Dag allemaal, ik zit nu vast aan een KANKER 900 Mhz Duron, en heb fucking genoeg gehad van dit tiefus ding, altijd te heet, bevriest men PC (kheb geen fan nodig zegt compaq). Maar enigzins, ik wil hem upgraden, en ik heb sisoft sandra gedowned, en daar staat alleen maar dat men processor KAN geupgrade worden....maar de vraag is moet dat dan een duron upgrade zijn, of kan het een intel worden, of als het een AMD moet blijven, kan het dan een zeg maar XP 1800+ zijn, meer lager?? Ik koop dan natuurlijk een nieuwe fan no problem, maar ik weet niet wat men PC aan kan....
Ik heb een Compaq Presario 4090US, waarvan ik niet teveel over het moederbord weet en ik ook niet veel over kan vinden, dus hopelijk kunnen jullie me helpen!
Ik zoek trouwens voor een upgrade want ik wil men GeForce4 Ti 4600 nou echt wel es tot zen maximum gebruiken!!!!
Bedankt Mike
Ik heb een Compaq Presario 4090US, waarvan ik niet teveel over het moederbord weet en ik ook niet veel over kan vinden, dus hopelijk kunnen jullie me helpen!
Ik zoek trouwens voor een upgrade want ik wil men GeForce4 Ti 4600 nou echt wel es tot zen maximum gebruiken!!!!
Bedankt Mike