Als ik mijn pc evenetjes aanheb, dit wil zeggen 10 minuten, dan gaat ie automatisch rebooten. Ik heb geen id hoe dit kan. Wel krijg ik echter een foutmelding als ik weer na het opstarten terug ben ik windows. Ik krijg dan zo'n schermpje van de geofrce 4 mx 440 is mogelijk de oorzaak van dit probleem.
Ik weet hoe ik dit kan oplossen. Heb alle drivers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit geeft geen resultaat. Maar elke keer weer opnieuw opstarten, daarvoor krijg ik wel eerst een paar keer een zwart scherm. Maar hij komt wel weer terug met beeld, maar paarseconden daarna is het gebeurd.
Verder, tijdens de installatie krijg ik wel deze melding: Dit is geen geen windows logo product vraag uw leverancier hiernaar.
En dan 2 opties
Breek te installatie af / je gaat terug naar windows
Ga door / gaat verder met installeren
Maar dit is volgens mij gewoon een waarschuwing van windows dat het geen windows logo heeft, en dat het geen microsoft product is.
Weet iemand raad?
Specs:
Amd 2000+
512 mb
120 maxtor hd
Geforce 4 mx 440
EDIT: Topic titel is verkeerd
Ik weet hoe ik dit kan oplossen. Heb alle drivers al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar dit geeft geen resultaat. Maar elke keer weer opnieuw opstarten, daarvoor krijg ik wel eerst een paar keer een zwart scherm. Maar hij komt wel weer terug met beeld, maar paarseconden daarna is het gebeurd.
Verder, tijdens de installatie krijg ik wel deze melding: Dit is geen geen windows logo product vraag uw leverancier hiernaar.
En dan 2 opties
Breek te installatie af / je gaat terug naar windows
Ga door / gaat verder met installeren
Maar dit is volgens mij gewoon een waarschuwing van windows dat het geen windows logo heeft, en dat het geen microsoft product is.
Weet iemand raad?
Specs:
Amd 2000+
512 mb
120 maxtor hd
Geforce 4 mx 440
EDIT: Topic titel is verkeerd
[ Voor 0% gewijzigd door XippIX op 18-09-2002 19:12 . Reden: Topic titel is verkeerd ]