Toon posts:

Processor Upgrade

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag allemaal, ik zit nu vast aan een KANKER 900 Mhz Duron, en heb fucking genoeg gehad van dit tiefus ding, altijd te heet, bevriest men PC (kheb geen fan nodig zegt compaq). Maar enigzins, ik wil hem upgraden, en ik heb sisoft sandra gedowned, en daar staat alleen maar dat men processor KAN geupgrade worden....maar de vraag is moet dat dan een duron upgrade zijn, of kan het een intel worden, of als het een AMD moet blijven, kan het dan een zeg maar XP 1800+ zijn, meer lager?? Ik koop dan natuurlijk een nieuwe fan no problem, maar ik weet niet wat men PC aan kan....

Ik heb een Compaq Presario 4090US, waarvan ik niet teveel over het moederbord weet en ik ook niet veel over kan vinden, dus hopelijk kunnen jullie me helpen!

Ik zoek trouwens voor een upgrade want ik wil men GeForce4 Ti 4600 nou echt wel es tot zen maximum gebruiken!!!!

Bedankt Mike

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
gebruik eens wat normale woorden :{

en nee, je krijgt geen Intel CPU in een AMD mobo.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 18:24:
ik zit nu vast aan een KANKER 900 Mhz Duron, en heb fucking genoeg gehad van dit tiefus ding
Praat jij altijd zo joh? Doe's ff niet :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

eerst ff normaal nederlands leren anders opnoken hier op het form.
ik ben genoeg familie leden verloren aan die ziektes. ja ben ik duidelijk zo.
:( :( :( :( :( :(

Verwijderd

Mensen doen daar moeilijk over hiero.
Je moet ff wat meer specs geven ,maat.

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:51

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Ik kan alleen maar zeggen om van scratch af aan iets nieuws op ter gaan bouwen en enkele onderdelen uit de compaq her te gebruiken. De huidige processoren zullen denk ik niet meer werken op dat bordje.

Maar dat die compaq geen fan nodig heeft klopt wel maar je MOET dan wel de kast gesloten hebben.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
wie koopt er dan ook een comwrak?
naja, je moet iniedergeval wel een fan op die 900 gooien want anders worden ze echt te warm. is ook waarschijnlijk waarom je pc zoveel crasht.

wil je een nieuwe proc hebben, zou je toch moeten kijken wat voor mobo je heb. het kan zeer waarschijnlijk dus niet. ik denk nmlk dat het nog gewoon een kt133 sjipset is.

wist je trouwens dat je met schelden nietver komt?....

Verwijderd

Okay......boodschap is nu wel overgekomen. :I

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Probeer eerst eens normale taal te gebruiken..

En als er een duron in zit, betekend dat dat het AMD moet blijven.. Verder moet je eerst eens wat meer gegevens hebben.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Dag allemaal.. en vooral xFatality
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.