Waar het allemaal mee begonnen is.... Op zoek naar een beetje een leuke nick (en omdat ik ook best gek ben van dolfijnen) kwam ik op de nick Dol_Fijn. Mijn idee was het dan ook om het als 2 aparte woorden te zien "gek" maar toch "lief". In chats werd dat al snel verbasterd tot het gewone dolfijn. En aangezien standaard kasten eigenlijk maar saai zijn (die goedkope dan), was het idee tot een mod geboren.
De kast (overigens met al gemodde knoppies (dit was van dat ontzettend spiegelende chroom)):

Het plaatje werd uitgezocht:

De dolfijn en "strandbal" werden gedremeld:

De kast werd gespoten in staalblauw metallic (Flexa):

De zijplaten klaar:

Een dolfijn van dichtbij:

Hier komt overigens een andere fan in...1 met 3 verschillende kleuren leds zodat je echt het idee van een strandbal hebt waar die dolfijn overheen springt.
Uiteraard mocht een ccfl niet ontbreken:

(Kwali van deze "licht"pics is niet alles...maar zijn met een digi video gecaptured (Dank René
)).
De kast (overigens met al gemodde knoppies (dit was van dat ontzettend spiegelende chroom)):
Het plaatje werd uitgezocht:
De dolfijn en "strandbal" werden gedremeld:
De kast werd gespoten in staalblauw metallic (Flexa):
De zijplaten klaar:
Een dolfijn van dichtbij:
Hier komt overigens een andere fan in...1 met 3 verschillende kleuren leds zodat je echt het idee van een strandbal hebt waar die dolfijn overheen springt.
Uiteraard mocht een ccfl niet ontbreken:
(Kwali van deze "licht"pics is niet alles...maar zijn met een digi video gecaptured (Dank René