Toon posts:

Agp slot sterk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me een tijdje geleden koelblokjes op mun geheugen van de vga gezet en nu voelt hij al lekker zwaar aan , maar nu wou ik een andere koeler op de core zetten ( ik d8 zelf aan een alpha 60 mm ) maar hoeveel kun je aan een agp slot hangen ? en heb ik dan kans dat de kaart breekt :?

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Zo'n PCB is erg sterk. Voordat het breekt buigt het eerst flink door. Als je de kaart goed vastschroeft, en eventueel nog wat extra ondersteunt dan moet het kunnen :)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:51

TwoR

Gekleurde stippen

Dat moet wel goed gaan. Goed vastzetten. En ff kijken of ie al doorbuigd zo niet geen probleem

/edit
Er was dus al iemand voor mij :)

Verwijderd

Tja ik denk dat het lastig is om daar antwoord op te vinden.
Probeer het gewoon uit zou ik zeggen, als het misgaat kun je mooi een ti4200 kopen

Verwijderd

Maat van me heeft een grafische kaart met een heatsink van ong. 1 kilo
Ik d8 ook OMFG maar het kan makkelijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 18:38:
Tja ik denk dat het lastig is om daar antwoord op te vinden.
Probeer het gewoon uit zou ik zeggen, als het misgaat kun je mooi een ti4200 kopen
Waarom moet hij dan een 4200 kopen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een asus ti 4400 :)
dus geen ti 4200 voor mij

maar hij hang op 1 hoek los , gaat hij daar niet doorzakken :?
en als hij doorzakt , is het dan op te lossen door er iets onder te zetten ( op die hoek wel te verstaan )

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik denk dat eerder de kaart afbreekt dan het slot :)

• mr._Anderson
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

mr._Anderson

[Een man is nog geen Tweaker]

als je toch zo lekker aant modden bent, is het toch ook geen probleem om er ff een extra ondersteuning bij te maken :)

-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net

Verwijderd

Topicstarter
mr._Anderson schreef op 18 september 2002 @ 19:21:
als je toch zo lekker aant modden bent, is het toch ook geen probleem om er ff een extra ondersteuning bij te maken :)
:> dat klopt , maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn met dat spul
als je het sloopt dan heb je pech ( even 350 euro doorgebroken )
en weet iemand trouwens ook waar ik ergens een voltmod voor de asus v8440 kan vinden , heb al met google enzo gezocht maar vind niks :?

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:05

_nethack

We're all MAD here

De PCB is wel sterk, maar de kopersporen en componenten er op helaas wat minder.
Zeker met die SMD[1] dingen loopt je de kans dat ze eraf springen of half loslaten als je de print te ver buigt.

[1] surface mounted device - componenten die op de print zijn gesoldeerd ipv er doorheen gestoken en onderop gesoldeerd

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Verwijderd

Topicstarter
_nethack schreef op 18 september 2002 @ 19:33:
De PCB is wel sterk, maar de kopersporen en componenten er op helaas wat minder.
Zeker met die SMD[1] dingen loopt je de kans dat ze eraf springen of half loslaten als je de print te ver buigt.

[1] surface mounted device - componenten die op de print zijn gesoldeerd ipv er doorheen gestoken en onderop gesoldeerd
aha dit is nou handige info om te weten :*)

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06-2025
hm die gf4 t14600 van leadtek weegt 350 gram ofsow, dus dat is sowieso te doen :)
Pagina: 1