Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mini ATX verbouwen of nieuwe in procase

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een mini atx van via de epia

Via de inkoopactie hier
Echter ik vind het videogedeelte klotte
Nu vroeg ik me af of jullie me willen helpen

Ik ben op zoek naar de mini atx, als het mini atx is wat in de procase gaat,die in de procase past
En sneller is als de via epia c800
Vooral het videogedeelte
Het moederbord moet wel precies passen en niet te hoog zijn
Ook moet er PC133 geheugen op te installeren zijn

Ik heb als iemand een goede gevonden heeft dan dus ook automatisch een via epia moederbord te koop, die toen van de inkoopactie bij CTW

Groetjes Mike

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enig idee ??

Verwijderd

Misschien een cursusje NL? En een spellings controle gebruiken? En je zoekt een Mini ATX? Wtf? Mis ik wat? :P

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

hij zal wel micro atx bedoelen(uATX)

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-11 22:22
of mini-itx ..

http://www.mini-itx.com

Verwijderd

Als ik jou was dan zou ik je Procase/Epia als combinatie verkopen, en dan een micro ATX kast en moederbord (met AGP slot) kopen. Let er wel op dat veel micro ATX kasten alleen maar low-profile kaarten accepteren.

Heb je niet de beschikking over een PCI-slot op je EPIA ?

Verwijderd

Topicstarter
Heb wel een beschikking over pci maar dan moet ik werken met een riser kaart en die rised altijd te hoog dus ik heb gewoon wel alle goede onderdelen, ik wil alleen een andere mobo
En de maten waren 110 mm bij 110 mm

Kunnen jullie hier iets mee

Bedankt

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Via Epia is 17x17cm, Mini ATX is minimaal 22 x 22 cm, en bovendien als je een Procase heb gekocht, staat daar vast wel in de handleiding (of op een sticker binnenin) wat de maximale maten van het MoBo mogen zijn.

Ik heb trouwens wel interesse in dat Via Epia MoBo'tje, mail me maar als je het kwijt wil (zie mijn sign voor mailadres)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Jij zoekt dus een mini-itx mobo en niet een een micro-atx want dat gaat nie passen in je Procase. Deze jongens verkopen Freetech mobo's (voor 100-150 euro) waar je je eigen Socket 370 cpu in kan prikken.
Pagina: 1