact hetzelfde, op de video-onboard feature na. Beide moederborden zijn officieel NIET geschikt voor DDR333, maar beide borden zijn ONofficieel WEL geschikt voor DDR333!

Wellicht is de 8IEXP dus toch een alternatief voor u.

Met vriendelijke groet,
Maurice Slaghekke
Gigabyte Technology B.V.
Holland

-----Original Message-----
From:
Sent: Friday, September 06, 2002 2:13 PM
To: info@giga-byte.nl
Subject: GA-8IGXP

Hallo

Ben op de site van Tomshardware.com een review tegen gekomen van de GA-8IGXP maar kom deze nergens tegen op een prijslijst of dergelijke. Is deze eigenlijk wel te koop ?
En zo ja waar?
En zo nee wanneer dan wel of waarom niet?

Heb wel intresse in dit bord. De GA-8IGX is mij iets te kaal en de GA-8IEXP ondersteund geen DDR 333.

Groeten ******

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NtT6
Da's wel eigenaardig. Volgens mij zit in de 8IEXP een 845E en in de 8IGXP een 845G, en hoewel ze allebei niet officieel DDR333 ondersteunen, heeft de 845G naar het schijnt toch echt een betere geheugencontroller (en Southbridge dacht ik, maar dat weet ik niet meer zeker). Waarom zou iemand bij Gigabyte dat tegenspreken? Omdat ze graag nog wat 854E's willen verkopen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• You-Suk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-07 21:51
Ik heb geen idee, ik heb ze vanochtend nog een mailtje gestuurd.
En ik heb daarin gevraagd of ze me dit konden uitleggen :) , als ik iets hoor laat ik het weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

You-Suk schreef op 24 september 2002 @ 17:54:
Ik heb geen idee, ik heb ze vanochtend nog een mailtje gestuurd.
En ik heb daarin gevraagd of ze me dit konden uitleggen :) , als ik iets hoor laat ik het weten
Ik wil dus juist hetzelfde moederbordje he. Wil je me laten weten hoe het afgelopen is? Mijn email adres is god@pandora.be ... PLS!
Pagina: 1